Zrobiliśmy zakupy i zadzwonił do mnie Harry
-hej, księżniczko. Co tak długo?
-no, już zrobiliśmy zakupy i idziemy coś zjeść.
-okej, ale szybko, bo nie wytrzymuje tu sam.
-no dobra, godzinkę wytrzymasz.
-może.... Kocham cie pa
-papaJa i Gem w restauracji zajęłyśmy miejsce a Josh poszedł zamówić jedzenie.
Kiedy przyszedł uklęknął przed Gemmą i wyjął malutkie pudełeczko, po czym je otworzył i powiedział-Gemmo Anne Styles, czy wyjdziesz za mnie?
Gemma rozplakala się i uśmiechnęła od ucha do ucha..
-tak!
Rzuciła się na Josha, który włożył jej piękny pierścionek na palec. Ludzie w restauracji zaczęli bić brawo
Tak wyglądał jej pierścionek. Prześliczny.
Później oczywiście dużo się działo. Gemma powiedziała żebym pojechała jej samochodem do domu, bo ona i Josh idą jeszcze na plażę a wrócą taksówką.
Pojechałam do domu Hazzy. Opowiedziałam mu wszystko co się stało ze szczegółami, a Harry bardzo się ucieszył. Był trochę w szoku.
-wiesz może czy moja mama o tym wie?
-tak, Gem do niej dzwoniła. A tak w ogóle to gdzie jest twoja mama?
-podobno pojechała z twoją na zakupy.
-z moją mamą??
-tak.. ostatnio bardzo się polubiły. Moja mama ciągle opowiada o twojej.
-wow.. to chyba dobrze.
-ej Ariana! Idziemy do basenu??
-no jasne, ale nie mam stroju..
-to nic pływaj w ubraniach, a później pożyczysz coś od Gemmy
-no okej.Plywalismy i się śmialiśmy.
Później Hazz podwiozł mnie do domu. Jutro jest piątek a w sobotę moje urodziny. Harry chyba zapomniał... mam nadzieję..Harry's POV
Postanowiłem ze na urodziny kupię jej bilet na Hawaje. Zamówiłem dwa, drugi dla osoby towarzyszącej.
Mam nadzieję że się ucieszy.
Na Hawajach wybudowali podobno nowy DisneyLand a Ariana marzy o wycieczce do DisneyLandu. Gadałem juz z jej mamą i postanowiliśmy zrobić dla niej przyjęcie niespodziankę. Przyjedzie podobno jej cała rodzina. Mam nadzieje ze się ucieszy.Hejka! Ten rozdział jest krótki, wiem, przepraszam. To wyjątek.
Xoxo❤❤❤
CZYTASZ
PROSZĘ POZWÓL.../H.S\
FanfictionJesteś dziewczyną po przejściach, której świat staje na głowie od czasu przeprowadzki na Florydę. Poznajesz irytująceo chlopaka, ktory cie denerwuje i nie daje ci spokoju.. on zakochuje się w tobie a ty tego nie odwzajemniasz. Po ostatnim rozstaniu...