25.

32 3 0
                                    

Dostałam zaproszenie od Gem na jej ślub i wesele. Jutro moje urodziny i bardzo się boję... co się będzie działo?
Nie wiem.. nie potrafię tego przewidzieć. Czy Harry zapomni?
Nie wiem..

Sobota

Od razu gdy się obudziłam dostałam SMS-a

Harry

❤ Kochanie! Wszytkiego najlepszego z okazji urodzin. Życzę Ci, aby wszystko co piękne i wymarzone, będzie spełnione.
Niech życie słodko płynie, a wszystko co złe, niech szybko minie.❤KOCHAM CIĘ❤

H.

Ja

Dziękuję kochanie, piękne życzenia, sam wymyślałeś?

Harry

No jasne ze tak ❤

Ja

Dziękuję ❤❤❤

Kiedy zeszłam na dół, moja mama pobiegła do mnie i tuląc mnie składała mi życzenia. Podziękowałam i postanowiłam że chcę ,,wyprawić" mini urodziny z tematem przewodnim: księżniczki i książęta.
Moją mamę rozbawił ten pomysł ale jednak jej się spodobał. Pojechałam do centrum handlowego i kupiłam śliczną, niebieską sukienkę
i przesłodkie bardzo buty na koturnie.

Przyjechałam do domu i zapytałam się mamy czy mogłaby obdzwonić całą moją rodzinę i powiedziec jaki jet temat imprezy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przyjechałam do domu i zapytałam się mamy czy mogłaby obdzwonić całą moją rodzinę i powiedziec jaki jet temat imprezy. Zrobiła to juz podobno jak byłam w centrum. Zadzwoniła nawet do Hazzy, Gem i Anne. Gemma ma ze sobą zabrać Josha a Anne ma przyjść z Des'em.
Poszłam się wyszykować. Włosy umyłam i kiedy jeszcze były mokre zrobiłam dużo małych warkoczyków. Zrobiłam lekki makijaż i zauważyłam, że obrabianie, zajęło mi trzy godziny.
Jest już 18:00 a ,,impreza" zaczyna się o 19:30.
Poszłam na dół pomóc mamie w przygotowaniach. Szybko poszło. W godzinę zrobiłyśmy wszystko. Weszłam do góry, założyłam buty, sukienkę, a warkoczyki podsuszyłam bo były jeszcze lekko wilgotne. Rozpuscilam wszystkie. Zeszłam na dół. Przyjechali:
Wujek Henry
Ciocia Anastasia
Dziadek Morris
Babcia Donna
Kuzynka Amelia
Kuzyn Victor
Kuzynka Diana
Kuzyn Elliot

Mieli jeszcze przyjść

Harry
Gemma
Josh
Des
Anne
Mike
Jenny

Tak bardzo się ciesze! Mike ma przyjechać z LA, a Jenny z Hiszpanii. Bardzo dawno ich nie widziałam.

Wszyscy do mnie podchodzili, składali życzenia i mówili jak to ja pięknie wyglądam. Kiedy życzenia składał mi Victor, zadzwonił dzwonek do drzwi. Nie mogłam otworzyć wiec otworzyła moja mama.
Wszyscy weszli rozbawieni i szczęśliwi.

Harry jak mnie zobaczył, od razu podszedł do mnie szybkim krokiem i przy wszystkich mnie pocałował.

-jeszcze raz wszystkiego najlepszego księżniczko.

PROSZĘ POZWÓL.../H.S\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz