1💫 Заминаването

731 31 2
                                    

Здравейте аз съм Кристина на 17 години и живея в София. За сега. Имам дълга руса коса и сини очи. Живея само с баща си и 6 годишният ми брат Джаксън. Той е като мен рус със сини очи и прилича на мишле. За майка ми не знам нищо остави ни  като бях на 11. Е не след дълго заминавам. Баща ми си намери работа и най-накрая ще се види с двамата му най-добри приятели от детството.

Е беше Събота и към 13:30 щяхме да тръгнем. Питате се къде ли...ами ще ходим в Сеул. Най-любимия ми град и то в любимата ми Корея при любимите ми корейци. Да аз съм луд кпоп фен.

Беше станало 11 часа. Станах отидох в банята и си взех душ, след което се облякох. Сложих черни накъсани дънки и широка бледо розова блуза.

Слязох при баща ми и видях, че прави закуска а мишленцето ми ( брат ми ) седеше и лакомо нагъваше палачинки.

Аз: Ей остави и на кака си мишле.
Джаксън: Сядай како и за теб има.
Тате: Да миличка сядай да хапнеш, защото след малко тръгваме, а и трябва да приготвиш багажа на брат си.

Аз седнах и започнах да се храня. Бях готова и с мишката се качихме в стаята му. Леле колко беше разхвърляно. Не знаех от къде да започна. Та някак си събрах багажа му и тръгнахме.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

След 30 мин. вече бяхме в самолета и летяхме за Корея. Аз сложих слушалките си и незнайно как съм заспала.

Събудих се и видях, че сме пристигнали. Татко ни каза, че приятелите му са тук и ни чакат. Е дано са готини, защото не искам да се караме с тях.

Тръгнахме и пред нас стояха Ким Чон и Парк Йонг. Бяха двама високи мъже с черни коси и кафяви очи. Бяха облечени в костюми. Ето нещо общо между тях и татко.

Когато видяха татко те толкова се зарадваха. Прегърнаха татко и ме погледнаха.

Ким Чон: Е това явно е красивата Криси, а до нея Джаки. Здравейте много ми е приятно да се запознаем аз съм Ким Чон, но ме наричайте Чо - той се усмихна и здрависахме ръцете си.
Парк Йонг: А аз съм Парк Йонг, но ми викайте само Йонг. И най-сетне се радвам да те видя отново Криси станала си много красива. А те помня като бебе - каза и се усмихна широко.
Аз: Блаходаря ви г-н Йонг и на вас също г-н Чо.
Чо: Ааа без госпидин само Чо и Йонг, нали.
Аз: Кимнах и се усмихнах.
Йонг: Е хайде да тръгваме, защото момчетата ни чакат искат отново да видят Криси - какви момчета, а те и преди ли са ме виждали, но какво става тук.

След като се качихме в колата татко, Йонг и Чо не спираха да си говорят и да се смеят, а аз и Джаки гледахме поредното филмче в телефона ми. Да бях като него обичах Том и Джери, Маша и Мечока абее детенце.

След 1 час път вече пристигнахме. Слязох от колата и видях голяма хубава къща с басейн. Взех багажа си и тръгнахме да влизаме.

Вратата се отвори и от там се появиха 7 момчета с огромни усмивки на лицата. Бяха ми някак познати, но не обърнах внимание.

Татко: Момчетаа как сте
Те: Супер сър - казаха в един глас и се засмяха. Аз стоях отстрани и оправях косата на мишката.
Едно от момчетата: Е къде е Криси, да не е в количката или да си играе с Кики - какво това момче знае как се казва плюшеното ми мече и каква количка забога аз съм на 17.
Йонг: Момчетаа, ето я Криси - посочи ме и се засмя а заедно с него Чо и татко.
Момчето: Но как това не е Криси това е момиче голямо момиче, а нашето бебе къде е?! - седяха и ме гледаха с ококорени очи.
Татко: Ей минаха 10 години та тя порастна вече е голяма вище я.

Тогава всички момчета се спогледаха и се затичаха към мен. Започнаха да ме гушкат и да викат "Нашата Криси е голямо красиво момичее" След като ме пуснаха аз стоях объркана и само ги гледах.

Аз: Но какво става тук кои сте вие?
Татко: Мила това са едни от нашите клиенти. (Татко и приятелите му работеха в BigHit )  Като беше на 7 те те гледаха докато аз работех, но не ги помниш, защото когато майка ти ни остави ти беше в шок. Ще се сетиш.
Момчето: Добре значи ще започнем от начало. Така аз се казвам Ви а това са Мони, Хоби, Джънкук, Джин, Шуга и най-накрая Джимин- поздравих всички и се спрях на Джимин. Той беше момче с изрусена коса и кафяви очи. Имаше сладка усмивка и беше много мил.

Джимин: Здравей, Криси радвам се, че те виждам пак.
Аз: Здравей. Аз не те помня, но ще те опозная. А на колко сте всъщност?
Ви: Аз и Джимин сме на 22. Мони и Джин на 26, Шуга и Хоби на 24, а Джънкук тва бебе е на 20.
Джънкук: Хей не съм бебе. Аз съм секси идол на много момичета - тогава ми светна Боже, но това бяха те BTS ето от къде са ми познати. Как не се сетих по-рано. Но те бяха нови имаха само 1 песен "No more dream"  Аз стоях и ги гледах с отворена уста.

Аз: Ама чакай вие да не сте.. BTS тия новите.
Ви: Оооо ама тя май ни позна.
Джънкук: Позна ни нали. Новата кпоп група BTS.
Аз: Аа-ааз нн-ее - започнах да заеквам, но защо по дяволите заеквах.

Татко и приятелите му влязоха с нас. И това което казаха ме шокира...

Здравейте. Аз съм нова и не знам какво ще излезе от това, но се надявам да ви хареса. Съжалявам за грешките. Обичам ви! 💜🍪

Bad boy || Jimin Where stories live. Discover now