Събудих се на другия ден и видях че Джимин още спи. Станах и се оправих защото днес бях на кастинг в една танцова група. Да обичах да танцувам а тази група правеше кавъри на кпоп банди. Точно това съм мечтала. След като се оправих отидох до леглото и седнах до Джимин. Толкова беше красив. Ангелче което обичах страшно много. Гледах го и си мислех: "Ами ако не ме лъже ами ако ме обича наистина. Та той е моето флъфи. Ох Джимин обичай ме пак. Не ме лъжи" една сълза падна от окото ми. Усетих как ръката на Джимин е на лицето ми. Той беше чул всичко защото съм го казала на глас.
Джимин: Винаги съм те обичал и винаги ще те обичам. Ти си моя и само моя. Не те лъжа за това което стана но много съжалявам. Прости ми.
Аз: Ох Джимин - заплаках и сложих ръцете си на лицето.Джимин стана и ме прегърна.
Джимин: Да те откарам ли до компанията?
Аз: А какяо?
Джимин: Знам че ще се явяваш на кастинг. Хайде да тръгваме.Вече бях в чакалнята и чаках да ме повикат. Чух глас.
-Кристина д влезе моля.
Беше мъж добре облечен и много дружелюбен. Влязох вътре и там имаше още 3 момичета. Щяхме да танцуваме на новата група BLACKPINK. Това бях кучките които се водеха мой приятелки. Но все пак ги харесвах.
- Е Криси ти ще бъдеш Лиса. Само тя остана.
Аз: Добре няма проблем. - оо да знаех всичките и стъпки перфектно.
- Е на коя песен ще направите танца?
Аз: Може на "As if it's your last"
Момо: Даа супер харесва ми часта на Джени.
Хана: А на мен на Роуз.
Канди: Същото мога да кажа за Джису.Започнахме с танца и на часта на Лиса бях супер. Танцувах все едно там нямаше никой. Беше ми адски готино.
-Приети сте вие 4-те ще представлявате BLACKPINK. Ще изберем още три и ще правите лавъри на BTS. Какво ще кажете?
-Супеер - казахме всички и се засмяхме.
След това ни дадоха листове с разпределение в което пишеше песен и името на певеца който ще си ти. Видях своя лист. Там пишеше.
No more dream - Jimin
As if it's your last - LisaТова бяха мойте роли за тези кавъри. Много се кефех защото щях да танцувам като Чим. Йее.
Излязох и видях че Джимин ме чака. Беше се облегнъл на колата си и гледаше някаква двойка. Бяха се хванали за ръка а жената беше бременна. Затичах се и Джимин ме видя. Метнах му се на връта и той ме завъртя.
Аз: Приех ме приеха ме ще правя кавур на 2песни другата седмица. Толкова се радвам бееб.
Джимин: ОМГ честито любима много се радвам за теб. - след това отново ме завъртя и ме пусна.Стоях пред него толкова невинна и ниска. Гледах го като някое бездомнно коте. Той се усмихваше и ме гледаше с тези невероятни очи. Ах тези очи. Той започна да се доближава до мен. Обви ръцете си около кръста ми и ме придърпа към себе си. Хвана брадичката ми и ме целуна. Целуваше ме толкова нежно. Беше невероятно от кога мечтаех да вкуся тези устни отново. Целувката се задълбочи и стана по-груба. Беле хванал дупето ми и го стискаше. Обичах го. Той беше отново мой.
Джимин: Прости ми.
Аз: Мой си.След това отново ме целуна. Когато целувката приключи той ме прегърна. Радвах се че го има. Обичах го. Той е моето момче каквото и да става. Качихме се в колата и потеглихме към вкъщи. По пътя много си говорехме и се смеехме. Получих съобщение от Ви:
"Криси с момчетата заминахме за Тегу взехме с нас и Джаки. С Джимин елате утре. Обичам те." Какво ли правеха там?
"Добре принце утре ще дойдем и аз те обичам"След това казах на Джимин той също се зачуди защо са отишли, но забрави когато видя че продават сладолед. Спря колата и изхвърча. Върна се след 5 минути с два сладоледа. Подаде ми единия и се засмя. Беше толкова сладък. Изядохме сладоледа и се прибрахме.
Аз: Джимин аз ще се изкъпя.
Джимин: Добре Криси.Влязох и пуснах водата. Обичах да стоя така под душа и водата да тече свободно по тялото ми. Бех се унесла. Усетих ръка ма кръста ми. Изплаших се и се обърнах. Видях Джимин чисто гол с мазна усмивка на лицето.
Аз: Какво правиш забога?
Джимин: Къпя се - усмихна се мазно и ме целуна. Тялото ми беше прилепено до неговото. Усещах всяка част от тялото ми върху моето. Липсваше ми това усещане. Той ме вдигна и аз обвих краката си около кръста му. Спря водата и излезе от банята. Хвърли ме на леглото и застана над мен. Започна да ме целува навсякъде. Беше невероятно. Целуваше и оставяше смучки аз стенех а на него му харесваше. След това го усетих в мен. Извиках името му и го хванах за косата. Той забърза темпото а аз виках името му. Това му харесваше и се възбуждаше повече и повече. Той стенеше заедно с мен и не след дълго и двамата свършихме. Легна до мен и ме прегърна.Джимин: Радвам се че си те върнах. Радвам се че отново правя най-готиния секс в живота си.
Аз: Поласкана съм - засмях се а той ме прегърна.
Джимин: Глупачето ми то обичам те.
Аз: Аз също.Гушна ме по силно и заспахме.
Хора нова глава. Сори за грешките. Обичам ви💜
YOU ARE READING
Bad boy || Jimin
FanfictionКазвам се Кристина. Момиче на 17 години най-обикновенно като другите, но живота ми се преобръща след като заминавам за Сеул. Той беше ужасен. Парк Джимин мразя те.