2💫 Сладък е

518 33 8
                                    

Тате: Та ние ви оставяме настани се Криси също така и Джаки.
Аз: Но къде ще ходиш ти.
Тате: А да забравих
Ами ние 3-мата заминаваме да работим в Америка и ти ще живееш с тях. Те те пазеха преди затова ще ви оставя пак. Вярвам им.
Аз: Какво но не можеш да ме оставиш с тях. Как ще живея със 7 момчета.
Ви: 8 сме - обърнах се и видях как Джаки и Ви се гушкаха. Леле бяха сладки като братя са.
Тате: Спокойно мила сега се успокой и не забравяй да се забавляваш тук. Също така, че в Понеделник си на училище.

Те тръгнаха и аз останах със 7 непознати момчета. Бях ядосана на татко та аз дори не ги познавам за мен те са новата кпоп група BTS.

Аз: Е къде е стаята ми?
Джимин: Еми тук е проблема. Има само 4 стай. В едната са Хоби и Шуга в другата Джин и Мони а в другите две сме аз и Ви. Така че един от вас двамата ще спи при Ви а другия при мен.
Ви: Аз си взимам Джаки - мишленцето ми ме погледна и започна да ме гледа тъжно.
Джаки: Моля те како нека съм с Ви моляя
Аз: Ох мишле добре, но внимавай - той подскочи и гушна Ви след което тръгнаха към стаята си, а другите се настаниха на дивана пред телевизора.
Останахме само аз и Джимин. Стоях и бях навела главата си надолу без да казвам думичка. Настъпи неловка тишина докато някой не хвана ръката ми. Погледнах и видях Джимин.

Аз:Какво правиш къде отиваме
Джимим: В стаята ми трябва да се оправиш и да си починеш.

Качихме се в голяма красива стая имаше голяямо легло, телевизор, гардероб и малко диванче до прозореца.

Джимин: Хайде изкъпи се и поспи малко ще те събудя за вечеря бебе Криси
Аз: Хей не съм бебе а момиче на 17 години.
Джимин: Съжалявам просто немога да си го набия в главата, че вече си една секси мацка, а не 7годишното ми бебе.

Той излезе а аз влязох в банята изкъпах се и си легнах. Събудих се, защото някой ме буташе. Беше Ви.

Аз: Хей какво искаш остави ме да спя
Ви: Ставай да вечеряш и след това ще гледаме някой филм.
Аз: Добре, но след малко
Ви: Аа не ставай
Аз: 5минути

След това той ме дигна и започна да слиза по стълбите, а аз бях по пижама, а за косата си да не говоря.

Аз: Пусни ме бе извратен -ту виках ту се смеех.
Ви: Нямааа - викаше и тичаше с мен навсякъде.
Джин: Пусни малката ни принцеса бе изврътеняк
Ви: Ейй ако не го бях направил щеше още да хърка горе.
Аз: Ееййй аз не хъркам
Ви: Изобщо - погледна ме със странна физиономия след което всички се засмяхме.

Bad boy || Jimin Where stories live. Discover now