14💫

296 25 5
                                    

Вече минаха 2-3 седмици откакто Джимин си дойде. Държи се много добре с Юра, нооо...няколко пъти се опита да ме целуне. Още има чувства.

Преди 1 седмица:~~~~~~~~

Джимин: Хей как си?
Аз: Добре ти?
Джимин: И аз. А знаеш ли къде има сол?
Аз: Да изчакай - отидох и отворих шкафа. Тогава Джимин ме прегърна и обърна към себе си.
Джимин: Липсваш ми.
Аз: Джимин какво правиш махни сее.

~~~~~~~~~~~~

След това влезе Ви и той ме пусна. Опита се няколко още няколко пъти след това, но не успяваше.

Сега приготвям вечерята а Юра ми помага.

Аз: Миличка подай ми солта.
Юра: Ето мамо
Аз: Благодаря
Ви: Хей какво правят моите принцеси?
Юра: Виии - затича се и го гушна
Ви: Ей сладурче - след това я целуна.
Аз: Ейй и аз искам - Ви пусна Юра и ме гушна.
Ви: Миличка мислех си да направим нещо.
Аз: Какво?
Ви: Нали си от България искаш ли да отидем там за 1-2 седмици.
Аз: Леле това е невероятно хайде. Но Юра какво ще правим с нея?
Ви: Тя ще остане с Джимин тъкмо ще бъдат заедно за по-дълго.
Аз: Това е добра идея. Сега ще кажем на момчетата.
Ви: Окей аз ще оправя нещата още сега за да тръгнем по-рано.
Аз: Добре скъпи - целунах го и той се качи в стаята ни.

На масата:

Аз: Момчета с Ви искаме да ви кажем нещо.
Мони: Ще се жените ли?!!!
Аз: Не бе глупчо. Ще заминем за България. Максимум 2 седмици.
Джин: Това е страхотно.
Ви: Нали.
Джимин: Ами Юра?
Аз: А да ааа исках да те питам дали можеш да я гледаш? Тъкмо ще прекарате повече време като баща и дъщеря.
Шуга: Наваксвай пич.
Джимин: Това е супер. Ще идем някъде с Лиса.

А да забравих да кажа, че Джимин се събра с Лиса. Чух как той и Шуга си говорят, че той е с нея само за да ревнувам, но защо? Аз нямам чувства към него. Реших да не се занимавам с тях. С Лиса отново сме близки и много се обичаме. Само Джимин да не и разбие сърцето.

Деня на заминаването:~~~~

Шуга: И да се пазите.
Джин: Да ядете.
Джимин: Пазете се.
Хоби: Да ми купите нещо.
Мони: И с презерватив. Нали? *намига*
Куки: И да се върнете ей.
Ви: Добре хора чао.
Юра: Искам гуш - с Ви я гушнахме и тя отиде при Джимин.
Аз: Чао обичам ви.
-И ние.

Качихме се в самолета и с Ви започнахме да си говорим:

Аз: А в кой град ще сме?
Ви: Мисля в София.
Аз: Ви ти имаш много фенове там.
Ви: Нищо де не е проблем.
Аз: А в кой хотел?
Ви: Това е хубавото че няма да сме в хотел а в апартамент. Има само 2 стаи и ще ни бъде супер.
Аз: О така ли добре.

Вече пристигнахме и с Ви веднага отидохме в апартамента. Беше невероятно макар и да беше малко. Имаше спалня и кухня с хол. Оправихме багажа си и аз реших да си почина малко.

Аз: Аз ще си легна. Да си почина.
Ви: Нее беб хайде да разгледаме града.
Аз: Ви изморена съм.
Ви: Неее - той се приближи и ме целуна.
Аз: Аамиии добре - засмях се леко след което той направи същото.

Излязохме и започнахме да разглеждаме забележителностите. Бяхме по моловете след това отидохме да хапнем. След като се наядохме решихме да се разходим по Витошка. Тогава група фенове на кпопа налетяха на Ви. Изненадах се защото беше с маска и шапка а те го познаха. Тълпата ме изблъска настрани от него и всички крещяха "Ви обичаме те" "Може ли автограф". След като видя това Ви каза "Хей хей хора спокойно ще се опитам да дам повече автографи но ако може преди това да позволите на приятелката ми да дойде до мен". Тогава всички останаха изумени защото в суматохата никой не беше забелязъл че той е с момиче. Тогава очите ми светнаха. Не очаквах да каже това. Аз се приближ до него след което той ме прегърна и целуна. Всички започнаха да ни снимат и да викат. Тогава Ви започна да се снима с всички. Никой не очакваше да види Ви в България и то с гаджето си. Бяха толкова щастливи. След това решихме да се приберем удома. Ви доста се измори и беше като бебче едвам се държеше на краката си.

Хора сори за грешките.

Bad boy || Jimin Where stories live. Discover now