8💫

347 25 4
                                    

Наистина обичах Ви много и не исках нищо да му се случи, затова реших да отида в парка. Станах и казах на момчетата че отивам до магазина. Запалих колата и след 20 минути бях на мястото. Чаках вече 10 минути и нямаше никой. Докато чаках телефона ми извибрира, отворих съобщението " Качи се в черният джип зад теб" обърнах се и видях, че джипа е там. Поех си дълбоко въздух и се качих в колата. Там беше Джимин и още едно момче което разбрах че се казва Тао. Джимин седна до мен.

Джимин: Е скъпа явно много обичаш Ви?!
Аз: Да обичам го какъв ти е проблема? - казах аз и се озъбих.
Тао: Ей малката говори по-спокойно ясно ли ти е - беше ме хванал за китката след което ме удари.
Джимин: Хей не сме се разбирали така не я удрай.
Тао: Издразни ме.
Джимин: Знам такава си е - след тези думи ме погледна и ми се усмихна с неговата скадка усмивка. Аз също се усмихнах, но очите ми бяха насълзени. И не не е заради думите на Джама а от шамара на Тао.

След 30 минути бяхме пред голяма къща в гората. Аз слязох а с мен и Тао. Джимин остана в колата.

Джимин: Ще се върна след час внимавай с него Крис.
Аз: Майната ти - след тези мой думи Джимин слезе и ме хвана здраво.
Джимин: Ей малката слушай за да не те накажа.
Тао: И аз мога - мазни усмивки се появиха на лицата им. Беше ме страх и то много.

Джимин се качи в колата а Тао ме задърпа навътре. Влязохме и той ме бутна и паднах ба дивана.

Тао: Слушай скъпа ако си мълчиш няма да пострадаш. Но не обещавам - приближи се до ухото ми и каза - Ти ще бъдеш моята секс играчка.
Аз: Майната ти копеле махай се от мен - бутнах го но той се ядоса и ме удари.

След удара застана до мен и започна да съблича дрехите ми. Аз виках, но той ме ударяше пак и пак. Вече бях гола той също. Бутна ме да легна и застана над мен.

Тао: Непослушното котенце ще бъде наказано.
Аз: Не моля те не искам махни се моля тее.
Тао: Кучка.

Тогава ме удари пак и вкара члена си в мен. Аз изпищях а той не спираше.

Когато свърши се изправи и се засмя. Аз стоях гола на земята цялата в кръв и синини. Той отиде да се къпе а аз вече 20 минути стоях така. Тогава вратата се отвори и видях Джимин. Когато ме видя лицето му пребледня.

Джимин: Неее бебето мии какво ти направии - затича се към мен и ме прегърна.
Аз: Ти си винивен ако не беше правил това сега щях да съм добре. Виж ме Джимин. Виж какво ми причини - казах аз едвам едвам.
Джимин: Бебето ми неее обичам те съжаляваам.
Аз: Искам при Тае.
Джимин: Искаш него, а не мен.

Погледнах го и в очите ми се четеше злоба и тъга. Кимнах а Джимин заплака. Взе телефона си и звънна на Ви. След разговора каза, че идва и ме прегърна.

Няма и час и Ви дойде. Влезе в стаята и ме видя. Джимин ме прегръщаше и плачеше. Тае остана като вцепенен. Джимин не му беше казал какво се е случило.

Ви: Къде е?
Джумин: Горе - Ви се затича по стълбите и се чуваше как вика и се бие с някой. Той знаеше, че не е Джимин.

След това се върна беше целия в кръв. Изтръгна ме от ръцете на Джимин и ме вдигна. Тръгна към колата си а Джимин ме гледаше.

Джимин: Обичам те.
Ви: Ако я обичаше нямаше да позволиш това да стане - трасна вратата и ме качи в колата си.

Вече бяхме пред къщата си и той позвани на вратата. Тогава отвори Шуга. Гледаше като паднал от небето.

Шуга: Но какво забога става?
Ви: Джимин е наел някъв Тао да я сплашат а той я изнасилил. Когато отидох тя беше така а Джимин я прегръщаше.
Шуга: Майната му копелее - развика се и удари ръката си в масата, а очите му бяха насълзени.

Другите момчета дойдоха и Ви им разказа всичко. Те бяха до мен някои плачеха други удряха. След това всички докараха по нещо. Ви ме изкъпа, а Шуга ми проми раните. Хоби Джин и Мони направиха ядене. Куки пък стоеше до мен и ми галеше косата и ми говореше нещо, че съм много красива и че ще имам 3 деца абе дрънкаше глупости както винаги.

Ядохме и изгледахме един филм. След това Ви ме вдигна и каза, че си лягаме. Другите ни пожелаха лека нощ и ние се качихме.

Вече бяхме в стаята му и той ме остави на леглото в седнало положение. Започна да ме съблича. Първо свали блузата а след това и късите панталонки. Погледна ме и каза:
Ви: Да ти е по-удобно да спиш - наведе се и ме целуна по устните, а аз отвърнах.
Аз: Искам да забравя. Моля те - казах го с превъзбуден глас, а той се усмихна.

Бутна ме леко, за да мога да легна. Свали дрехите си. Хвана сутиена ми и го махна с един замах. Започна да целува гърдите ми и оставяше смучки. След това започна да целува корема ми докато не стигна до мястото ми. Махна бикините. Не той направо ги скъса. Целуна ме нежно и започна да прави въртеливи движения с езика си. Аз истенах а той се усмихна. Изправи се и ме погледна. Мамака му беше тооолкова секси. Целуна ме и го постави на входа ми. Започна да ме дразни, но от моя страна чу само " Искам те". След като чу това влезе рязко в мен и започна да се движи като постепенно усилваше темпото. Аз стенех от удоволствие, но и той не беше по-назад. Вече бяхме към края си. И двамата свършихме едновременно. Той легна до мен и ме прегърна след което ме целуна.

Ви: Обичам те.
Аз: Аз също.

След това сме заспали.

Bad boy || Jimin Where stories live. Discover now