Събудих се рано сутринта беше 6:30. Изобщо бях забравила, че съм в Сеул, че живея с BTS. Та събудих се и започнах да се излежавам, да се въртя и изведнъж се озовах върху Джимин. Той все още спеше. Беше толкова сладък приличаше на бебе. Стоях върху него и го гледах вече 5 минути, докато не осъзнах какво правя. Станах оправих се и слязох в кухнята, за да направя закуска.
Бях готова с палачинките и отидох да събудя момчетата. Първо влязох в стаята на Ви. Той лежеше буквално като жаба, а до него мишлето ми свито като топче. Стана ми смешно и се засмях. От смеха ми те се събудиха и ме гледаха странно.
Ви: Хай защо се смееш така и защо ни събуди? - каза той сънено.
Аз: Ами много бяхте смешни приличаше на жаба хаха. А сега ставайте и идвайте да закусвате.Вече всички освен Джимин бяха на масата и закусваха. Ви и Джин бяха като динозаври.
Шуга: Криси къде е Чим?
Аз: Ами сигурно спи.
Шуга: Отиди и го викни, че няма да остане нищо.
Аз: Добре.Качих се до стаята му която беше и моя. Отворих вратата и видях Джимин само по хавлия и какво да стане нее. Той се изплаши и хавлията му падна. Лелее видях го гол. Веднага затворих вратата и му казах да слиза да закусва.
Слязох долу а бузите ми бяха червени като домат. Момчетата седяха пред телевизора и гледаха филм. Седнах до тях и започнах леко да се унасям докато не чух викове идващи от кухнята.
Отидох и какво да видя Джимин стой пред масата и гледа празните чинии казвайки "Къде е яденетоо кой го изяде". Стоях се смеех като луда.
Чим: Какво се смееш бе къде ми е яденето?
Аз: За теб няма не заслужаваш. Направи си сам - смеех се и го гледах право в очите.Той започна да се приближава и мазна усмивка се появи на лицето му. Започнах да отстъпвам назад докато не се ударих в стената. Той сложи двете си ръце над главата ми. Приближи се и устните ни беха на има няма 3 сантиметра. Усещах топлия му дъх който се разбиваше в устните ми.
Джимин: Защо да не заслужавам миличка. Какво стана?
Аз: А-а-м-м нищ-о-о!
Джимин: Оо ясно глътна си езика сигурно защото не можеш да спреш да мислиш за преди.
Аз: Не а сега ела ще ти направя нещо.Тръгнах да го бурам за да му направя закуска, но той възнамеряваше. Хвана ме и отново ме бутна в стената. Доближи се до мен и ми прошепна: "Сладка си Криси харесва ми и знам че не спираш да мислиш за преди". След това ме целуна и аз му отвърнах. След като се отделихме виждах мазната му усмивка.
Джимин: Е скъпа ще ми направиш ли закуска?
Аз: Ам да добре - отидох в кухнята и му направих палачинки след което отидох при Джаки.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Седяхме и отново гледахме страшен филм. Джимин седеше до мен и нагъваше пуканки като луд. Изведнъж на екрана внезаоно се появи някакво страшно същество и всички се разкрещаха. А Джимин подскочи и изсипа всичките си пуканки върху мен. Стоях със злобен поглед и гледах Джимин, а той най-нагло се подсмихваше. Всички мълчаха и ни гледаха.Аз: Тиии тъпак!!!
Джимин: Ама аз такова Криси извинявай бебче - той се усмихна след което ме прегърна и целуна челото ми -изчервих се като домат.Всички започнаха да свиркат и се чуваше онова "ооооооо". Станах и отидох да се изкъпя. Влязох и пуснах водата беше невероятно. Обвих хавлията около тялото си и излязох от банята. Когато излязох се изплаших. Джимин стоеше на вратата с мазна усмивка гледайки тялото ми.
Аз: Какво зяпаш излез, че трябва да се обличам.
Джимин: Не мисля искам да остана.
Аз: Махай се не стига, че цялата бях в пуканки а сега досаждаш.
Джимин: Не скъпа това не беше нищо, а ето това е досаждане - той дойде хвана ме и ме бутна на леглото, надвиси се над мен и ме целуна. Незнам защо но просто отвърнах и хванах врата му след което той свали блузата си. Започна да целува врата ми и да оставя смучки. С един замах махна хавлията и започна да целува голото ми тяло.Аз: Не Джимин нее!
Джимин: Какво има да не би ти да си...Сведох глава и обвих хавлията около себе си. Той стоеше с мазната си усмивка отново.
Джимин: Добре сладурче няма да е днес, но ще си моя! - каза той и ме целуна.
Слезе при момчетата а аз се облякох. Седнах на леглото и започнах да мисля.
"Какво подяволите стана? Той е толйова неустоим. И усмивката и аромата му"
Не Криси не. Спри не се влюбвай в него не и в него той ти е просто твоя идол. Но е сладък и неповторим. Дали се влюбвам...?Новоо сори за грешките. Обичам ви💜
YOU ARE READING
Bad boy || Jimin
FanfictionКазвам се Кристина. Момиче на 17 години най-обикновенно като другите, но живота ми се преобръща след като заминавам за Сеул. Той беше ужасен. Парк Джимин мразя те.