Ето ме 6 години по-късно. Голяма жена с хубава работа и семейство което я обича. Живеех с момчетата. Хоби и Момо се ожениха. Куки и Хана също а Шуга и Канди са на път. Вече 6 невероятни години имам дъщеря си Юра която е всичко за мен. Имам си и Ви. Той е моето слънце, моята радост...любовта ми. Да спомняте си че бях с Джимин нали?! Но той реши да забрави за мен и да не ме вижда повече а уж ме обичаше.
Неговата липса се усещаше от всички ни. За някой като приятел за други като съпруг а за трети липсваше като баща. Да това беше Юра днес е рожденият и ден. Става на 6. Обича Ви страшно много приема го като баща но знае че той не е. Да тя знае за Джимин знае как изглежда защото и показвам снимки. Мисли си че е заминал по работа и скоро ще се върне но уви него го няма. А аз амии...влюбих се във Ви...той просто...накара ме да се почувствам отново обичана да бъда жена и най-важното...майка. Той ме накара да бъда силна и да се гордея с това което имам.
Беше Събота и станах рано за да оправя нещата за партито на Юра. Щяха да идват много деца а за това си трябва страшна подготовка. Веднага отидох в кухнята и започнах да приготвям сладкиши и разни сладки неща.
Вече беше 12 а партито щеше да започне в 13:30. Момчетата започнаха да стават един по един и да оправят окрасата и другите неща. Отидох до спалнята и видях че Ви още спи.
Аз: Хей сънливко хайде ставай нашето бебче има рожден ден.
Ви: Хей добро утро миличка. Колко е часа?
Аз: 12:55
Ви: Боже няма време - започна да скача и да се оправя влезе в банята и на две на три си хвърли душ и излезе. Започна да се облича - А ти какво събуди ли я тя къде е трябва да и честитим.
Аз: Спокойно още спи прилича на теб - засмях се и започнах да се оправям.
Ви: Добре значи хайде да я събудим.Вече бях готова. Бях облечена с къси дънкови панталонки и къс бял топ. Някой ще си каже "Ама как къси панталонки и къс топ? Сигурно си много дебела след бременноста и сега изглеждаш ужасно." Ами не не беше така. Работата ми е такава че тренирам всеки ден и изглеждам добре. Та аз съм хореографа на BLACKPINK. Да с кучките се оправихме. Е както и да е.
Влязохме в стаята на Юра а тя още спеше. Както всяка година Ви носеше балони а аз малко кексче с цифра. Сега тя беше 6 затова и балоните бяха 6. И двамата се доближихме до леглото и като аз бях от лявата страна а Ви от дясната. И на три...1...2....3..ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ЮРАА. Крещяхме като малки деца и както всяка година тя се стресна и замалко да падне от леглото.
YOU ARE READING
Bad boy || Jimin
FanfictionКазвам се Кристина. Момиче на 17 години най-обикновенно като другите, но живота ми се преобръща след като заминавам за Сеул. Той беше ужасен. Парк Джимин мразя те.