На сутринта тръгнахме за Тегу. Изобщо не знаехме защо момчетата са там и какво правят.
Пристигнахме. Бяхме в огромна вила до морето. Беше прекрастно.
Аз: Ам момчета защо сме тук?
Ви: На почивка Криси. Ще празнуваме завършването ти. Все пак вече може да правиш каквото си искаш.Забравих да спомена че теъгнах на училище по-рано и вече завърших. Нямаше да виждам онези кучки BLACKPINK отново.
Джимин: Това е страхотно нека да отидем на клуб тази вечер какво ще кажете?
Джин: Ще бъде невероятно хайде.
Аз: Ами не знам. Не ми се ходи.
Всички: Моляяяяяяяя!!!
Аз: Ухаа добре ще отидем - засмях се те също.
Ви: Хей Криси приятелките ти Канди Момо и Хана ще дойдат всеки момент. Ще бъде забавно нали.
Аз: Супер нямам търпение.Вече момичетата бяха дошли и бяхме в стаята ни с Джимин. Гледахме филм и си говорехме. Вече се бяхме опознали и си бяхме някак близки.
Хоби: Може ли да вляза?
Аз: Да разбира се.
Хоби: Как сте?
Ние: Супер ти?
Хоби: Аз също. А да се представя аз съм Джей Хоуп казвайте ми Хоби - усмихна се на момичетата и се здрависа с всяка. Те също се представиха. Говорехме си още 10-20 мин.
Хоби: Е хайде обличайте се време е да тръгваме.
Момо: Добре Хоби след малко идваме - той излезе и затвори вратата. След това се облегна на нея и каза:
Момо: Мамка му толкова е сладък.
Хоби: Знам - засмя се и си тръгна.
Боже той стоеле зад вратата и слушаше. Избухнахме в смях.Вече бяхме готови и чакахме момчетата в хола. Когато Джимин ме видя ченето му щеше да падне. Бях обикновенно облечена но секси. С къси черни панталонки с висока талия и къс бял топ.
Джимин: Толкова си секси Криси - прошепна той в ухото ми.
Аз: Благодаря.
Джимин: Може ли да го сваля?
Аз: Джимин оппа!
Джимин: Какво? - каза докато се смееше.Вече бяхме в клуба и пиехме соджу. С момичетата яко се забавлявахме на дансинга а момчетата само точеха лиги. След известно време се обърнах и видях че Момо и Хоби се натискат. Леле как се развиха нещата само.
Аз: Хана отивам до тоалетната след малко се връщам.
Хана: Окей сис.Влязох в тоалетната и чух познат глас. Това беше Лиса. Скрих се зад една стена и видях...Джимин. Какво как може отново ли? Той беше притиснат в стената а тя срещу него. Тръгна към него а той я хвана за кръста. Майната му копелето пак щеше да ми изневери. Тя щеше да го целуне...е край този път не тъкмо да тръгна към тях и..Джимин я бутна рязко и тя падна. Застана над нея и я хвана за косата.
Джимин: Виж кво курво. Ти не струваш. Знаеш само да се натискаш на обвързани. Ти си за една нощ.а относно Криси. Тя ми е всичко. Тя е въздуха който дишам. Всяка моя мисъл. Усмивката и кара ме да полудявам, а очите и... Тя е МОЕТО МОМИЧЕ А НЕ ТИ. ТИ СИ ЕДНА ДОЛНА КУРВА.
След това я пусна а тя заплака. Джимин тръгна да излиза и тогава ме видя. Аз стоях на едно място и само гледах а от очите ми капеха сълзи. Джимин ме гушна.
Джимин: Криси съжалявам много...
Аз: Нека се приберем беб
Джимин: Какво? - гледаше ме объркано.
Аз: Да хайде беб.Излязохме от клуба и вече бяхме в нас. Казах на Джимин да ми донесе вода защото бях пила много соджу и главата ми се въртеше. Той ми донесе вода също така и едно хапче. Изпих ги и седнахме на дивана. Пуснахме си някакво шоу и се прегърнахме.
Аз: Наистина ли го мислеше?
Джимин: Всяка една дума.
Аз: И ме обичаш?
Джимин: Прекалено много.След това ме целуна нежно. Но целувката ставаше все по груба и по груба. Премина към врата и започна към гърдите. Вдигна ме и ме заведе в стаята ни. Свали дрехите си след това мойте. Целуваше ме навсякаде а аз стенех. Беше невероятно ах Джимин. С един замах ме обърна и застанах на 4 крака. Той влезе в мен рязко от което аз извиках. Хареса му...затова забърза движенията. Беше много силно бързо. Беше ме хванал за дупето. След това свърши в мен. Легнахме и се прегърнахме.
Джимин: Секса с теб е невероятен.
Аз: Ох миличко мога да кажа същото за теб.
Джимин: Ще се изкъпем ли?
Аз: Хайде.Влязохме в банята и решихме да напълним ваната. Той влезе първи.
Джимин: Хайде бебчо ела при мен.
Аз: Място моля.
Джимин: Върху мен.Аз влязох във ваната и тръгнах да сядам в скута му. Тогава усетих как малкия Джимин се беше изправил и започна да навлиза в мен. Леко се дигнах но тогаза Джимин ме дръпна рязко и то влезе в мен. Озвиках от удоволствие. Той ме прегърна и беше хванал с едната си ръка гърдата ми а с другата държеше връта ми. Вкарваше го в мен много бързо. Това момче беше идеално. Натискаше и вкарваше все по силно и все по силно. След това свърши. Изкъпахме се и си легнахме. Заспали сме.
Ново. Сори за грешките. 💜
YOU ARE READING
Bad boy || Jimin
FanfictionКазвам се Кристина. Момиче на 17 години най-обикновенно като другите, но живота ми се преобръща след като заминавам за Сеул. Той беше ужасен. Парк Джимин мразя те.