6💫 Защо?

379 22 2
                                    

Станах сутринта и Джимин го нямаше. Изкъпах се и слязох при момчетата които закусваха. Седнах до тях и започнах да закусвам.

Шуга: Криси как си?
Аз: Ами добре. Защо?
Ви: Снощи не можах да заспя много викаш - каза той и всички се засмяха.
Чим: Ооо я млъквайте - след това ме прегърна и целуна. Изчервих се цялата.
Аз: Ще тръгвам момчета чао.
Момчетата: Обичаме тее!
Аз: И аз.

Вече беше 7-ми час и трябваше да си тръгвам. Лиса дойде при мен и ме прегърна.

Лиса: Хей Крис искаш ли да се съберем в нас другата седмица.
Аз: Да,но кои ще сме?
Лиса: Аз, ти и момичетата.
Аз: Ами добре, а може ли да доведа едни фр?
Лиса: Да ще бъде интерестно.

Вече беше деня на партито. През тази седмица с Джимин много се забавлявахме. Бяхме спали още 2 пъти.

Джимин: Хайде да тръгваме.
Аз: Хайде момчета.
Шуга: Има ли яки момичета там?
Аз: Дааа сладък хайде.

Бяхме пред къщата на Лиса и почуках. Тя отвори и беше страхотна. Косата и беше права, а дрехите страхотни. Запозна се с всички и седнахме на дивана.

Роуз: Хей искате ли да играем на шише?
Аз: Хайде.
Ви: Добре аз въртя.

Ви завъртя шишето и се падна Шуга.
Ви: Добрее Шуга отиваш и целуваш Роуз.
Шуга: Окей - той стана и с Роуз се награбиха.

Играхме вече 2 часа и имале много пияни включително и аз. Само Джимин Лиса и Куки не бяха толкова много, но пак бяха. Шуга завъртя шишето и се падна на мен.

Шуга: 10 минути с Ви в тоалетната.
Аз: Айде принце ставай.
Ви: Дай ръка принцесо.

С Ви влязохме в тоалетната и започнахме да си говорим, смеем и плачем. Той се приближи до мен.

Ви: Криси много си красива.
Аз: Благодаря принце мой.
Ви: Искам те Крис - приближи се и се опита да ме целуне, но аз го бутнах.
Аз: Какво правиш аз съм с Джимин
Ви: Е и - приближи се пак, но аз избягах. Затичах се към дневната и не можах да повярвам на очите си. Лиса седеше в скута на Джимин и се целуваха. Той беше хванал с едната си ръка гърдата й, а с другата дупето.

Аз: Какво подявалите правитее?
Хоби: Крис казах му да не го прави, но не ме послуша - той дойде и ме гушна. А те двамата не ми обръщаха внимание. Джимин я хвана и се качи в някаква стая. Тръгнах след тях, но Хоби не ме пускаше. След това Ви дойде и беше много объркан. Гушна ме след като разбра какво се случва.

Минаха 10 минути и когато момчетата ме пуснаха се затичах нагоре. Отворих вратата и видях как те правеха секс. Ви дойде и като видя направо щеше да му падне ченето. Тогава...

Здравейте това е новата глава. Сори за грешките. Ако не ви харесва ще я махна знам, че е тъпа. Обичам ви💜😍

Bad boy || Jimin Where stories live. Discover now