Събудих се от нежна целувка. Когато отворих очи видях Джимин който неше по боксерки. Бях сънена докато не видях онова му нещо. Не знам защо го гледах та то беше толкова близо до лицето ми. Стоях така няколко секунди.
Джимин: Скоро ще го имаш скъпа спокойно.
Аз: Аа не аа такова извинявай. Ще закусваме ли - казах аз и бързо се опитах да стана и да сменя темата.
Джимин: Разбирасе скъпа само не се изчервявай знам че го искаш.
Аз: Ам да слизаме.Вече бяхме долу при момчетата. Седнахме на масата и започнахме да се храним. Джимин ми се подсмихваше за преди а и плюс това докато слизахме ме хвана за дупето. Стана ми смешно и аз също се усмихнах.
Беше Понеделник и трябваше да ходя на училище. Уфф как го мразех. Станах и се обух.Аз: Е момчета аз ще тръгвам не искам да закъснявам.
Шуга: Добре мила но няма ли някой да те закара. Ви отиди с нея.
Джимин: Не аз отивам нали и аз работя там ще дойде с мен.
Шуга: А да бе вярно.
Аз: Добре момчета ще се видим после.
Момчетата: ОБИЧАМЕ ТЕЕ!!
Аз: И аз многоо - пратих им въздушна целувка а те се засмяха.Качихме се в колата на Джимин и потеглихме. Беше много тихо докато...
Джимин: Сладка си Криси.
Аз: Благодаря - погледнах го толкова страстно. Очите му бяха красиви а устните плътни. Умирах за тях.
Аз: Е Чим а ти защо си в моето училище нима работиш там?
Джимин: Училището е на баща ми. Аз съм нещо като 2-ра ръка.
Аз: Ясно.Пристигнахме. Тръгнах да слизам, но Джимин хвана ръката ми и ме целуна. Беше невероятно. Толкова беше мил с мен.
Джимин:Ще те взема в 12 скъпа. Обичам те! - каквоо той какво каза???
Аз: И аз те обичам Чим - какво аз пък защо го казах какво ми става?Влязох вътре и се запътих към класната си стая. Влязох вътре и видях че има празно място до едно момиче. Отидох и седнах до нея.
Лиса: Здравей аз съм Лиса приятно ми е.
Аз: Здравей аз съм Криси и на мен също.
Лиса: Ти да не си новата.
Аз: Поклатих леко глава в знак на съгласие.
Лиса: Това са приятелките ми Jennie Rose и Jisoo.
Аз: Здравейте - усмихнах се.
Те: Здравей приятно ни е да се запознаем - тогава госпидина влезе и часът започна.Денят мина много добре с момичетата си бяхме партия. Разбрах много за тях както и те за мен. Обичат да пеят и да танцуват. Това беше общото м/у нас. Така денят свърши и аз си тръгнах взимайки си по едно бързо чао с момичетата.
На вратата ме чакаше Джимин. Качих се в колата и той ме целуна. След което потегли към вкъщи.
Вече бяха минали 5-6 часа от както се прибрахме и седяхме пред телевизора. Нямаше никой само аз Джимин и Ви. Ви седеше до мен и ми говореше нещо, а Джимин гледаше злобно. Ви се качи в стаята си а ние останахме сами.Аз: Джимин хайде да си лягаме спи ми се.
Джимин: Добре мила хайде.Качихме се и аз влязох в банята. След като се изкъпах бях само с хавлията. Ооо не бях си забравила бельото в стаята.
Аз: Джиминнн
Джимин: Даа
Аз: Амии забравих си бельото на леглото ии таковаа аа би ли ми го дал - чух само кикотене
Джимин: Заповядай секси - каза и ми подаде бельото.Облякох се и излязох. Той стоеше пред вратата само по боксерки плюс мазната усмивка. Дойде и ме бутна в стената. Целуна ме страстно.
Джимин: Крисии - каза името ми толкова възбуждащо леле никой не го е правел до сега.
Аз: Да хайде - казах аз и той ме бутна на леглото.Бях само по бельо. Той го махна и започна да целува цялото ми тяло. Аз стенех тихо, а на него му харесваше. Свалих боксерките му и хванах нещото му. Той изпъна главата си назад и се наслаждаваше. Започна да целува врата ми и продължи надолу, гърдите и мястото ми. Вкара езика си аз аз щях да полудея. Изправи се и ме целуна.
Джимин: Готова ли си бебе.
Аз: Да!
Той го вкара в мен и започна бавно да се движи.
Аз: Сприи болиии!
Джимин: Спокойно ще боли малко после ще усетиш удоволствието.
Беше прав. След малко болката я нямаше, а на нейно място дойде удоволствието. Стенех много силно, защото той забърза темпото. Целуваше ме толкова нежно. Беше прекрасно. Не след дълго вече бяхме готови и аз го прегърнах.
Джимин: Беше невероятно.
Аз: Знам това беше най...
Джимин: Най-готиния секс в живота ми.
Аз: Емм да (исках да кажа най-странното нщ което съм правила)Прегърна ме и заспахме.
Здравейте хора. Сори че не качих вчера, но имах работа. Знам тази глава е ужасна, но обещавам по-нататък да става по интерестно. Сори за грешките. Обичам вии💖💖💖😍
DU LIEST GERADE
Bad boy || Jimin
FanfictionКазвам се Кристина. Момиче на 17 години най-обикновенно като другите, но живота ми се преобръща след като заминавам за Сеул. Той беше ужасен. Парк Джимин мразя те.