6. Rész - Fuss

1.2K 103 13
                                    

-Nos először is megszeretném nézni, hogy miben milyen vagy. -mondta, miközben kiindultunk, amint átöltöztem egy sportosabb szerelésbe és rendbeszedtem magam. Annyit tesz, hogy a póló helyett egy szorosabb rövidujjú volt rajtam.

 Annyit tesz, hogy a póló helyett egy szorosabb rövidujjú volt rajtam

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Az első feladatot késekkel kell véghez vinned. A másodikat fegyverrel. Lesz küzdés, box, céllövés, harc (nem érdekes, hogy ugyan az) egyensúly mérés, találékonyság, erőnlét. Ha ezeken átmentél egy két hetes kiképzésben lesz részed amiben a jobbkezeim fognak segíteni nekem. Ha az is meg van akkor pedig viszünk terepre. Soha nem vagyok ott ilyenkor. Ha béna vagy meghalsz, ha jó akkor pedig csatlakozhatsz. -mondta el míg a folyosókat szeltük, amik szürke/fehér színekben pompáztak.

Én figyelmesen figyeltem, ahogy komolyan magyaráz, közben emberek haladtak el mellettünk és mindegyik köszönt a főnöküknek. Érdekes volt nézni, ahogy a nála magasabb és látszólag idősebb pasik is ezt teszik, de biztos kiérdemelte a tiszteletet az évek során.

Tényleg mennyi idős? Miért nem emlékszek?

Lassacskán szemem elé tárult egy hatalmas fémajtó. Egyre izgatottabb lettem, ahogy közeledtünk felé, amit szívem gyorsabb verése is jelzett. Tudtam, hogy az lesz az az ajtó mivel az volt a vége a folyosónak. Szemeim csillogtak és nagyon kellett türtőztetnem magam ahhoz, hogy ne rohanjak oda azonnal, mint egy őrült és tépjem fel az ajtót.

Periférikusan megpillantottam, ahogy Jimin engem néz. Még mindig vigyorogva néztem rá mire ő csak mosolyogva fordult előre ismét és már az ajtó előtt is voltunk.

Hatásszünetet tartva helyezte rá ujjait a kilincsre és tárta ki az ajtót, ami mögött.... ami mögött teljes sötétség honolt.

Szemöldök ráncolva léptem be, míg Jimin engem nézett mosolyogva továbbra is. Hirtelen egy kattanás és a helyiség fénybeborult, szám/szemem elkerekedett és egy egyszerű "wow"-on kívül semmi mást nem tudtam kinyögni.

Hatalmas terem, tele minden edzős/kiképzős cuccal. Volt automata fegyver céllövő, késcéltábla, futópad, egyensúlymérő, húzóckodó, boxzsák, bordásfal, lépcsőzőgép (sry nem tudom, hogy mi a neve), bicikli, ring és még sok sok kiegészítő amiken elég egyszer végig menned, hogy kigyúrt állatt legyél.

-Tetszik? -kérdezte mellém lépve. A filmekben a pasi ugyan ezt kérdezi a lánytól, ha virágot/autót/házat ad vagy ha épp elvitte a kedvenc helyére ahova soha senki mást, de nálam azt kérdezi, hogy tetszik-e a kiképző terme és a pasi is egy maffiafőnök, akivel nincs semmijen kapcsolatom. Nekem mégis romantikusan hatott ez az egész akármennyire is vagyok fura.

-Ez.... wow... -néztem végig még egyszer az egészen, majd tekintetem rávezettem. Elgondolkozva engem figyelt, majd mikor rájött, hogy őt nézem torok köszörülve indult meg a terem vége felé. Féloldalasan elmosolyodva követtem, hisz épp az előbb hoztam zavarba megint. Ha így hladok, hamar meg lesz az a kód.

DARK PAST - Jimin ff. [~Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant