20

2.7K 202 8
                                    

Epilog

- Już nic nam nie zagraża...

Bardzo się myliłam. Cała watacha mojego ojca chciała nas zniszczyć. Jednak to nic. Nie mieli ze mną szans. Potem odkryłam, że zostałam Luną wszystkich Lun. Nie musiałam z nimi walczyć. Kiedy ta moc się we mnie przebudziła nieśmieli mi się sprzeciwiać. Byłam najpotężniejszym kotołakiem o jakim wiedziano.
Po wojnie z watachą mojego ojca nastał pokój. Bardzo byłam z tego rada. Patrzyłam na zachodzące słońce i ogródek na którym bawiły się moje córki. Bawiły się, tańczyły, śpiewały i udawały księżniczki Disneya. Nigdy nawet nie śniłam, że będę miała takie trzy skarby. Alex wrócił z zebrania watach. Normalnie byłam prowadzącą tych narad jednak tym razem ze względu na dzieci nie pojechałam. Potrzebują matki. Napierwszym miejscu jestem mamą dopiero później przywódcą. No oczywiście jestem jeszcze żoną.
- Już jesteś - uśmiechnełam się do Alexa i pocałowałam go w usta. Przygarnął mnie mocno do siebie pogłębiając pocałunek. Chodź już tyle czasu mineło namiętność między nami nieopadła, a nawet wzrosła. Zamruczałam z przyjemności w jego usta, a on warknął namiętnie.
- Uwielbiam jak do mnie mruczysz, kotku
- Już nigdy tak nie zrobie - zaczełam się z nim droczyć. Zaczął całować moją szyje. Zacisnełam usta w wąską linie by nie wydobył się z nich żaden dźwięk. Zaśmiał się cicho i doszedł do mojego tajemnego miejsca.
- Zamrucz do mnie, kotku - już niemogłam, to było zbyt przyjemne. Zaczełam mruczeć, a on się śmiał. Odepchnełam go i trzepnełam w ramie.
- Nie śmiej się - naburmuszyłam się.
- Nie śmieje się tylko cieszę, że moja tygrysiczka tak na mnie reaguje - przyciągnął mnie do siebie.
- Uważaj bo twoje ego przebije się do sąsiadów - zakpiłam.
- Nie grab sobie, Jane
- Czemu? - zapytałam niewinnie.
- Bo nie dasz rady nie krzyczeć w moich ramionach - zaśmiałam się i pocałowałam go namiętnie.
- Mój wilczek💖🐺
- Moja tygrysiczka💖🐯
- Póki żyje będę cię kochać, Alex
- Jesteś moja, Jane, zawsze będę przy tobie, kochanie.

Koniec
💖💖💖💖💖💖🐺❤🐯💖💖💖💖💖💖
Mam nadzieje, że cała historia się wam podoba.
Niestety to już koniec histori o Alexie i Jane.
Jednak nie koniec serii Kotki
Będą jeszcze dwie historie o Kotkach i niespodzianka (niespodzianką będzie książka po tych dwóch o kotołakach, jakby ktoś niezrozumiał😉)

Zamrucz do mnie, KotkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz