ROZDZIAŁ 4-PRACA

143 7 1
                                    

                                                                         MARINETTE

Wstałam dzisiaj o 7:30 no jak zwykle jeden raz  wstanę wcześnie to to następnym razem musze się spóźnić. No ale taki już mój los . Dzisiaj ubrałam jasne poprzecierane spodnie a do tego czerwoną bluzkę z nadrukiem pandy. Wyszłam do szkoły 15 minut później. Na szczęście zdążyłam . Weszłam dokładnie na dzwonek więc szybko poszłam pod sale. Pierwsza lekcja to matematyka nie wiem kto to wymyślił lecz już nie lubię tego człowieka. No cóż przynajmniej mam więcej czasu na rozmyślanie o Adrienie. 

                                                                          ADRIEN

Wstałem ubrałem się i zeszłem na śniadanie. Jak zwykle dostałem plan dnia i pojechałem do szkoły .Zobaczyłem Mari idącą w strone sali. Chciałem zapytać się jej czy pamięta o spotkaniu ale zadzwonił dzwonek. Pierwsza była matma - nienawidzę tego przedmiotu. Ale mogłem rozmyślać o swojej Biedronusi (XDD dop.autorki).

                                                                  NARRATOR

Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy wybiegli z sali. Adrien podszedł do Mari i powiedział że  od razu po szkole jadą do niego.

                                                             PO SZKOLE

Mari i Adrien weszli do ogromnej willi. Mari była zachwycona wyglądem a dla Adriena ten widok przypominał tylko złe wspomnienia.Nagle na korytarz wszedł Pan Agreste i poprosił dziewczyne do siebie.

-Panna Marinette Dupain-Cheng ?-powiedział bardziej odpowiadając niż pytając.

-Tak-odpowiedziała

-Jestem bardzo zadowolony z tej wczorajszej sesji i mam dla Panny propozycje pracy jako modelka i czy Panna nigdy nie pozowała?

-Nie nigdy nie pozowałam i jestem zachwycona tą propozycją.-odpowiedziała zachwycona.

-Dobrze potrzebuje tylko zgody rodziców i prace zaczynasz od poniedziałku.

ROZDZIAŁ KRÓTKI WIEM ALE JADE NA ŚLUB WIĘC NIE MAM CZASU ALE OBJECUJE ŻE WAM TO WYNAGRODZE WIĘC:

Było by mi bardzo miło gdybyście gwiazdke i komentarz zostawili

Miraculum - PrzeznaczenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz