Część 6-SZCZĘŚCIE

107 4 2
                                    

                                                                    *NARRATOR*

Patrzyli na siebie jak głupki do sera ( raczej Plagg do sera dop. autorki). Jednak z tego "stanu" wyrwał ich wkurzony już bardzo fotograf. Od jakiś 15 minut wołał ich a oni jak zaczarowani siedzieli i patrzyli na siebie. W końcu był tak rozwścieczony że rzucił aparatem i poszedł w swoją stronę.

                                                                    *WC*

Bachory, gniew, smutek, brak wypłaty(XDD dop. autorki) to idealne pole dla mojej akumy.

- Leć do niego akumo i zawładnij jego skrzywdzonym sercem

                                                                         *FOTOGRAF*

Zły poszedłem na ławke nagle na mojej twarzy pojawił się kształt motyla i usłyszałem głos.

-Pstryczku jestem W C i dam ci moc zemszczenia się na osobach które doprowadzają cię do szału w zamian proszę o drobną przysługę . Zgadzasz się?

-Tak W C

                                                                    *ADRIEN*

Łał nie wiedziałem że to będzie ona ale bardzo się ciesze . Ona ma tak słotkie rumięce  . A w tej sukience wygląda C U D N I E .

 -Jestem ciekawy gdzie jest fotogra... - Nie zdąrzyłem skączyć bo przerwał mi huk 

Powiedziałem Mari żeby się schowała a sam pobiegłem się przemienić.

                                                            *MARINETTE*

Byłam cała zarumieniona ale  szczęśliwa nadal nie mogłam uwierzyć że to z nim będę pracować. Ale musze powiedzieć czarny strój podkreśla mu oczy...

-Jestem ciekawy gdzie jest fotogra...- nie dokończył bo przerwał  mu huk.

Powiedział mi abym się schowała ale ja pobiegłam tylko po to żeby się przemienić.

                                                                         ***

Zaliczone !!- powiedzieli w tym samym czasie kiedy ich miracula zapikały.





WITAM I JUŻ NIE PRZEDURZAM NIEDŁUGO KOLEJNY I JEŚLI SIĘ SPODOAŁO

Gwiazdka ?:)

Komentarz?:)

                                                                                                                                             Julijka

Miraculum - PrzeznaczenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz