Κεφάλαιο 18

2.6K 194 13
                                    

Έφυγα από το σπίτι του Αλέξανδρου μέσα στα . Νεύρα . Πως τολμάει να προσβάλει τον Φίλιππο ; Δεν μπορούσα να του το επιτρέψω πότε . Τον Φίλιππο τον ξέρω από μικρό παιδί και υπήρξε πάντα φίλος μου ενώ αυτός το μόνο που θέλει είναι να με χρησιμοποιήσει και μετά να με πετάξει , ευχαριστώ δεν θα πάρω .

Αποφάσισα να κάνω μια στάση και να κάτσω για μερικά λεπτά το πάρκο δίπλα στο σπίτι μου. Αυτό πάντα με ηρεμούσε . Κάθισα σε ένα από τα παγκάκια και φόρεσα τα ακουστικά στα αυτιά μου για να με χαλαρώσει ακόμα περισσότερο η μουσική . Έκλεισα τα μάτια και άφησα τον εαυτό μου να αφεθεί για λίγα λεπτά όταν ένιωσα κάποιον να κάθετε δίπλα μου .

Άνοιξα τα μάτια ώστε να αντικρίσω το όμορφο χαμόγελο του Φίλιππου . " Τι συμβαίνει όμορφη ; Δεν μου φαίνεσαι πολύ καλα ;" με ρώτησε και πέρασε το χέρι του γύρο από τους ώμους μου . " Όλα καλά , απλά είχα έναν μικροτσακωμό με τον Άλεξ ." "Αφού δεν είσαι ευτιχησμένη τότε γιατί παραμένεις μαζί του ;" " Είμαι ευτιχησμένη . " απάντησα . Δεν ήθελα να καταλάβει πως το έκανα για να ζηλέψει . " Έμενα δεν μου φαίνεσαι χαρούμενη και δεν μου αρέσει να σε βλέπω έτσι ." "Τότε μην με βλέπεις , δεν είσαι αρμόδιος να κρίνεις την σχέση μου με τον Αλέξανδρο εξάλλου γιατί ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ " " Νόμιζα πως θα το είχες καταλάβει μέχρι τώρα αλλά μάλλον έκανα λάθος . "" Οχι... συγνώμη εγώ φταίω , απλά τον τελευταίο καιρό νοιώθω μεγάλη πίεση " απάντησα και του χάρισα ένα χαμόγελο . Μπορεί να μην ήθελα να νομίζει πως δεν περνάω καλά με τον Αλέξανδρο αλλά αυτό δεν σύμαινε πως ήθελα να φύγει .

" Τι θα έλεγες να πάμε συνεμά το βράδυ όπως παλιά ; Αυτό ίσως σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τις δυσκολίες σου . " " Μου ακούγεται σαν ρατευού " τον πείραξα και γέλασε αμήχανα . " Μην ανησυχείς δεν θα κάνω τίποτα που θα κάνει το αγόρι σου να ζηλέψει . Θα βγούμε σαν φίλοι " "Αυτό θα ήταν υπέροχο " παραδέχτηκα . " Οπότε κανοσνίστηκε , θα περάσω να σε πάρω κατά τις 9" " Θα σε περιμέω " 

-------------------------------------------------------

Αμάν δε είχα τίποτα να βάλω . Γιατί ξοδεύω τόσες ώρες στα ψώνια αν είναι να μην έχω ποτέ ρούχα να βάλω. Αχχχχχχχχχχχ θέλω να κλάψω. Μου έρχεται να βγω στους δρόμους και να φωνάζω ." Ότι έχεται ευχαρίστηση . Ένα φόρεμα , μια μπλούζα ελεήστε την φτωχή " 

Τι σου έχω κάνει θεέ μου και με τυρανάς έτσι  ; Δεν πήγαινα μια φορά τον χρόνο εκκλησία το πάσχα δεν πήγα να εξομολογηθώ μια φορά στον παππά της εκκλησίας; Τι φταίω εγώ που με αυτά που άκουσε έπαθε καρδιακό επεισόδιο ; Εκείνος μου είπε να πω όλα όσα έκρυβα στην ψυχη μου . Δεν φταίω εγώ που η ψυχή μου περιέχει ψυχρά και αδιάβατα μονοπάτια.

" Ελίρααααααααααααααααααααα έλα λίγο σε παρακαλώ " φώναξα και σε δευτερόλεπτα το μικρό ζηζάνιο βρισκώταν δίπλα μου . " Τι θέλεις βλέπω τις 50 αποχρώσεις του γκρι και είναι σε πολύ συματικό σημείο " " Καλά θα πας να το δεις μετά τώρα βοηθησέ με να βρω ρούχα. .......Μισό λεπτό . ΤΙ ΕΊΠΕΣ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ;" 

" Σιγά καλέ πως κάνεις έτσι , δεν σε είπα πως βλέπω τσόντα . " " Σαν πολύ ξετσουτσούνεξες εσύ . Για μαζέψου λίγο 5 χρονών σκατό . " είπα . " Μα ο Κωσταντίνος είπε πως είναι πολύ ωραία ταινία και ότι όταν μεγαλώσουμε θα μου δείξει ότι κάνει ο Γρέι στην Αναστασία . Αρτεμής θα πονέσω;;;;;" 

Τι ακούν τα αυτάκια μου ; Και ποιος είναι πάλι αυτός ο Κωσταντίνος ; Γιατί ένα πεντάχρονο έχει καλύτερη ερωτική ζωή από την δική μου . " Αγαπούλα μου να πεις στον Κωσταντίνο να κρατάει το πουλάκι του μακρία από μικρά και ανυποψίαστα κοριτσάκια " " Μα γιατί , ο Πέρης είναι πολύ γλυκούλης και μεγάλος και ....." " Τον έχεις δείιιι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"

 " Φυσικά . Είναι ένα πολύ μικρό κίτρινο καναρίνι . Το έφερε την μέρα κατοικιδίου στην τάξη " Ουφ προς στιγμή τρόμαξα . " Τέλος πάτνων θα με βοηθήσεις να βρω ρούχα αδελφούλα μου ;;;" " Θα βγεις με τον Αλέξανδρο η με τον Φίλιππο ; " " Τι συμασία έχει αυτό " " Αν βγείς με τον Φίλιππο θα πρέπει να σου διαλέξω άσχημα ρούχα . Μόνο ο Άλεξ κάνει για εσένα . Μου θυμίζει πολύ τον Γκρέι "


Be My Bad BoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora