Πείρα την τσάντα μου στον ώμο και έφυγα από το σπίτι χωρίς να δώσω στον εαυτό μου την ευκαιρία να το ξανασκεφτεί . Ευτιχώς η Ελβίρα έπρεπε να πάει στην φίλη της αλίως δεν θα είχα που να την αφήσω και δεν ήθελα να επαναλαύουμε τα πρωινά γεγονότα .
Όπως του είχα υποσχεθεί σε 15 λεπτά ήμουν έξω από το σπίτι του . Δεν πρόλαβα να πατήσω το κουδούνι και η πόρτα άνοιξε αποκαλύπτοντας έναν ημήγυμνο Αλέξανδρο . Ήταν σαν έλληνας θεός . Μια πετσέτα ήταν περασμένη γύρο από ττην μέση του και σχεδόν όλο το σώμα του ληταν υγρο γιατι μαλλον είχε βγει από το ντους και ένα υπέροχο πακέτο απο έξι κοιλιακούς ήταν φάτσα κάρτα απέναντι μου.
-Έτσι υποδέχεσαι εσύ τον κόσμο ;
- Πες μου τώρα ότι δεν σου άρεσε . Άλλες θα πέθαιναν για να είναι στην θέση σου. Είπε και πλησίασετο σώμα του περισσότερο στο δικόμου κάνοντας την αναπνοή μου να κοπεί.
-Δεν ξέρω για τις άλλες αλλά εγώ δεν εντυποσιάζομαι από ένα τόσο φτηνό κόλπο .
-Νομίζειςότι κάνω πλάκα; Είναι καιρός λυπόν να σου δείξω πως δεν αστιεύομαι . Τα χείλη του τώρα απείχαν εκατοστά από τα δικά μου .
-ΕΕΕΕεγω ήρθα εδώ για μάθημα όχι για να γίνω το παιχνίδι σου.
-Και εγώ μάθημα θα σου προσφαίρω .Ένα μάθημα που δεν θα ξεχάσεις ποτέ .
-Να μου λύπει .
-Εσύ θα χάσεις , εγώ πάντως προσφέρθηκα . Να ξέρεις πως κάποια στιγμή θα το μετανιώσεις. Έλα πάμε να σου δείξω το δωμάτιο μου .
Άρχισε να ανεβαίνει την σκάλακαι το βλέμμα μου είχε κολλίσει στον καλογυμνασμένο πισινό του. Αχαχαχαχαχ γιατί τα περνάω εγώ όλα αυτά . Με τέτοιον άντρα από σίδερο να είσαι θα λιγήσεις .
"Σου καλό άρεσε εεεεεεεεεεε; " πετάχτηκε για άλλη μια φορά η εσωτερική φωνή " Πότε θα σταματήσεις να πετάγεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν σαν την τσουτσου ; Αμάν δηλάδη μου έσπασες τα νεύρα ." Σου σπαώ τα νεύρα γιατί ξέρεις ότι λέω αλήθειες " "Δεν θα κάτσω να λογομαχήσω μαζί σου ανάγωγη " " Σταματάς γιατί ξέρεις ότι θα χάσεις "
Ακολούθησα τον Αλέξανδρο και βρέθηκα στο πιο υπερτέλειο δωμάτιο που είχα δει ποτέ μου. Έντωνε μπλε χρώμα στους τοίχους ένα γιγάντιο κρεβάτι μια πλάσμα τηλεώραση τζακούζι και τι είναιαυτό εκεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Τζάκι στο δωμάτειο ;;
-Σου αρέσει ;
-Έχω δει και καλύτερα .
-Όποιος λεει ψέματα κολυμπάει στα αίματα . Δεν στο μάθαν αυτό αγριόγατα .
-Μου έμαθαν και να μην μιλάω σε μαλάκες αλλά όπως βλέπεις δεν ακούω τους κανόνες που μου επιβάλουν.
-Το λατρεύω όταν αγριεύεις . Είναι λες και το κάνεις επίτηδες για να με ανάψεις .
-Την τελευταία φορά που κοίταξα δεν ήμουν αναπτύρας για να σε ανάψω . Και τώρα τελείωνε και δείξε μου τι έχεις να κάνεις για αύριο .
-Αμάν γατούλα άσε με να παίξω λίγο . Δεν είναι κουραστικό να είσαι συνέχεια τόσο στρίτζω;
- Ποιαν είπες στρίτζω πορνοδιαστρφηκέ μπαμπουίνε;
-Νομίζω ότι έγινα κατανοητός .Εκτώς και αν είσαι τόσο χαζή και χρειάζεται να το επαναλάβω .
-Θα κάνω πως δεν το άκουσα αυτό και θα συνεχίσω με τα μαθήματα . Βγάλε τώρα τα βιβλία σου .
-Μάλιστα κυρία. Είπε με κοροιδευτηκή φωνή .
KAMU SEDANG MEMBACA
Be My Bad Boy
RomansaΕίχε βάλει τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου στημόχνοντας με στον τοίχο . Στα χείλη του είχε εμφανιστεί το σηνιθησμένο αλαζονικό χαμόγελο . - Φοβάσαι γατάκι ; ρώτησε και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου . - Φφφφφφυσικά και όχι . Το τραβλησμα μ...