Bölüm şarkısı James Arthur-Recovery
Bora, Berçin'in evine gidince açın djdıelekBORA
Ders boşken, müdürün bizi dışarı çıkarmamasına mı yanayım yoksa hemen önümde oturan ve saçma sapan muhabbet yapan petito canavarı kızları dinlemek zorunda olmama mı yanayım bilemiyordum. Yaptıkları muhabbet, beni daha da strese sokuyordu. Gerçekten hayal gücü bu kadar zorlanamazdı!"Ulan düşünsenize," dedi Gülden hevesle. "Hocalar Survivor'da!" Sonra kendi kendine güldü. "Çağrı hoca, parkuru geçemiyormuş göbeği yüzünden falan... Abi düşünsenize, oyun bitmiş kazanan açıklanmış Çağrı hoca hala parkuru tamamlamaya çalışıyor. 'Abi n'aptın geçemedin?', 'Doğu meridyenlerine uzanmıştım..." Kahkaha kopardıklarında Tuna ve ben bıkmış suratlarla onlara bakıyorduk.
Sonra Berna konuştu. "Ufuk hocayı düşünün; lanet olsun dostum sana, şu lanet parkuru geçemedin! Ah Tanrım..." Amerikan Dublajı yapan Berna büyük beğeni toplarken biz, artık sus demek istiyorduk.
Sonra Özge, "Niyazi hoca her yerde aynı! Ya arkadaşlar yapmayın, ya arkadaşlar susun..."
Deniz, "Çok güzel olmaz mı hakikaten? Mesela Acun da müdür oluyormuş; habire para basar!"
Herkes espriyi anlamış gülerken Selen etrafına saf saf bakıyordu. "Anlamadım. "
"Yazık garibim. " dşyerek araya girdim. "Bşr espri yaparken önce açıklama yapın kıza. "
Onlar bana göz devirip Selen'e açıklama yaptılar ve devam ettiler. "Emine hoca, parkura şiir yazar. " dedi Berna. "Bre kafir, sen kendini parkur mu sanırsın?"
Gülden, "Şeniz hocayı düşün bir de... Sıçtırtmayın parkurunuza!"
"Yeter!" dedim ve ayağa kalktım. "Cidden yeter dayanamıyorum. "
"Ne oluyor sana?" dşye sordu Deniz çatık kaşlarla. "Berçin gelmedi dşye sabahtan beri herkese kötü davranıyorsun. " Herkes susmuş Deniz'e bakarken bir kez daha sıçtığımı fark ettim. Nedense Denşz bu kadar açık sözlü olunca herkes sıçıyordu!
Daha sonra Mehmet araya girdi. "Karışmayın abi, anlayamazsınız. "
"Tamam da sinirini nşye bizden çıkarıyor? Ne bu tripler ya? Rahatsız oluyorsan dinleme."
"Aynen öyle!" dedim ve parmaklarımı ona doğru şıklattım. Sıranın üstündeki çantamı alıp sırtıma taktım. "Sizi dinlememek için eve gidiyorum. "
Sınıftan çıkarken Tuna da arkamdan geldi. "Dursana lan!" Koridorun ortasında durup yanıma gelmesini bekledim. Yanıma geldiğinde "Eğer için rahat edecekse Berçin'in evine gidelim. "
Kaşlarımı çatıp sordum. "Sen onun evini nereden biliyorsun?"
"Ben bilmiyorum, sen biliyorsun. "
"Doğru. " deyip başımı salladım. "Tamam da ya evde ablası falan varsa?"
"Hallederim; senin için bşraz uğraşırım. "
SELEN
"Anlamadım ne oldu?" dşye sordum."Berçin dün hastahaneye kaldırılmış, Bora da o yuzden stresli. "
"Nasıl hastahaneye kaldırılmış?"
"Haberin yok mu?" diye şaşırdı Deniz.
"Yok. "
"Doğru ya..." dşye söylendi Berna. "Ben seni kız WhatsApp grubuna almayı unuttum. Dur bekle..." o cebinden telefonunu çıkarıp beni gruba alırken Gülden olayı anlatmaya başladı. "Ya önemli bir şey yok aslında. Tansiyonu düşmüş bayılmış, ne olur ne olmaz dşye yatmış hastahanede. Bugün de herhalde dinlenmek için gelmedi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumda Saklı
FantasyBizim hayatımızın başrolünde 'BEN' yoktu. 'BİZ' vardık. Kimsenin duygularını umursamayarak kendi acılarını saklayan Berçin vardı. Geçmişte yaşanan acıların sebebiyet verdiği aile baskısıyla olmak istemediği acımasızlığa sürüklenen Selen vardı. Te...