BORA
"O zaman senin evinde kalıyoruz kanka?" dedim hemen.Tuna hemen bana dönüp kaşlarını çattı. "Ne demek sende kalıyoruz? Annem bizi öldürür! Asıl senin evine gitmemiz lazım. Senin babam hiç değilse anlayışla karşılar. "
İşte korktuğum buydu. Bizde kalamazdı. Evde hala Haluk amca ve kızı vardı. "Yok kanka. Babam çok sinirli, yolda gelirken bir sürü mesaj atmış bana. En iyisi senin annen. "
"Hadi ya..." dedi şaşırarak. "Fatih amca hiç kızmazdı. "
"Yok kanka bu sefer çok kızmış. Yani biz babamın yanına gitsek bile o bizi Sinem teyzenin eline verir. En iyisi direk Sinem teyzeye gitmek. "
"Öyle olsun madem. "
Arkamı dönüp sessizce yürüyen Selen ve Berçin'e döndüm. "Ee kızlar, siz ne yapacaksınız?"
Selen, "Babam beni öldürecek. " dedi.
Berçin, "Benimki başımın etini yiyecek
Tuna, "Abi, cidden bizim eve gitmeyelim. Annem merdaneyle döver bizi." dedi.
"Kanka valla babam çok sinirli." derken bir yandan Sinem teyzeye mesaj atıyordum.
Nihayet okula vardık. Sinem teyze bizi görünce hemen yanımıza geldi. Beni görünce, "Babanın yerine ben geldim. " dedi.
"Ve?" dedim kelimeyi uzatarak.
"Kızmadım. Gençsiniz, yaparsınız böyle şeyler."
Yüzüme kocaman bir gülümseme otururken Tuna şaşkınlıkla ağzını açtı. "Anne?"
"Uzatma kanka. Yırttık işte." dedim ve Sinem teyzenin koluna girdim. "Hadi eve gidelim."
Bana yandan bir bakış attı. "O kadar da şımarma."
BERÇİN
"Babam gelmemiş." dedi Selen. "Sizde kalabilir miyim bugün?"
"İyi olur aslında. Hem evde misafir var diye babam da pek kızamaz bana." derken babam karşımda dikiliverdi. "Her geçen gün beni daha çok şaşırtıyorsun."
"Neden?" diye soruverdim hemen.
"Sen okul birincisi kızsın, nasıl okuldan kaçarsın?"
"Bunaldım derslerden."
"Sana bir seans daha ayarladım. Hemen şimdi gidiyorsun."
"Bir dakika, seans ne alaka?" Konu ne zaman oraya gelmiştiki?
"Şimdi bunları konuşmanın sırası değil. Seansa gidiyorsun, şimdi."
"Baba, ne zaman senin istemediğin bir şey olunca beni seansa mı götüreceksin?"
"Bu konu tartışmaya kapalı."
"İyi!"
Arkamı dönüp yürümeye başladım. Arkamdan seslenmesi üzerine ona bakmadan bağırdım. "Kendim giderim!"
Peşimden Selen koşturup geldi. "Ben de seninle geleceğim." diyerek koluma girdi. "Bunun için varım, değil mi?" deyip gülümsedi.
"Delireceğim Selen. Cidden!" dedim sinirle. "Ne zaman onun istemediği bir olay olsa beni seansa götürüyor. Sanki..."
"Sanki ne?"
"Sanki beni, kendi istediği kalıba sokmaya çalışıyor. Sanki beni değiştirmeye çalışıyor."
"Sakin ol."
"Sakinim ben." deyip psikiyatristin binasına girdim. Bekleme odasına geçip boş boş oturmaya başladık. "Senin baban da böyle yapıyor mu?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumda Saklı
FantasyBizim hayatımızın başrolünde 'BEN' yoktu. 'BİZ' vardık. Kimsenin duygularını umursamayarak kendi acılarını saklayan Berçin vardı. Geçmişte yaşanan acıların sebebiyet verdiği aile baskısıyla olmak istemediği acımasızlığa sürüklenen Selen vardı. Te...