Aşkı Hissetmek-Bölüm 6

316 48 28
                                    

Tabii ki o partiye gideceğim kişi Jordan'dı. Aklımda Jordan, eve doğru yola koyuldum. Biraz ilerledikten sonra çalıların arkasından sesler geldiğini duydum. İlk başta önemsemedim ama Jordan'ın sesini duyduktan sonra oraya doğru ilerledim.

“Hey! Bir sorun mu var ?”

“Hayır canım telaşlanacak bir şey yok sadece konuşuyorduk.”

Canım kelimesinden anlaşılan o ki Andrew hala onun sevgilisi olduğumu falan zannediyordu. Bu çocuk hiç uslanmayacaktı.

“Sadece konuşuyordunuz yani öyle mi ?”

“Hadi ama Emma,bana inanmıyor musun ?”

"Hayır inanmıyorum.Konuşmanız burada bitse iyi olacak.İstersen gidelim Jordan."

“Şey Emma,benim eve gitmeden önce biraz işim var.”

“Tamam o zaman.İstersen birlikte gidebiliriz benim için sorun olmaz.

“Aslında gerek yok.”

Yüzündeki endişeli tavrı,benden kaçırdığı gözleri bir şeyler olduğunun kanıtıydı. Andrew sadece konuşuyoruz dese de kesinlikle aralarında geçen şey bir konuşmadan ibaret değildi. Çok fazla üstüne gitmenin gereksiz olacağını düşündüğümden;

“Peki o zaman,sonra görüşürüz.” dedikten sonra eve doğru yola koyuldum. Ama tabii ki eve gitmeyecektim.

Onları izleyebileceğim bir ağacın arkasına saklandım. Andrew eliyle Jordan’ı omzuna vurarak itiyordu.İşte Andrew’e inanmamakla doğru bir iş yaptığımın kanıtı. Jordan’a bir şey söyleyip kendi aralarında gülüyorlardı.Onlar gittikten sonra Jordan’ın eve doğru ilerlediğini gördüm ve yanına gittim.

“Sadece konuşuyordunuz öyle mi ? Daha doğrusu Andrew ve onun zorba arkadaşları konuşuyor,sen dinliyordun.”

“Emma üzgünüm.Seninle konuşmaya devam edersem senin canında yanacak. Rahat bırakmayacaklar.”

"Ben onlardan korkmuyorum Jordan. Eğer bizim aramızda bir engel olursa benim canım yanacak. Birlikte olursak aşamayacağımız engel kalmayacak."

"Beni bu kadar çok önemsediğini bilmiyordum Emma. Sen benim için çok değerlisin ve bu konuda konuşmanın zamanı geldi. Sana söylemek istediklerim var.Eğer senin için de uygunsa bugün ağaç eve gidebilir miyiz?"

Bu konu diye bahsettiği şeyin ne olduğunu hem merak ediyor hem de sanırım ne olduğunu biliyordum. Emin olmak için tek yol birlikte ağaç eve gitmekti.

“Tabii ki uygun.Akşam altıda olur mu?”

“Olur,seni bekliyor olacağım.”

***

Ne giyeceğime bir türlü karar veremiyordum.Bu konuda annemden yardım alabileceğimden,annemi çağırdım. Zevkine her zaman güvenmişimdir.

“Ne giyeceğime bir türlü karar veremiyorum anne.”

“Hımm..Bu siyah şortun ve üstüne siyah harflerle love yazan beyaz t-shirt güzel bir ikili olabilir.”

“Harikasın! Teşekkür ederim anne.”

“Emma,seni bu kadar heyecanlandıran kişiyi tanımak isterim.En azından bana adını söyleyebilirsin.”

“Acelem var anne.Akşam gelince konuşsak olur mu ?”

“Peki ama benden kaçışın yok haberin olsun.”

Aceleyle üstümü giydim ve aynanın karşısına geçip rimel sürdüm. Çok fazla makyaj yapmayı sevmezdim.Dışarı çıktığımda Jordan kapıda beni bekliyordu.Alnına düşen kıvırcık saçları birden bana daha güzel gelmişti.

“Vay canına Emma.Harika görünüyorsun!”

“Sende çok yakışıklısın Jordan. Gidelim mi?”

“Önden buyurun hanımefendi.” Derken yüzündeki gülümsemesini görebiliyordum.

Ağaç eve girdiğimde gözlerime inanamadım.

Aşkı Hissetmek(ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin