Aşkı Hissetmek-Bölüm 7

212 31 16
                                    

Bu bölüm kısa oldu.Yakın zamanda daha uzun bir bölümle geleceğiz,oylarınızı eksik etmeyin :)

Merdivenler normalde olması gereken kırmızı gül yapraklarının yerine beyaz gül yapraklarıyla süslenmişti. Buna zıtlık oluşturan siyah mumları unutmamak lazım. Aynı süslemeler içerisi için de geçerliydi.Tek fark bir yatağı andıran koltuğumun üstüne beyaz bir gül konulmuştu. Müzik çalarda Evanescense' ın sevdiğim şarkısı olan My Immortal çalıyordu.Her şey çok güzel düşünülmüştü. Jordan'a döndüm.

"Jordan...Tüm bunlar harika! Herşey çok,çok güzel."

"Sana yakışacak bir şeyler yapmak istedim.Umarım başarabilmişimdir. Seni mutlu etmek benim için çok güzel bir şey."

"Şu anda daha önce hiç olmadığım kadar mutluyum Jordan. Çok teşekkür ederim."

"Lütfen gözlerini kapat."

"Neler oluyor?"

"Sana son bir sürprizim daha var."

"Son bir sürpriz daha mı?Bunu kaldırabileceğimi sanmıyorum Jordan."

Ufak bir kahkaha attım.

"İtiraz etme ve gözlerini kapat Emma."

"Hah,peki kapattım."

"Evet,harika.Şimdi elimi tut ki bir yerlere çarpıp düşmeden yürüyebilesin."

Elimi tuttu.Elleri de kalbi ve ses tonu gibi sıcacıktı.O anda hissettiğim heyecanı ölçebilme gibi bir durumumuz olsaydı,benimki tavan yapmış olacağından emindim.

"Sakın ben gözlerini aç demeden açma."

"Pekala bayım,dediğiniz gibi olsun."

"Anlayışınız için teşekkürler hanımefendi.Bir adım daha gel.Evet,şimdi dur."

"Artık bir sakıncası yoksa gözlerimi açabilir miyim? Merakım gitgide artıyor."

"Peki,artık açabilirsin Emma."

Hayalkırıklığı diye işte buna derler.Beni pencerenin önüne getirmişti fakat karşı karşıya kaldığım her zamanki manzaraydı.Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle ?

"Jordan,farkında mısın bilmiyorum ama burada sürpriz falan yok."

"Bu kadar emin olma ve aşağıya bak bakalım."

Salıncak! Evet bu bir salıncaktı ve ağaçevin arka tarafındaydı.

"Bu bir salıncak!"

"Gerçekten mi?"

"Dalga geçmesi kes Jordan." Gülerek söylemiştim.

Benimle dalga geçmesi bile hoşuma gitmişti. Koşar adım aşağıya indim ve salıncağa koştum.İki ağacın arasına yerleştirilmiş ve üstü ışıklarla süslenmişti. Oturdum ve sallanmaya başladım. Jordan da diğerine otudu ve sallanmaya başladı. Gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.Ona baktım,gülümsüyordu. Gülümsedim.  Uzun bir süre sessizce oturduk ve sadece birbirimizi izledik. Bunun sonsuza kadar sürmesini isterdim. Fakat birden Jordan'ın yüzü asıldı ve gözlerini benden başka biry öne çevirdi. Sanki birden sihir yapmışlar da bir şey onu üzmüştü,kızdırmış,korkutmuştu. Veya öyle kötü bir şey işte. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken birden telefonum titredi.

Aşkı Hissetmek(ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin