Beyler benden çok fazla bilgi alabilirsiniz, çok faydalanabilirsiniz cidden çok fazla. Her konuda herşey yazarım
Fakat seven okuyan ciddi pozitif hava veren kitle lazım
Zaten var da bikaç parazit görünce bile soğuyorum.
O yüzden boş yapmayin faydalanmaya bakın.
Bağımlılık üzerine gelecek bi sonraki entry falan filan bahsedicez
Yazmiyosam işim vardir beyler 5 gündür eve bile gitmedim daha
Görüşürüz.
Not: sosyallasme ihtimalinizi ihmal etmeyin, dişilere yakın durun, 31 çekmeyin, sorumluluklarinizi yerine getirin, iyi giyinin, beyninizi zinde tutun surekli.
Az okuyun, cok icraat yapın.
Tek gercek olan bişey varsa "YAŞAMADAN ÖĞRENEMEZSiN."
Ama okumadan da "gib gibi" yaşarsın.
Dengeli biçimde.
SeFiore sizi gelicem düzgün durun geldiğimde siraya diziljn
Sag baştan say xd
Konu: Bağımlılık ve her türlüsü..
Bakın olayın yanlış anlaşılma ihtimali çok yüksek..
31'i bıraktım hehöhöhö değişim başlasın amUh Len
Dersen olmaz.
Çünki olay elini gibine koyup ileri geri yapmandan çok daha derin bi olay.
Olay şu ki; beyini düzenlemek, normalleştirmek, hormonları kontrol etmek.
Nasıl olur?
Bak şimdi hayatta her insanın yaşamak istediği veya yaşayınca haz alacağı keyifler vardır.
Nedir?
- sex (31)
- savaş (call of duty)
- macera (gta 5)
- heyecan (tüm oyunlar)
- aksiyon (counter)
Sana çok basit biçimde duygularını ve parantez içine de o duyguların 'kopyasını' yaşatan oyunları yazdım.
Yavaş yavaş kafamdakileri dökmenin ve konuya inmenin vakti şimdi, gibI DUR, HAYATIN ŞiFRELERI GELiYOR.
"351986" nında dediği üzere "HAYATININ" değişmesine "hormonsal" olarak müsade edecek olan koca yürekli hormon : "dopamin"
Nedir dopamin? -> Haz ve mutluluk aldığında salgılanan bin.
Dopamini anlamlı kılan ve onu kullanarak hayattan zevk almanı sağlayan muhteşem, muazzam bir radar : "dopamin reseptörü"
Nedir dopamin reseptörü? -> Dopamin 2 kilo salgılansa ne olucak 'reseptör' dediğimiz sinir onu fark edip almadığı sürece¿¿.. yani neymiş? Salgılanan dopamini algılayıp bize 'his' sağlayan sinir dopamin reseptörü. Dopamin denen sıvıyı algilamamiza müsade eden hede hüde. (Eksici gibi yazdım amk.)
Bi olay daha var:
Bak şimdi "EVLAT... "
Vücudumuzda biyolojiden bilenler vardır belki "homeostasi" diye bi olay vardır.
Nedir "homeostasi" ?? Cevabını veriyorum : 'iç denge' yani iç dengeyi sağlayan ve koruyan.
Vücut sıcaklığı arttiginda normal değerlere çeken, fazla şeker alındıginda 'insülin' salgilayarak düşürülmesini sağlayan, asit baz dengesini kontrol eden, sodyum potasyum elektrolitlerini dengeleyen, sıcakladiğında terlemeni sağlayan.. ve benzeri gibi Bütün olayları sağlayan şeydir "homeostasi."
Yani neymiş?
Tekrar söylüyorum:vücutta birşey artınca onu normal seviyesine düşüren, iç dengeyi sağlayan durum. Dengede olması lazım vucüdun herşeyin sabit bi dengede seyrederek düzgün ilerlemesi lazım.. bi hormon artinca azaltilmasi , arttirilinca azalmasi gibisinden olayları düzenleyen şey iç dengemiz oluyor.
Şuan'a kadar hâlen sana etki eden, bilinçaltına vuruş yapan, yorumlanacak, anlayabileceğin, mantıkla ilgili veya öznel bir ifade görmedin di mi?
Çünki sana şuana kadar tanımlari verdim.
Neydi bunlar?
- dopamin
- dopamin reseptörü
- homeostasi
Dopamin haz aldığımızda salgılanır,
Reseptör dopamini algılar ve bize mutluluk verir
Homeostasi ise dopamin ve reseptör dengesini sağlayan şey, biri fazla olursa biri az olur demiştik ya , heh durum o işte.
Bak çok yavaş ilerliyorum farkındasın değil mi?
Çünki bilmediğinizi varsayarak yazıyorum, bilimsel kavramlar Çünki bunlar ve halen pgibolojik birşeyler demedim size. Arada böyle anlatmayi kesip konuşarak hangi seviyede oldugumuzu bildiricem. Çünki ÇOK AMA ÇOK ÖNEMLI KAVRAMLAR BUNLAR, BU iyiliği BABANIZ YAPMAZ huur ÇOCUKLARI HAYAT SIRRINI ögreneceksiniz bekleyin sadece. Suan TANIMLIYORUZ..
Yaanii şimdi yavaştan konuya giriyim asker.
Bak çocuğum.
Dopamin çok olursa reseptör az
Reseptör çok olursa dopamin az olur
Neden? Çünki Homeostasi. Yani ic denge böyle işliyor. Vücut hep az olanı dengeliyor, asit çok ise senden "baz" alımı yapmanı istiyor ve baz artip asit azalıyor, pH 7 ye geldiğinde ise denge sağlanmis oluyor ve sorun kalmıyor.
Yani vücutta ki hiçbirşey dengesiz değil.
Bu konuyu artık anladığını var sayıyorum.Sadece tanım entrysiydi bu, hayatını degistirecek bikaç şeyi öğrendin
Bip biip..
Kim 1 milyon ister yarışmasındaki gibi beyler.
Malesef sırenler çaldı ve uyuma vaktim, uyumam gerek.
Çok fazla yoruldum son günlerde.
Bu halde yazarsam olacaklar:
-telefondan yazıcam, zor ve stresli olucak, yarıda sinirlenip kısa kesme yoluna gidicem, dikkat etmicem, uykulu oldugum için fazla fayda sağlayamayacagim, odaklanamayacam
Yani çok ama çok önemli bi konu olduğu için size %100.00 verimle anlatmak istiyorum bu konuyu.
Yemin ederim çok önemli binler, cok fazla
"HAYATIN" değişecek
Ihtimali ne biliyor musun?
%100.00.
Değişmeme ihtimali yok.
Çünki o üstte bahsettiğim 3 kavram tamamen senin mutluluk ve haz mekanizmanı sağlayan olayların "TA kendisi."
Bu konunun daha önce "351986" panpamız tarafından işlenmis olması benim işlemeyeceğim anldıbına gelmiyor, tcma nın alfayi anlatmış olması da benim anlatmayacagim anlamina "gel mi yor."
Onlardan anlasan bu olayları şuan burda olmazdın zaten.
Eğer cidden anlasan ciddiyim kişisel gelisimin "k"si bile senin gibinde olmazdı, tamamen başka şeylere odaklanir emek verir ve okurdun.
He bu dediklerim önceden onları okuyanlar için. Okumadiysaniz okumaniza da gerek yok demiyorum boş vaktinizde o yazarları da okuyabilirsiniz, zaten ben tavsiye ediyorum amina koyim basladigimdan beri
Olay benim veya bi başkasının anlatması veya ALINTI yapmam , ayni konuyu işlemem değil.
OLAY Sizin "KAZANMANIZ"
bu bilgileri sağlayıp elde etmeniz.
O yüzden kazanmaya odaklı okuyun, eleştiri yapmaya değil
O adamların dedikleri dogruydu ve doğrular değişmez, onu önceden okuyupda hebe hübe burdan yazıyo gibisinden saçma şeylerle gelmeyin bana komik oluyorsunuz. Ben zaten alıntı yaptığım yeri söylüyorum dogrudan size atıyorum başlığı da veriyorum okuyun diyorum şurayı
iki alfa birbirine saygı duyar ve yardımlaşır, betalar düşman sanar fakat rezilliğinin farkında değildirler.
inanın bana bunları yazıp kafa veya bilinç bulandirmak bile istemiyorum üst entrydeki mükemmel şeylerin üzerine amina koyim.
Ama sırf "351986" ile ayni konudan bahsettim diye eminim akıllara gelicek fesatça düşünceler ve gelip salak salak yorum yapanlar.
Artık buda bu konuda tek entrym bundan sonra tamamen konu üzerine devam edecegiz sadece uyarı gibisinden bişeydi bu.
Fesatca düşünmeye değil, KAZANMAYA ODAKLANIN.
bunu bile sizin için düşünüp yazıyorum aklınızı boş düşünceler ile meşgul etmeyin diye.
Çünki bu başlığı okuyor isen "ekgibsin" ekgib isen ne kapabiliyosan kap ordan burdan şurdan bu basliktan, saldir amina koyim. Ama kişisel saldırı gibi salak salak şeylere girişme , hepimiz panpayız.
Alfalik konusu logaritma
Dopamin konusu karmaşık sayılar
Bu 2 konuyu öğreneceksiniz.
Anlatıcı benim fakat arada daha iyi anlamaniz için alıntılar yapicam, görseller göstericem, bazı geçmişteki panpalarimizin işlediği seylere .deginicem önericem.. o yüzden höoo çaldı pic gibisinden komikleşmeyin aamk çocuklari gercekler değişmez aktarım değişir önemli olan gerçekleri algilamaniz. Algilamadiginiz için burdasiniz ve BEN BAŞARICAM ALGILAMANIZI. GARANTi EDIYORUM, YETER KI GOTUNUZDEN FESATCA OKUMAYIN, SEVEREK DUZGUN CIDDI VE DISIPLINLI OKUYUN, NIHAYETINDE KOMUTANINIZIM. (iks de)
Iste olay sadece bu amina koyim. O yüzden "herşey sizin için" diyor ve konuyu kapatıyorum.
Gerek bile yoktu ve bidaha böyle bi entry girilmeyecek bu bahsettiğim olayı anlamayan ileride anlatacaklarimi gibsen anlayamaz çünki yeteri iq su yoktur veya pgibolojik olarak sağlam değildir.
Şimdilik iyi geceler...
Özlemişim amk yazmayı
MucxjzZzzz
• *
Yarın çok büyük gün beyler Dopamin ve dopamin reseptöru olayını ALGILAYIP YAPMANIZ GEREKENLERI BILINCALTINIZA VE SiZE KODLADIGIM "AN'dan itibaren" :::
TAM "21" GÜN SONRA (alışma süreci)
EVRiLECEKSiN, DEGISECEKSIN, EĞiLECEKSiN, BÜKÜLECEKSIN.
DOĞRU YOLA GELMiŞ VE ÖĞRENMiŞ OLUCAKSIN
WAit Bitch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Teen Fictiongelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi