Şu mesaja iyi bakın ;
"kerterkele
Kardes benim bi sevgilim vardı çok sevmiştim. O da sevdi sanmıştım. 1 ay sonra benden ayrildi. Sonra da senin dediğin gibi buna tokat atan ailesiyle arasını açan azina sıçan 1.5 yıl önceki sevgilisine geri dönmek üzere belki de döndü. Bende yapma dediğin herseyi yaptım o zamanlar içtim sictim sıvadım. Ben bu kızı tekrar kendime baglayabilir miyim? intikam alabilir miyim bu eyşan kılıklidan bi yardım et panpa la"
Buda açtığı başlıkta yazdığı şeyler
Başlık : (bkz: )
içerik:
Beyler sevgilimden yeni ayrıldık. Ben onu yanimdayken bile ozlerken bıraktı lan beni. Hatam olmamasina ragmen deli gibi sevmekren baska bisey yapmama ragmen Hep hatayi kendimde aradım durdum çeki düzen verip karsisina çıkıyim dedim. Hep ayrılık bahaneler buldu hallettim yenilerini buldu. Severek sarilarak ayrildik yani ben oyle saniyormusum. Bi hafta sonra öğrendim ki benleyken eski sevgilisi mesaj atmış. Gecmisinde azina sıçan çocuk mesaj atmış. Twitter'da birbirlerine eskiden söylediği şeyleri aynı anda paylaşmislar. Sordum onunla aramda bişey olamaz denk gelmiş dedi. Nasıl bi denk gelmektir bu mk. içip kapısına dayandım sonra da ben sorunlu takıntılı rahatsız eden adam oldum. Ben onu çok sevdim lan. Beni de çok sevdiğine inanmistim ya da inanmak istemiştim. Kız onu unutmak için kullanmış lan beni. Keşke aşk ayrılık acısı çeksyedim yıllarca da bunu yasamasaydim mk. En az ben kadar seviyo gibiydi be. Inandirmisti bana sevdiğini. Sorunlu adam olduğumu düşündüğü için heryerden engelledi. Sizle dertlesim dedim bende. içim çok aciyo haketmedim be ben bunu.
Not: küfür etmeyin la kıza. Hala Seviyorum mk
kerterkele
54 gn 13 saat """
Attığı mesaja ayak üstü verdiğim cevap :
"
Anasini bile sikersin, AMA iLK HEDEFiN O OLMAYACAK. TAKiPTE KALMAYA DEVAM ET iNTiKAM KONUSUNA DEĞINECEGIM.
ŞUAN SADECE KENDiNE VE GELiŞiMINE ODAKLAN, EKSIK YANLARINI KAPAT.
KENDINE HER ACIDAN CEKI DUZEN VER VE BAŞKA DiSILERLE KONUŞUP BAŞKA MANITALAR YAP.
EMINIM UZUN BI ILISKIDEN CIKTIGIN iÇiN KIZ TAVLAMA YETENEKLERIN TÖRPULENDI..
VE OYUNU UNUTTUN.
Once oyunu hatirlayacaksin, AMA SAKIN iLK SIKECEGIN KIZI KAFANDA O OLARAK BELIRLEME.
EN AZ 2-3 MANiTA BELKI DAHA FAZLA DEĞiŞTiKTEN SONRA KENDiNi YETERINCE HAZIR HISSEDECEKSIN DUYGUSAL ZAAF'INDA ÖNEMLi ÖLÇUDE AZALMIŞ OLUCAK BE ANASINI SIKICEKSIN.
FAKAT ŞUAN "AŞK" HASTALIĞINA YAKALANMIŞSIN.
iLK GÖREViN BU YARAYI ,HASTALIGI iYILESTIRMEK.
CARE: BOL AKTiVITE, SPOR, KiTAP, GELiŞiM VE BAŞKA Dişiler.
işin güzelliği sen bu sureci ilerlettikce gözünde degeri azalacak ve geçmişe önemsiz gözle bakip intikam bile istemeyeceksin.
Duygusal YARAN KAPANMIŞ OLUCAK.
VE ARTIK O DA "OYUN OYNANIP SiKiLECEK KIZ" GRUBUNA DAHiL OLACAK "AŞIK OLUNAN" SEVIYESINDEN DÜŞÜP.
iŞTE "O" GÜN OYUN BAŞLIYOR, 1 HAFTA FALAN SÜRER SANIRIM VE OYUN ONU YATAKTA iNLETMEN iLE BITECEKTIR.
SABIRLI OL
KENDINI GELiŞiME ADA
ONCELIKLI HEDEFiN TANIMADIĞIN DiŞiLERi TAVLAYIP SIKMEK VE OYUNU HATIRLAMAK OLSUN.
ONA DA SIRA GELECEK. (Tabiki de siktiklerin bence ondan daha güzel olcagi icin istemeyeceksin bile ama sana bağlı.)
Ve ve ve ve ve ONLA EN AZ 4 AY iletişimi kes, YAZMA Bi YERDEN.
HATTA HiÇBiR YERDEN, NUMARASINI VE FOTOGRAFLARINI SiL.
ÖNCE KANAYAN YARAYI KAPAT. PANSUMAN YAP.
VE BAŞLIĞI TAKiP ETMEYE DEVAM ET.
SANA ŞUNU GARANTi EDiYORUM:
"iyiki o kız beni terk etmiş, kendimi buldum, karakterim ortaya çıktı, sikici oldum" DIYECEKSIN
UNUTMA : HAYAT SENIN DOSTUNDUR VE NE YAŞADIYSAN HEPSi SENDEN KAYNAKLI. HAYAT ONLARI DUZELMEN iÇiN YAŞATTI SANA.
törpulendigin ve köle olduğun bi iliskiden kurtuldun.
Bu sadece
ERKEK OLUP HERKESIN AMINA KOYACAGIN GÜNLERIN HABERCiSIDIR.
YETERKi iSTIKRARLI VE IRADELI OL.! YAZMA BAKMA, DÜŞÜNME VE KENDINI GELiŞTiR. YANi BENi DiNLE !!
NOT : KENDISININDE DONME IHTIMALI VAR DÖNERSE NELER YAPILMALIDIR ONUDA BASLIKTA YAZICAM..
GÖRÜŞÜRÜZ YETERLI SANA ŞiMDiLiK.
BENDE INTIKAM ALDIM BU KONUDA DOÇENT UZMAN GiBi BiŞEYiM.
""
BU TARZ Bi SiKTiR yiyip ayrılığa uğrayanlar,
Size EGER DEDIKLERIMI YAPARSANIZ GELiŞiM SÜRECiNiZI TAM TAHMIN EDEMIYORUM AMA MUHTEMELEN "AYLAR" SONRA:
-"iYi Ki BENi TERK ETMiŞ" DiYECEKSiNiZ. ☆ÇOK ÖNEMLi.☆
-O AĞLAYIP KAPIYA DAYANDIGINIZ HÂLiNIZE GÜLECEKSiNiZ.
- ARTIK HiÇBiR iLiŞKiDE AYNI SORUNU YAŞAMAYACAKSINIZ.
- iNTiKAMINIZI KESiNLiKLE "ALACAKSINIZ", TABi ALMAK iSTERSENiZ.
EĞER ALMAK iSTERSENiZ SiZE ONU SiKECEĞINiZIN GARANTiSINI VERiYORUM.
KENDINIZE KÖPEK-KÖLEDE YAPABiLiRSiNiZ.
AMA SANMIYORUM O SEVIYEYE GELDiĞiNiZDE BU iSTEĞiNIZIN OLACAĞINI :d
OLURSA AMA %100.00 SiKECEKSINIZ.
BAK KERTEKELE Mi ne sikim nicke sahip olan kardeşim.
Kural 1:
- ONDAN "NEFRET ETME"
BUNU DENE VE SEBEBINI KENDi ÇAPINDA SORGULA, BAKALIM ZEKÂN NE KADAR.
NEDEN ONDAN NEFRET ETMEMELIYIM SORUSUNA NE CEVAP VERECEKSiN..
iPUCU: O BiR ROBOT VE SEN ONU SANA iŞKENCE ETMESi iÇiN KODLADIN. BUNUN PSiKOLOJiK KARŞILIĞINI YAZABiLIRSEN EGER NEFRET OLAYINI ÇÖZMÜŞ OLACAKSIN.
YAZAMAZSAN DA ZORLAMA, iNTiKAM KONUSUNDA HEPSiNi BU KARDEŞiN iTINAYLA YAZIP ANLATACAK SANA..
ÖPTÜM.
NOT: KONULAR BAYA birikti PC Yi FORMATLIYORUM EN KISA ZAMANDA, HIZLANMAMIZ LAZIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Fiksi Remajagelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi