58

61 1 0
                                    

  ☆☆☆ GÖREV !!! ☆☆☆☆☆

- The Raid 2 (baskın 2)

iZLEYiN!

Dövüş filmi.. ama böyle bir aksiyon yok.. kalbin hoplayip zipliyor izlerken..

Not: FULL HD iZLEYiN.

BEN 4 MiLYARLIK SAMSUNG TV'DE iZLEDiĞiM iÇiN (xd)

Belki GÖRSELLiK DE SONUCU BAYAA Bi etkilenmiş olabilirim..

Sizede garanti ediyorum. Hd izleyin bi şu filmi..

Dövüş filmleri. malesef cekilmiyor artık tam derken 2014'ün teknolojisi de kullanarak cekilmis muazzam aksiyon.

Not: konuyu mantığı gibtir et huur çocuğu, MEKANLARIN güzelliğine. Adamların alfaligina.. sahnelere bak be ÜFFF..

Birincisini izlemedim onuda izlicem.. onada güzel diyorlar

Izleyin ve burda muhabbetini YAPIN huur EVLATLARI..

GÖREViNiZ BU.

USTANIZIN MALESEF BEĞENDiĞi ŞEYLERi "sevdigi insanlara da" izletme ve bu şekilde daha da tatmin ollma fantezisi var :dd

izleyin bakem şunu once 1 sonra 2 de yapabilirsiniz.

2 gün icinde bitmis olsun bu görev.

Biraz kari kizdan uzaklasirsiniz hem anasini gibtiklerim.. erkeklik alin biraz filmden dövüş ve savunma sanatlarina merakiniz artsin. bambaska bir konu bu be oyşs... döner tekmeler deneyin evin içinde xD

Neyse YAŞIMI RESMEN 6-7 YAŞ DÜŞÜRDUM BU ENTRY DE AMk.

True blood.. bu diziyi de izleyebilirsiniz. ERiC NORTHMAN REYiZ iÇiN iZLENiR... THE GOD ERiC.

BURAYA BAKTIGMDA BIDAHA

"izledim usta, off ne sahnelerdi amk o nasi vurdu o mutfak sahnesi neydi be"

Yorumlar gormek istiyorum.

Beraber eglenecezde artıq biraz..

Istanbulda olanlar :d sizde HAZIR OLUN ILERLEYEN AYLARDA BAZI GELISMELER OLABILIR.

ÖPÜLDUNüS EVLATLAR.

  Part 3

☆☆☆

Merhaba.

Kızların arzuladığı erkek tipini "O" erkek şeklinde belirtip özelliklerini yazıp ; "o" erkek olmayanlar ile karşılaştırma yapmıştık.. 8 tane kalmıştı, devam ediyoruz.

● : 'o' erkek (alfa-baskın-sosyal)
■ :'o' olmayan erkek (beta-çekinik-asosyal)

● HAYATI YAŞAYAN ERKEK
■ Hayatı yaşamayan ERKEK...

Nedir bu ikisi arasındaki fark?
Sosyal bir erkek hayatı nasıl yaşar, Asosyal bir erkek nasıl yaşar..

Bakın beyler kızlar HAYATI YAŞAYAN ERKEKLERE KOŞARLAR, o güzel hayatın bi parçası olmak isterler. Asosyal biri malesef hayatı yaşamaz, SANAL HAYAT YAŞAR.

Hayatı yaşamaktan kastımız ney? HAYATIN KEYiFLERiNi "GERÇEKTE" YAŞAMAK. işte hayatı yaşamak budur guys..

Hemen bi örnek verelim; iki tane instagram'dan erkek profili attım size diyelim.

Birinin adı x, diğerinin adı y olsun.

'X' kişisinin profili şöyle:

(Dikkatli okuyun ananızı ... )

- Kayak yaparken fotoğraf atmış
- At binerken atmış
- Sürekli farklı yer ve mekanlarda fotosu var, gezen biri
- tatilde fotoğraf atmış
- araba sürerken fotoğraf atmış
- basketbol oynarken fotoğraf atmış
- tiyatroda fotoğraf atmış
- doğada fotoğraf atmış
- güzel ve komik , "eğlendiği" anları video olarak kaydedip paylaşmış.
- gitar çalarken fotoğraf atmış
- spor salonunda kaslı fotoğraf atmış.
- kitap, kahve fotoğrafı paylaşmış
- gece kulübünde fotoğraf paylaşmış

- Evet , x kişisine bu kadar yeterli, daha da uzar gider bu liste.

'Y' kişisinin profili ise şöyle :

- evde fotoğraf atmış ( :d )
- selfie çekip paylaşmış ( :d )
- erkek kankalarıyla foto atmış ( :d )
- kahvede okey oynarken foto atmış ( :d )

- Y kişisinin profili ise "selfie" ağırlıklı bu şekilde devam ediyor.

Evet iki örnek verdik, şimdi gelsin sorular

- Hangisinin daha çok takipçisi vardır , daha popülerdir?
- hangisini daha çok "KIZ" takip ediyordur?
- hangisine daha çok "MESAJ" geliyordur?
- Hangisinin fotoğrafları daha çok begeni alıyordur?
- hangisi daha çok kız gibiyordur?
- Hangisi ALFA, hangisi betadır.. (hepsinin cevabı aslında.)
- HANGiSi HAYATTA DAHA MUTLUDUR?
- HANGiSi DAHA ÇOK BiLGI-TECRÜBELIDIR?
- HANGiSiNIN MUHABBETi DAHA iYIDiR?
- HANGiSi DAHA ÇOK "ulan ne gündü be" Lafını KULLANIYORDUR?
- HANGiSiNiN MORALi DAHA iYiDIR?
- HANGiSi DAHA AZ UYUYORDUR?

- bu sorularda uzar gider, şuan beni anlıyorsunuz ve bence hepsinin cevabını biliyorsunuz :d, verin kendi kendinize X/Y ? ÇOK BASiT SORULAR BUNLAR VE SiZ OLAYIN FELSEFESINI biliyorsunuz.

tabikide olumlu ve pozitif olan cevaplarin hepsinin sahibi X Kişisi,

Çünki HAYATI YAŞAYAN O
Çünki eğlenen O
Çünki sürekli bi Aktivite YAPAN O
ALFA OLAN O, SOSYAL OLAN O!
ÖZGÜVENLI OLAN O..

Y ise BETA, HAYATI YAŞAMAYAN, EGLENMEYEN,AKTiViTE YAPMAYAN "O" .. ASOSYAL OLAN O

Hatta bu sebepten dolayı asosyal insanlar fake hesap kullanırlar genelde, kendileri gibi bilgisayar başında vakit öldüren gerizekalıları seçip sanal bi ortam kurup orda makara, daşsak yapmaya çalışırlar.

Çünki reel bi hesap açsalar atacaklari birsey yoktur?

Ne aticak amina koyim instagrama? Ne yapıyor ki hayatta?

Atsa atsa 31 cekerken foto atar, onlayn oyun oynarken foto atar, film-dizi izlerken foto atar, sanal ortamda komik bulduğu şeyleri atar, bilgisayar oynarken foto paylaşır :d

Başkada bir gibIM YOK!

KIZLAR HANGiSiNE GiDER , HANGiSiNE !!!

TABiKiDE "X" kişisine gider huur çocukları.

"Dişiler güzel hayat yaşayan bir erkeğin hayatının bir parçası olmak isterler, hayati yaşayan, aktivite yapan erkekleri Arzularlar" mucxjzz

SIR BUDUR ANASINI gibTIKLERIM.

"Kızlar hayatı seven , yaşayan, eğlenen erkeğin HAYATINI GÜZEL BULDUKLARI iÇiN O HAYAT HiKAYESININ "BAŞROLÜNU" OYNAMAK iSTERLER
"

Bir asosyalinkinin niye istemezler?

Onun hayat hikayesi, sabah bilgisayarı 11'de açıp, sabaha doğru 5'de kapatmaktan ibarettir çünki.

Sanal Hayatı reel hayata değişmişlerdir,

REEL HAYATI YAŞAMAZ, KEYIFLERINDEN FAYDALANMAZLAR.

Reel hayatin keyiflerinin KOPYALARINI iNTERNET ARACILIĞIYLA YAŞAYARAK BU AÇIĞI GiDERMEYE ÇALIŞIRLAR.

ÖRNEĞiN mizah ve gülme ihtiyacı.. bir alfa bunu reelde karşılar, bunun için gülmeyi de güldürmeyide bilir reelde.

Siz asosyallerin çoğu reelde çok nadir "içten" birşeye güler mesela, insanlarin güldügu seyler size komik gelmez. Hele kızların güldugu şeyler size berbat gelir ve "amk gerizekalıları" içinizden der ve kendinizi pohpohlarsınız.

Fakat akşam eve gelip o gerizekali dediginiz disileri düşünerek Otuz-Bir çekersiniz...

Bence gerizekalı olan sizsiniz.

Bu durumda olanlar varsa şuan okurken AĞIZLARI BELKIDE ACIKTA KALIYORDUR.. "oha amk, resmen kendimi okuyorum" şeklinde.

Sizi bu kadar iyi anlamamın sebebi benimde aynı batakligin içinden çıkmış olmam.

Bakın bir pgibolog dahi "ÉĞER" asosyallik yaşamadıysa bu konuda size pek yardimci olamaz. Bir insan biseyi Yaşar ve çözer ise cidden tam anlamiyla tecrübe söz konusu olur.

BENiM DE iYi ANLAMAMIN SEBEBi BU, o pgibolojiyi %0.1'lik ayrintiya kadar çözümlemiş olmam.

Bu açıdan pgibologlarin özgeçmişi bence yazilmali amk, insanlar kendileriyle ortak derde sahip olmuş kisilere gitmek isteyeceklerdir , NEYSE KONUMUZ BU DEĞiL DAĞILMASIN.

-.-.-.-.-.-..-

Evet arkadaşlar, hayatı yaşayan ve yaşamayan erkek dedik ve iki örnek ile bunu size anlattım.

Ve tabikide HAYATI YAŞAYAN erkek daha öndedir her konuda, daha çok kiz giber, profilinde bi ton kiz arkadaslariyla fotosu vardir.. AMA ASOSYALIN BIR TANE BILE YOK-TUR!

ÇÜNKiiii HAYATI YAŞAYAN KIZLARI ÇEKER, ASOSYALE iSE SAP ARKADAŞLARI KALIR..

Su sır çok önemli.

"KIZLAR, HAYAT hikayesi güzel olan bi erkeğin, hikayesinde BAŞROL OLMAK isterler"

Hayat hikayesinin güzel olmasi ise erkeğin doğrudan hayatı yaşayıp eğlenmesine bağlıdır.

X kişisi kizlarin gözunde her zaman Sosyal statü olarak daha yüksektir

Bir alfanin hayat hikayesi çok renkliyken , bir betanin hikayesi bilgisayardan ibarettir.

Ve kizlar pc oynayan bi erkeğin hikayesinde olmak istemezler.

Onlara aktivite yaptiracak, gezdirip gibecek erkeği daha çekici bulurlar..

Neyse aynı şeyi bin defa dedim anlamissinizdir artik aq , BU ÇOK AMA ÇOK ÖNEMLi BIR MEVZU ÇÜNKi.

Şimdiden sosyal medya hesabinizdaki sizi asosyal bir pic gostericek şeyleri kaldırın, daha aktif olmaya çalışın, kitap okurken, spor yaparken ne bilim bi aktivite yaparken foto paylaşın sürekli.

Alfa olmak sosyal medya kullanmamak değildir, onunda nimetlerinden faydalanmaktir amk!

Örneğin sen hayati sosyal medya kullanmadan yaşarsan sadece sinifindaki kizlar seni bilir ve görür veya okulundakiler, AMA BiLIPDE YAŞARSAN KILOMETRLERCE ÖTEDEN KIZLAR bike seni görür, baska okullardaki kizlarida gibersin..

Ben çok yaşadim ondan diyorum.. instagramdan düşürüp gibtigim cok oldu.

Ama tabikide salak salak sanaldan konusmadim, buluşma teklifi ettim ve direk kabul etti zaten. Alfa reel odaklidir, sanalla işi olmaz.!

Kizin reeldede amina koydum analizle, davranislarimla.. 1 ay sonra eve gelmek için kendisi yalvardı amk. Geldi ve gibtim! bu kadar basit.

Size küçük bi örnek daha vereyim

X kişisi var:

Swarm
Snapchat

Kullanıyor

Y kisisi var:

Ikisinide kullanmiyor...

Hangisi alfa, hangisi hayatı yaşıyor? Tabikide X kişisi..

Çünki birinci program dogrudan gezmeye, ikincisi ise ANLIK eglenceli seyler paylaşmaya dayali.

Bir asosyal ancak bilgisayar oynarken egleniyordur ve onu çekip atsa REEL dünyada bir gibim kıymeti olmayacağı için SNAPCHAT KullanmaZ..

Bi gibim yeri gezmedigi, swarm acsa tek bildirim yapacağı yer EV olcagi için onuda kullanmaz.

Alfa ise tam tersi, kaliteli mekanlarda, orda burda yer bildirimi atar. Disiler bunu görür ve daha com cekilirler.

Snap paylaşır durmadan eglendigi anlari, REEL HAYATTA KEYIF ALARAK YASADIGI ŞEYLERi xd...

Disiler bunuda görür.. bu eglencenin bi parçası olmaliyim, bu çocukla birlikte olursam bende eglenirim, benide atar. Kaliteli bi cocuk..(deger alışverişi olayinin çıktığı yer)

O çocuk da onla Tabikide gibiş amacli birlikte olur..

Beraber snap atar, aksami giber..

Iki tarafta deger alisverisini yapti, alan memnun veren memnun.. tebrikler..

Dedigim gibi daha 2. 3. Partta yazmıştım..

Alfa hayatin bütün keyiflerinden, butun imkanlarindan FAYDALANIR.

SOSYAL MEDYA iLE POPULERLIGI ARTAR, DAHA FAZLA AM gibER.

HERŞEYi DOGRU KULLANACAKSINIZ.

SOSYAL MEDYA MANTIGI "REEL HAYATTAKI KEYIFLERI" YASARKEN PAYLAŞMAKTIR..

"HAYATI SOSYAL MEDYADA YAŞAMAK" DEĞiLDiR !!!

---

Vay ananı gibeydim ya ne yazdık, tek maddeyi açıklarken karakter sınırı biticek nerdeyse.

Ama OLSUN!!!

COK onemli çünki beyler, BUNLARIN HEPSi INANILMAZ ÖNEMLi MADDELER. Hepsini ANLADIKTAN SONRA NE YAPMANIZ GEREKTIGINIDE ANLAYACAK VE YAPMAYA BASLAYACAKSINIZ!

BU AÇIDAN ÇOK ÖNEMLi.. ÇOK.

Bilerek uzun sürdurdum, iki cumlede aciklayip diğer maddeyede gecebilirim. gibimde değil erken olmasi.

Önemli olan her maddenin güzelce sindirilmesi...

Neyse atıyorum bu part'ı..

KALAN 7 ÖZELLiĞE DEVAM EDECEGIZ..!!

KONUMUZ ŞUAN : "O" ERKEK ÖZELLiKLERi..

ARADA 2-3 analiz taktiği de vericem.

BAŞARININ GERÇEK SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin