Arkadaşlar yazmaya başladıktan 15 dakika sonra daha yarıdayken bulunduğum yerde gene elektrikler kesildi, 30 dk sonra ise yine tüm istanbul'da elektrikler yine kesilmiş vaziyette.
"Şuan" halen istanbulun hiçbir yerinde elektrik yok.
Dün zaten 5 -6 saat nerdeyse hiç yoktu.
Sayın başlık sakinleri, 2 gündür istanbul ilimizde meydana gelen ardi ardina uzun süreli elektrik kesintileri sebebiyle teknik sorundan dolayi HiZMET VEREMiYORUZ.
Elektrikler düzene girdiğinde devam edicez.
Telefondan falan yazamam beyler kusura bakmayın.
Zaten 2 3 part atayım desem %30-40 şarj gider anasını gibtiğimin bataryasından.
+ telefondan yazmak işkence ve cok uzun sürüyor
+ nedense entry girilen yer gib kadar, 2 satır üstü göremiyorum amk ne yazdım diye durmadan üste çık alta in uzun iş, "verimli" de olmaz
Veeee işim gereği iletişimde kalmam gereken insanlar var kardeşlerim, anlamissinizdir umarim
Bi betanın telefonu oyun oynama veya boş boş sitelerde takılma aracı olabilir ama
Benim ki iletişim aracı amk. bu yüzden şarjı harcayamam iletişim gerekli bişey.
♢♢ Alfalaştıkça telefonunuz daha çok "iletişim" aracı olucak, buda bi belirti diyim size♢♢ ve şimdi gitmem lazım %7 sarj gitti bile amk sitesinde.
Görüşürüz bebekler gerginim bu 2 gündür sorry xs
Sizi seviyorum bişeyler kapıyorsunuz yavaş yavaş, başlık başında ki cahil kitle gitti.
Yani başlığın başında ki seviyede yazsam size tatmin olmazsınız, hem konu hemde yazış tarzı açısından.
Buda geliştiginizin konuya hakimliginizin bi ikinci göstergesi.
O zaman mucxjzz vitesi 2'ye takar xd
Bu tédas basqaNiNin karisini maniPûLe edip sqmek lazm mq xD
Bye, grş eleektrik düzelince
Az daha unutuyordum: YARIN YILBAŞI! Yani özel birgün, amlar dışarıda olucak. Bence avlanmalısın, imkanınız var ise "evde" girmeyin. istanbulda olup evde girenin zütünu giberim zaten, diğer ildekiler için ortamı bilmedigimden bişey diyemiyorum dışarda neryee gidilir falan ama siz benden daha iyi biliyosunuzdur , FIRSAT OLUŞTURUN ve değerlendirin
Aynı zamanda 2017 gelişiminizin ve değişiminizin başladığı tarih olduğu için bu yıla girişi güzel bi şekilde yapın.
Tv izleyerek değil mesela, sosyalleşerek.
Yıl nasıl başlarsa öyle devam ettiricez xd (klişe söz..)
2017 is coming!
Değiştiğin yıl mi olsun, kız gibtigin yıl mi olsun yoksa 2016 veya diğer önceki yillardan hiçbir farkı olmasın mı?
2016 ya dön bi bak ve yılın özetini kafanda çıkar, neler yaptın , ne istedinde olmadi, kendini gelistirmek icin ne kadar ugrastin, kaç tane kız gibtin?
Eger sonuç eksilerdeyse ve 2017 bitiminde geriye dönüp baktığında,
Yani tam 1 yıl sonra bugün!
Gururlanacak şeylerle hatırla bu önümüzdeki 1 yılı.
Neyse ya fazla da motivasyon konuşmaları yapan Picler gibi gözükmek istemiyorum. Fakat sonuçta yeni yıl demek önemli bir kavram. Bu konuda biraz itmem. lazım sizi .
Dediğimi umarım anlamissinizdir.
"2017 HAYATIMIN EN GÜZEL YILI OLUCAK"
Kafana kazı.
Hazirana girmeden sana kız gibeceğinin GARANTiSiNi VERiYORUM.
SAHA ÖDEVLERiNi BEKLE.beyler elektrik geldi ve gelin pmye bakmıyorsun küstüm sana diyen kardeşimizin sorununu beraber inceleyip çözüm getirelim
soru;
"ozetgecbin Kardeşim mesajlara pek cevap vermiyorsun ama BUNA BAK LÜTFEN ÇOK ÖNEMLi
Yaklaşık 1 yıldır alfalık üzerinde çalışıyorum, öğreniyorum, gidip bir şeyler yapmaya çalışıyorum buralara çok girmeyeceğim çünkü çok uzar. Okuduğum başlık sayısı (adam akıllı başlıklar bunlar) o kadar fazla ki.Evde züt de büyütmedim gittim diyetisyene, spora, kendimce saha görevi denedim, okuldaki kızlar üzerinde denedim, benimsedim.Son zamanlarda moralim bozuk çünkü sabah ben alfayım en kralım, kızlar benden etkileniyor,bu normal bir şey, kızlar sadece pastanın üzerindeki küçük meyve vs vs kafasıyla gidiyorum okula. Akşam döndüğümde hay anasını avradını gibeyim huurlar diye dönüyorum. Gerçekten bak gerçekten tüm zaman boyunca alfa gibi davranıyorum. Kasıntı yapmıyorum, arada laf sokuşturuyorum kızları tınlamıyorum ama onlar da beni tınlamıyor zaten.Bu bana çok koyuyor.Ben çalışıp çabalıyorum kızlar da "yapmam gerek" listesinden çıkardım mesela ama pek bir sonuç alamıyorum. Nerede hata yapıyorum hala anlayamadım bakımlıyım düzgün giyiniyorum düzgün konuşuyorum ama yok amk olmuyor.Bi yardım et gözünü seveyim düne kadar yapmam gerek listesinde olduğu için sinyal gönderemediğimi düşünüyordum. Bunu da öğrendim artık. Sence bu normal mi hala olmaması, içimi rahatlat amkkkkkk çok gerginim. Uzun oldu biraz ama bunu anlatmalıydım. Motivasyonumu çok düşürüyor. Napayım şaşırdım amk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Novela Juvenilgelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi