Sonunda telefondanda karakter sinirini astik.
Part 1 :
• **
Merhaba, analize devam ediyoruz.
Östrojen ve testosteron demiştik, dişilerin karakterlerini belirleyen 2 hormon.
ERKEKLERiN ERKEK, DiŞiLERiN DiŞi OLMASINI SAĞLAYAN 'iKi' HORMON!!
Pandora's Box'da ki 8 karakter tipini belirleyen 2 hormon.
Bu kitap analiz yeteneğinizi geliştirecektir, okuyun. Ama Matematik formülü ezberler gibi okumayın. Hızlı okuyacam diye anlamadan geçmeyin. Bir kere oku sağlam oku, 1-2 hafta sonra dön tekrar oku. Ezber YAPMA! Sınava çalışmıyorsun, sadece KÜLTÜR sayılır. Akşam oku güzelce sindir sonra yat, hepsini bir defada da bitirme. Üzerinde biraz düşün. düşünmeden okursan nasıl anlıcan?..
Ne bir kitaba ne de başka şeye kendinizi çok kaptırmayın, kendinizi kaptıracaginiz tek şey Yine KENDINIZ, BENLiGINIZ. Gerisi kültür brolar.
Şu başlıkta verilmiş olucaktı :
- (bkz: )
Herneyse, bu sürecin en önemli olayı ise karakterleri, hormonları, ilgi türlerini öğrendikten sonra PRATiK YAPMAK. TANIMAK.
gibMEK iSTIYORSAN TANIMAK ZORUNDASIN, Dişilerin dilinden ANLAMAYI öğrenmen lazım. Sana şimdi analizden önce biraz temel bilgi vereceğim.
Kızlar ne ister?
Kızlar cidden "seni seviyorum" lafını duymak mı ister?
iltifat mı isterler?
Kızlar çiçek midir?
Onlara iyi davranırsak gelirler mi?
Kızlar Sevilmek mi ister?
Cevabını veriyorum.. "EVET, iSTER!!"
ve küçük bi not düşüyorum: SENDEN iSTEMEZ.
Niye "SENDEN" duymak istemiyor?
Kimden istiyor peki?
- 'O'ndan istiyorlar.
O kim?
Kim o?
(Kim ULAN O ANASINI gibTiĞiM huur EVLADI!!)
Cevap:
- Hayallerindeki "ERKEK"... kim bu?
- Onları peşinden koşturan ERKEK
- karakter ve duygularından taviz vermeyen ERKEK
- Yerine göre sıcak-soğuk olan ERKEK
- Muhtaçlık belirtmeyen ERKEK
- Eğlenebilen, esprili erkek
- Biraz egolu erkek
- ☆HAYATI YAŞAYAN ERKEK ☆
- Zamanı kıymetli olan ERKEK
- Bedenine ,kendine önem veren, özgüvenli ve kendisine saygı duyan ERKEK
- Bir hikayesi, bir tutkusu olan ERKEK
- Zeki ERKEK
- Sosyal statüsü yüksek ERKEK..
- ☆☆ HAYATI SEVEN ERKEK !!! ☆☆☆
- ARZULANAN ERKEK
yani Kısaca ; - ALFA Erkek! (Önünüze koyulan karakter tiplemesi)
Bu maddelerin hepsi birer altın değerindedir, etrafınızda gibişenlere bakarsanız kızlarin domaldığı erkeklerin bu listedeki özelliklerden bazılarına sahip olduğunu görebilirsiniz arkadaşlar.
Bakın hepside demiyorum..
Örneğin ; HAYATI SEVME ÖZELLiĞi VAR, FAKAT vücudunu önemsiyor, içki içiyor esrar kullanıyor falan filan inter milan.
Ama bu tiplerin yanında bile kız görürsünüz. Keko falan fark etmiyor. Am'a sahiplerdir. Yeterli olan özelliklerini kullanırlar.
Zaten hepsine sahip olan erkeğin yanında gezen KIZ da bi takım şeylere sahip olmalıdir, MANKEN GiBi OLUCAK, kültürlü olucak cart curt.
Örneğin; burak özçivit, Kıvanç Tatlıtuğ.
Bu tiplerin yanında KEZBAN göremezsiniz haliyle..
O özelliklerin hepsini bulunduruyorlar + yakışıklı binozlar.
Örneğin Brad Pitt.. tam bir MASKULEN.
Bu tip erkekler gibini kaldırsa dediğim gibi sorgusuz sualsiz içine almak isteyen MiLYON TANE KIZ VAR DÜNYADA.
ONLARLA FOTO ÇEKMEK için KiLOMETRELERCE YOL Gidiyorlar.
işte ÇEKiM TAM ANLAMIYLA BUDUR, özelliklere ne kadar sahip olursanız KALiTENiZ O KADAR ARTAR
KALiTE ARTTIKÇA Dişi artar.
ARZULANMANIZ ARTAR
SOSYAL STATÜ ARTAR
KARiZMA ARTAR
ÇEKiCiLIK AR-TAAARR..
BUNLAR OLURSA Bu sefer sizde "Seçicilik" başlayacak.
Size aktif ilgili tonlarca kız olunca eli gibinde gezen eski abaza sen, NEFES ALSIN yeter diyen sen bu sefer kendin seçeceksin KOÇUM..
AMA O ÖZELLiKLERE SAHiP OLMAK KOLAY MI? DEĞiL.
PEKi HAYATTA YÜKSELMEK iÇiN BAŞKA YOLUN VAR MI?
- YOK BiTANEM, YOK AŞKIM, YOH.
YOH ula yoh :d
Neyse
Peki sizin etrafınızda bugüne kadar niye hic dişi olmadı biliyor musunuz? Neden MUHTAÇSINIZ biliyonuz mu.. çünki bu özelliklerin hiçbiri SiZDE YOK.
ULAN huur COCOHO. 2-3 tane olsa belki yine 2 kız giberdin en kötü.
YOH KANKA ULA HiÇ YOH ULA HEEÇ :dddd
>>binligim tuttu aq
Neyse ilerlememiz lazım (anani avradini gibeyim telefon.)
BAKIN DEVAM EDiYORUZ. HEPSiNE SAHiP OLAN ERKEK ALFA ERKEKTI, SOSYAL ERKEKTI. KIZLAR BUNLARA VERiYOR.
PEKi Bir KIZ ASOSYALE NEDEN VERMEZ?
Gelin bu farkı karşılaştıralım sevgili kardeşlerim, felsefeyi Mantığı TAM ANLAMIYLA ÇÖ-ZE-CEK-Si-NiZ.
KARŞILAŞTIRMA MÜKEMMEL BiR ÖĞRENME taktiğidir.
Başlayalım.Part 2:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Novela Juvenilgelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi