Bu kadar mı tepki amk evlatları şu son yazdığım 3 yazıyı ayri ayrı baslik konusu yapıp başlık açsam +200 şukudan trende girerim, bu amina kodumun yerinde istesem her gün trend olurum..
Yazmayı bilen adam kaldı mı şu Sözlükte sanıyorsunuz? Taşaklı biri falan.. liseli Bebe yerinden farkı yok artık.
ne bi güzel tespit , ne bir ironi , ne bir ince dokundurma, ne bir espri
Yook yookk yooookk.. buralar eskiden buram buram taşşak kokan mizah merkeziydi aq ü neyse..
Bu konuya da dokunduralım.
Demek istediğim şu amk delileri, artık hayatinizda değişimin yavaştan başlaması ve dediklerimi uygulamaya koymaniz lazım, yeterince okuyup özumseyip anlayıp bunların size olan olumlu etkilerini yazmanızi bekliyorum.
illa panpa sayende erkek gibi davranarak şu kızı gibtim diyerek gelin demiyorum, soyut anlamda beyninizdeki düşüncelerin değişimi, önceden sorun ettiginiz seylere başlıktan sonraki bakış açınızin değişimini dökun buraya, sizde aktif olun.. Ki ben bu başlığa gelince kuru kuru görmiyim yazma hevesi artsin.. he bunları başlığa devam etmek için değil, ölü hava ortadan kalksın ve "etki-tepki" durumu oluşsun diye söylüyorum, aktif dinleyici olun; pasif değil.. katılım gösterin ve değişimleri , değişmeyenleri, yorumunuzu, her ne gibim olursa artık farketmez buraya dökun ki bende bi "RUH" hisseddeyim.. duvara konuşmadığımı göreyim...
Bunları yapmanız benim icin nihayetinde çok mu önemli? Tabikide pekte gibimde değil.. ben herşeyden önce bu başlığı kendimi iyi hissettiğim için yazıyorum, beni iyi hissettirdigi ve anlatırken daha da çok kavradığımı hissettiğim için..
Şunu unutmayın ki sevgili çuçuklar, hayatta hiçbirşeyi tamamen karşılıksız bir başkası için "YAPMAZSINIZ." Size kazandırdığı somut veya soyut bişeyler hep vardır.."HEP."
ben para almıyorum. mesela ama bilgi paylaşmak hoşuma gidiyor ve öğrenmenin sınırı asla yoktur, anlatırken aslında ben bile daha çok şey öğreniyorum.. Öte yandan kalemim güçlüdür yazmak benim için güzel bir heves.
Yani bu entry'den çıkarmanız gerekenler:
- biraz daha aktif olmanız ve değişimleri somut veya soyut, kazandığınız fikirleri bakış açılarini buraya yazmanız.. Bu BAŞLIĞA ve BANA Daha da çok RENK katacak. Bunun için istiyorum fakay "zorlamiyorum" , yapasin yoksa gibtir et.. ama bişeyler varsa onları aktif dinleyici olup burayada dök. Bende daha mutlu olacağım.
Nihayetinde ben sana bir "Düşünce sistemi" , bir farklı "bakış açısı" empoze ediyorum burada. Hayat hakkında, kızlar hakkinda, yapman gerekenler hakkında. Bunlar ne derece beynine girdi dediklerimi ve bahsettiklerimi anlayabiliyor musun? Bana düzenli bilgi verebilirsiniz.
UNUTMA.. Bunları yapmazsan başlığa devam etmem demiyorum, sadece eğer oluyorsa bi takım değişimler kazaniyorsan bişeyler buraya yazmaktan çekinme, seninde başlığın, sende bişeyler paylaşabilirsin.
Bunu yaparsaniz daha renkli olur huur evlatlari bu ne boyle seviyeyi yukseltttim ekşici huur çocuğu gibi yazıyorum amk , noktalama işaretleri , conconlu sözler falan IMINI kiyim ya. gibiyim anasını heh am züt meme nihayetinde bizde bir inci evladiyiz. giberim seviyesini. Raad olun o yüzden.
Okişşşş...
Başlığa devam edicem , aklımda tonla konu ve olay var. Hayata başla! Dedik, başladın. Ama sana sunacağım daha çok şey var, yazmak için sabirsizlaniyorum fakat girdiğim şu son 3 entry cidden basit şeyler değildi tepki Bekliyorum sizden ANLADINIZ MI DEDIKLERIMI SALAK huur EVLATLARI ? Bi KIZA NASI DAVRANACGINIZI, FIZIKSEL OZELLIKLERINZLE BARIgib OLMANIZ GEREKTIGINI, HAYATIN OYUN OLDUĞUNU ANLAYABILDINIZ MI?
3 TANE ALTIN verdim size fakat mutluluk göremedim resmen kendimi bu şekilde hissediyorum amk.
Bu yüzden;" AKTiF OL YARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" (AM demedim amk içinizde kalsın.)
Bi reaksiyon verin adam gibi anladik bu böyle şu şöyle diye adam gibi, sonra devam edicem. Özet: Tepki gösterin huur çocukları. Yaz yaz diyosunuz okeyde yazmak benim için kolay siz bi bahsedin nedir durumlar.
Sizi önemsedigim için soruyorum.
Tepki istiyorum
Gerekli reaksiyondan sonra başlık tüm hızıyla devam edicek. Daha iyi hissedelim birbirimizi.
Edit: sana illa kızlar konusunda değişimi gel yaz demiyorum, hayat denen oyunda atlanacak çok level var, örneğin spora başladım panpa, kitap okuyorum, diksiyon kursuna yazıldım , bugün beni ezmsye çalışan pici gibip attim, değişiyorum alfa karakterim ortaya çıkıyor falan filan.. ben hicbir zaman o Amina koydugumunun yannan delisi amlı kahpelerini en büyük mevzu yapmadım ve yapmamda , kendini ona odaklama SAKIN Bu hatayı yapma, unutma sende cok daha fazlasi var ve Alfa iSen YAPMAN GEREKEN SADECE KIZ tavlamak değil amk andavali, HER KONUDAKi gelişimi bana ve buraya "YAZ er" binbaşın emrediyor amk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Roman pour Adolescentsgelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi