Beylerr beyler beylerr..
Çok basit sorular soruyorsunuz.
Panpa kızla şöyle böyle yaptım beni kiz seviyo mu panpaaa, instagramdan mesaj attim böyle oldu panpaaa, hebele hübele pampaaa
Bana kızla ne yaptığınızı yazmaniza gerek yok
O kızla paraşütden atlasan dahi.
Olay fiziksel şeyler yapmakta değil
Sinema bowling cart curt falan filan
Bunlar para tuzağı.
Etkileme bunlarla olmuyor. iki kişi arasında oluyor. Çevresel etkenlerle değil amina koyim. anla bunu
1 trilyon hesapta ödesen dişiye kur yaaaapaaamaaazzsıııınnnnn..
Bu parayla satın alınan birsey "DEĞiL."
Aşk veya dişiye kur yapma bi mağaranın içinde de olur, sadece doğru şekilde hareket edersen mekanın veya başka hiçbir şeyin önemi yok
Benim doğru bi tanı koymam için o kızın "Beden dili"ni OKUYABiLMEM LAZIM.
Görmem lazım.
Bakislarini
Gülümsemesini
Sana ne denli "yatırım" yaptığını.
O kız için günlük mü , uzun süreli mi olduğunu böyle anlayabilirim.
Örneğin kızla takilırken şuna dikkat et; tekrar senle görüşmek istiyor mu? Bunun ima veya ifade eden hareketler var mı?
Senle konuşurken minik bi kediye dönuyor mu
Sesi inceliyor mu?
Ve en önemli bir konu;
Bi yere sabit mi bakıyor yoksa sürekli farklı yerlere mi bakıyor?
Eger hoşlanıyorsa bedeni yerinde durmayacaktır, buna gözleri dahil. Elini kolunu nereye koyacagini şaşıracak, gözleri sürekli farkli bi yere bakacak.
Kız senin yanindayken ölü gibiyse hoşlanmıyodur senden bu kadar basit, aktif olmasi lazim
Muhabbetin güzel geçmesi için ne kadar çaba sarf ediyor?
Konu açıyor mu?
Bi soru sorduğunda kısa bi cevap mı, yoksa uzun ve ayrıntılı bir cevap mı veriyor
Konuşurken gözlerinin içine ne kadar süreyle bakabiliyor??
Yani bunlar işte basit hatta çocuk oyuncağı olan bikaç teknik, beden dili okuması.
Bunlara birazcık dikkat etmelisin.
Panpa kızla takılıyoruz ama dediklerinin hiçbiri yok, heryere geliyo benle ama 'heyecan' düşük , az gülüyor v.b gibi durumlar var ise muhtemelen Bir ALPHA tarafından haddi bildirilmiş bi kahpedir ve senle unutmak için takılıyor olabilir."UNUTAMAZ"
Alfa ve dişi arasında ki etkileşim çok ama çok kısa süre içinde gelişir minimum 30 sn
Max 1 2 gün
Sen zaten alfaysan o kizin bilinçaltı bunu çok hızlı algılar emin ol, bu yukarda belirttigim süreleri asla geçmez. Kız ağzı salya dolu konuşur senle.
Balık tutmayı öğretiyorum amk size, tekniğini anlatıyorum; CEVABI Siz bulun. Takildiginiz yerlerde bana sorun.
Beden dili denen kavramı artık anlamanız lazım.
Kızın ağzından çıkan kelimeler beyninden geçer, yaptığı hareketler ise "BiLiNÇALTINDAN"
Birini kontrol edip istediği gibi 'rol keser' yani kelimelere odaklanırsaniz yarra kökünden yersiniz. Kızın bilinçli ve beyin süzgecinden gecirerek yaptıklarına odaklanırsanız ve onlara göre hareket ederseniz "BETALAŞIRSINIZ" tuzaklarına düşersiniz.
Fakat kızın
"Bilinçli" olarak yapmadığı şeylere, yani bilinçaltından gelen "BEDEN DiLi"ne odaklanırsanız işte gerçek cevabı ordan alırsınız.
O yüzden, panpa bowlinge gittik kız benden hoşlanıyormu diye mal mal sorular sormayın
"Beden dili" araştırması yapın her türlü kaynaktan ve ogrenmeye çalışın, HOŞLANDIGINI BEDEN Dilinden ANLARSIN emin ol.
Ses tonu : ince olmalı
Hareketleri: hızlı olmalı
Oturuşu : sürekli rahat olmak için pozisyon değiştirmeli
Göz bebekleri : büyümeli
Ten rengi : yanaklar hafif kızarmalı veya pembeleşmeli
Hareket hızı : hızlı olmalı el kol Hareketleri
Kabiliyeti : örneğin her zaman yaptığı telefon kapağı çıkarıp takmayı bile beceremez
Konudan konuya atlama hızı : hoşlanmıyor ise bi konu hakkinda uzun konuşur, hoşlanıyorsa sürekli konu değişir, mantıklı davranma kabiliyeti azalır
Bunların hepsinin tek sebebi ise en basit duygu olan "HEYECAN"dır. Dişi vücudunda alpha erkeği görünce köpek gibi hormonlarda artış olur, heyecan ARRTAARRR ARTARSA USTTEKILER OLUR, üsttekiler ne kdr çok olursa kız o kadar etkileniyodur sizden.
Özet: s.gidin beden dili araştırması yapın. Bu konuyu ben şuan işlemeyeceğim daha temeldeyim ben dopamin konusundayım. Ve eminim dopamin hakkında da tek bilgin yok.
Konuyu böldum çünki yanlış şeyler yaşamanızı istemiyorum.
Beden dilini öğrenmeye çalış, bu Hayatında yenmen gereken çok önemli konulardan birisi, işleyeceğim fakat şimdi değil, ona rağmen üstte verdiğim basit seylerden de anlayabilirsin kızın senden etkilenip etkilenmediğini.
Beden dilini bilen insan , "insanı" TANIR. Bilincli hareket eder, karsidakinin ne düşündüğünu bilir ve cok daha "rahat" hareket eder.
Neyse biraz işim var muhabbet bunlar sadece muJuK.
Not: HER BAŞARININ ARKASINDA BiR ISTIRAP VARDIR..Bir soru:
- Başlığı okumaya başladığınız andan itibaren 'şuan' a kadar, anneniz ile aranız biraz kötüleşmeye başladı mı? Soğukluk girdi mi? Onu biraz daha az seviyor musunuz? Eskisi kadar ona ihtiyacınız olmadığı hissi var mı içinizde?
Annenizle tartıştınız mı hiç?
Cevabınız evet ise değişim sürecindesiniz demektir, tersine Hayır halen ana kuzusuyum diyenler..
Malesef dostom ters yoldasin
Zaten üni okuyanlar annesinden ayrı olanlar v.s için ise soru şöyle:
- annenize yaptıklarinizdan ne kadar çok bahsediyorsunuz, konuşma süresi azaldı mı, eve dönme isteğinde azalma oldu mu?? V.b gibi bir olumsuzlaşma oldu mu annenize karşı?
Eger cevaplar "evet lan aaa" ise dişiler konusunda yükseliştesiniz demektir.
Başlığın size ilk vurucu etkisi, değişimin ilk vurucu etkisi bu gençler.
Ana kuzusu olmaktan çıktığınız an kız gibmeye adim adim yaklastiginizi gösteren "AN"dır.
Hadi bakalim cevapları bekliyorum Annenizle başlığı okumaya basladiginizdan itibaren aranizin biraz sogumasi lazım.
Çünki o da bir "dişi" ve size yanlış kodlamalari yapan kişi.
Ve disilerin sizden nefret ettigi , betalastirmaya çalıştığı v.b gibi düşünceleri size söyleyerek anlatarak altyazi geçerek tabiri caiSse "ANASININ AMI" gibi bi telkin yağmuruna , bilinçaltı saldirisina tuttum sizi.
Eğer gelişme varsa bu konuda ilk etkisi annenizle aranizin hafiften bozulması , daha az konusmaniz, ona "ihtiyaç" hissetmeniz olucak.
"Annenize" olan 'ihtiyaç' da azalma var ise başlığı diger takip edenlere göre 1-0 öndesin , Tebrikler.
Yazdıklarımız boşa değil, her zaman size sorular gelicek bu şekilde, karşılıgi var ise değişiyorsunuz demektir h.øLsn.
Neyse yolda yürüyerek yaziyorum suan amk elim dondu
Dikkatli'' okuyunAlfa erkeği ana kuzusu değildir,
Annesi sadece onu hormonlari doğrultusunda büyümesine yardimci olandır,
Fakat onu "Yetiştiren" de bir dişi, yani 'annesi' olur ise
Ortaya özgüvensiz, ezik, erkek ortamında sözü geçmeyen, dişiler konusunda başarısız olan bi erkek ortaya çıkar.
Başlığı okuduktan sonra "geç" de olsa değişim başladığı anda hem dişiler hemde diger erkekler konusunda yükselişe geçeceksin, bunun ilk belirtisi ise annenin öğüt ve tavsiyelerini dinlememen, sana "AKIL" verdiğinde rahatsız olman, ona karşı biraz daha 'sert' davranman olucak.
Bu belirtiler olduğu anda ana kuzusu olmaktan çıkıp ERKEKLiĞE YAKLAŞACAKSIN.
izlediğin bütün duzgun filmleri veya etrafında ki butun alfa diye betimlediğin insanların tek ortak özelliği annesine bağımlılığı, tavsiyelerine ihtiyacının "AZ" olmasi.
Çünki onlar level atlamis ve hayatinda ki ilk 'dişi modeli' olan annesinden başka disileri de tecrube etmis ve gerçeği görmüş. kişiler.
Özet istiyorsan anneni dinlersen ona uygun çocuk olursan kız ın "k"sini bile gibemezsin.
Yaşın kaç bilmiyorum ama bağımsızlaşma süreci başlamalı.
Yanlış kodlamaları yapan dişiye karşı koydugun ilk mesafe artık onu dinlememek ve bizzat 'kendinin' doğruyu bulup yapmak olmalı.
Örneğin en basitinden bi yere cikarken bile "KENDIN BULACAKSIN" evden çıkarken "Anneni" muck muck öpüp sarilip cikmamak
Bunlarin hepsi değişimin birer birer etkileri işte.
Olmadiysa eger bunlar demek ki 'dişiler' kavramı bilinçaltında halen aynı..
Tcma ve beni okumaya tekrar Başla.
Telkin
1-) hayatında ki ilk dişi modeli olan 'annenin' seni sevme sebepleri arasında "kisiligin, beta veya alfaliginin" hiçbir önemi yok, tamamen hormon ve içgüdüsel bi olay, hayatında başka taniyacagin her dişi seni hareketlerine göre "itici veya çekici" olarak yorumlayacak, ona göre senden etkilenecek veya etkilenmeyecek. Coolluğundan, anandan bagimsizligindan, sayginligindan, ona ihtiyacinin olmadığını hissettirişinden, ondan sevgi yerine duygusuz davranip haz sebebi olarak görmenden etkilenicek dişiler, KISACA ALFACA hareketlerden, yani "TA KENDiNDEN" sen zaten alfasın, sadece törpüldün, annen tarafından. Fakat tekrar kendini bulma ZAMANIN,
Tam da şimdi
2-) herşeyi kendim halledebilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Teen Fictiongelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi