Şu uyarıyı hemen yapmam lazım.
Bakın beyin neye çok emek verirse sana en çok onu düşündürür..
Lafı fazla uzatıp sana en temelinden alıp anlatmayacağım dediklerime inanmasaydın burda işin yoktu zaten.
Kurallar:
Depresif müzik yasak (arabesk , melankolik tarzı v.b)
Depresif salak aşk filmi veya dizisi yasak ( her dizide alfa karakteri yorumla ve belirle şimdiye kadar izlediklerindekilerde... duruşundan muhabbetine kadar. Ben sana söyleyeyim bi tane. Eric Northman... dizi: True Blood)
Bakın aşk dizi-filmleri bilinçaltınızı en çok giben şey. Başrol veya karakterin sevilmesi için erkek "iyi çocuk" olarak kazanıyor, sevdiği kıza iyi davranarak, hoslandigini sonuna dibine kadar belli ettirerek, cicekler suprizler yaparak , kız dan kendisini denemesi için bi şans elde ediyor.. oda sadece deneme
Yani Anlayacağınız bu dıbına koydugumun dizilerinde resmen BETALAŞTIRACAK tüm hareketler, YANi BI KIZI TAVLAYAMAMANI SAGLAYACAK tüm hareketler ile KIZ TAVLANIYOR :DDDDDDDDDD
.D ha ha ha cidden komik beyler
Ve bilinçaltıniza işliyor o tür davranışlar, küçükkende işlediğine emin olabilirsiniz..
Yani Dizilerde; kız erkek ilişkilerinde erkek tarafından 'EGER'YAPILIRSA KIZIN "etkilenemeyeceği" tüm hareketleri YAPAN "iyi çocuk" Dizi sonunda hep "KAZANIYOR"...
Ve bilincaltina telkin yağmuru gidiyor, dizi izlerken "duygu"da hissettiğin için dahada bi kalıcı oluyor bu izlediklerinin etkisi beyninde..
Ve sende aynı şekilde kiz tavlamaya calisiyorsun. Doğru taktik o saniyorsun, iyi olup dizideki gibi davranmak saniyosun..
Fakat onlar"ROL" amk çocuğu rol.
Keşke alpha diye bi dizi olsada iyi çocuk kavrdıbının tam tersini davranıp kızlar nasıl köpek edilir gösterse.
Ama yok yokyok. O amjna kodugumun aletinde sana gerçek ve doğru bilgiyi verirlermi saniyosun amk?
Diziler gibiyor bilincaltini emin ol acikladim biraz uykum var yarın gene deginicem..
Muziklerede ufak bi dokundarayim..
Bak evlat melankoljk bütün şarkılar seni BETA yapmaya daha cok yaklastirir..
Sozlere bak amina koyim.
"Sevdim, gittin, beni biraktin, seni cok sevmistim."
Ya BU NE ANANI gibEYIM OOOFFFFFF
KAC gündür hazirladigim BiLiNCALTiNi GIDIP BOYLR HATALAR YAPIP gibERSEN SENIN SOYUNU gibERIM "ER."
ARTIK YAVAS YAVAS ALFA VEYA BETA KAVRAMI nedir öğrendin. Betayı anlatan veya dinleten, kulagina getiren , gozune getiren hicbisey izleme ve dinleme amina koyim
Tabikide bazen mecbur kalabilirsin ama farkında olarak izle zorla izlesen bile amk.
Temizle beynini sana "Betayı anlatan" herseyden..
Alfayi anlatanlara yönel.
huur cocugu dizilerde alfayi anlatan SINIRLIDIR. Zaten alfayı anlattiklari dizilerdeki alfa karakter tarihe gecer, cok sevilir. Çünki alfadir amk.
Alfa olursan sende öyle olcan işte yeğen.
Neyse dediğim gibi alfa dizi izlemez, izlesede beta kavramini yaşatan diziler degil, zekice şeyler izler.
Alfa genelde kitap okur ve film izler
Kitap ve film tavsiyelerini vereceğim en kisa zamanda, buldum baya bişey.
BETAYI ANLATAN VE SALAK SAF ASK SEVGIDEN BAHSEDEN HER gibTEN UZAK DUR..
O TARZ BASLIKLARA BILE GiRME AMINA KOYIM KAFANI MESGUL ETME.
HATTA GIRDIKTEN SONRA BAKyosun ki kiz tarafından ezilmiş ve s.klmis betaya gulmen geliyo yardım ediyosun sonra falan..
• *
Beyler neyse başım cok agriyor bu konunun ayrtintisina yarın giricem
Sadece cok onemli oldugu icin sorgusuz sualsiz suan yapmaniz gereken tek şey..
Bütün Türk dizilerini bırakmak
Melankolik müziğe son vermek
Salakk aşk ortamlarina girmemek
Alfaya yakışır kalitede şeyler izlemek ve takılmak.
Bunları yap yasakladigim şeyleri yapma sen yükselistesin aşağı cekme kendini..
Neyse yapma bunlari beta ve benzeri seyleeden uzak dur
Fena uykum geldi yaticam ben , bu konu önemli ve ciddi bi konu yarin deginicem.
Ama aklima gelmisken kendimi bu halde zorlamadan gibip yazmsam olmazdi.
Cunki 1 saniye bile tahammul edemem artik öyle saçmalıklari dinlemeniz veya izlemenize amk
YARIN EN TEMELden yani bilincaltinda olan etki tepki sisteminden girrip anlaticam bu dizi film müzik konusunu , size yakisanlari, lâyık olanları.
Simdilik bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Roman pour Adolescentsgelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi