Güzel pmler geldi bu arada, buradan hepsine toplu cevap:
- önemli degil, takipte kalmaya devam edin. KAZANACAKSINIZ. Bu başlığı okuyupda zaten eli boş dönen bir insan evladı OLAMAZ. Daha çok yolumuz var. Uzun süreli bir başlık bu. Takipte kalmaya devam edin. Hayatınız bir gram bile düzene girdiyse ne mutlu bana. Sadece bende değil arada bazı binler fena motive şeyler paylaşıyor, onları da takip edin. Sizde buldugunuz güzel şeyleri paylaşın. Burada bi gelişim grubu var , olay bu. Dişiler konusunda bilinçleniyorsunuz, hayat hakkinda, beyin hakkında ve daha niceleri gelicek...
Bu arada "cenabetbedevi" sana burdan öpücüqS atıyorum..
Çogunuzun nicki aklımda raad olun.
Her part sonunda bi bine öpücük atıcam artık.
%80inizi taniyorum az çok artik, 1 ay oldu. Gün gelecek buluşma da olucak..
Pmlere dönemiyorum kusura bakmayın vakit olduğunda ilgileneceğim, buraya da yazabilirsiniz cevapsız soru kalmaz biri ilgilenir.
Şuan bunları yazarken alttan TAŞŞAĞIM YALANIYOR BEYLER.
Bunun sebebi gösteriş değil, birgün yasayacaginizi biliyorsunuz.
Az kaldı, AZ.
Tassaklarinizda yavastan ağırlık hissetmeye başlayın...
- mucxjzZZZZZZZZZZZZZZZZSize şimdi bir görev veriyorum.
Bakın bilgi ayrı, görev ayrı.
Ben size bi süre biçtiysem görevler zamaninda verilmeli ve bitilmelidir.
"Şu" andan itibaren,
Dışarı çıktığınızda, avm gittiğinizde, yemek salonunda, spor salonunda, yolda yürürken, metroda, otobüste, uçakta.
Hiç 'FARK' etmiyor.
Bulduğunuz BÜTÜN Dişiler ile konuşun.
Zaten yolu mu biliyorsun?
Farketmez, adres sor.
Sınıfta bir soru mu soracaksın?
erkeğe değil , kıza sor.
Bişey mi danisacaksin?
Taniyip tanimaman fark etmiyor, kızlara Danış.
Avm'de bir mağaza mı girdin?
Dişi bul ve ona Danış, sohbet edebildiğin kadar et. Bişeyin yerini bilsen bile ONA SOR. Ve asla "tamam Teşekkürler" gibi gerizekalı bir cevap verip sohbeti kesme hemen; uzayabildigi kadar uzasın.
gözlerinin içine bak konuşurken,
ses tonun 'kısık' olmasın
Unutma, karşında ki IRK 100-150 yıl öncesine kadar KÖLEYDi..
ERKEK ANCAK bu kadar körerebilirdi, kendine gel - özgüvenini topla.
O IRK insanlik tarihinden 150 yil önceye kadar köleydi, içinde bir mazoşist yatıyor.
Ona barzo gibi davran demiyorum;
Manipülasyon farklı bir olay.
Şöyle oluyor ki: Ona 150 yıl önceki gözle bakacaksın fakat silahın 150 yıl önceki erkeklerin silahı OLMAYACAK (tekme ,tokat, baskı)
Silahın Modern erkek silahı olmalı;
Özgüven
Ses tonun
Ve daha birçok şey, geçmiş entry'lerde yazmıştım. Modern erkeğin silahı beynidir ve beyinle harmanlanmış vücududur.
Düşmanı tanı.
ilk iletişim'den itibaren karsidakinin östrojen veya testosteron seviyesini tespit et,
Sana karşı oluşan ilgisi pasif mi aktif mi? Hangisi, onla iletişim sürerken-bittikten sonra hızlı bi şekilde analizini yap. Davranış metodu böyle belirlenir
Davranış metodunda pandoranın kutusu da iyi bir kaynaktır.
Herneyse konuyu ilerilere zütürmek istemiyorum.
Aranızda tecrübesiz, aylar-yıllardir dişiyle iletişime geçmemiş insanlar olabilir.
Temel iletişim yeteneklerinizi geliştireceğiz önce. Sadece daha fazla dişiyle konuşmaya odaklanın, bunun size vereceği sosyallik hissi gelismenize yardimci olucak.
Demek istediğimi umarım anlamişsınızdir.
Günde 2 saat dışarıya çıkın,
adres,
sigara,
alışveriş,
Öneri..
Bahaneleri ile dişilerle kontak kurun. (Bunlar sadece başlangıç için, akliniza ne geliyorsa dişilere danışın)
Akşam eve geldiğinizde aklınizda içinizde bir heyecan olacağından eminim,
Henüz yenisiniz...
Bu görev sadece kış bitip bahar geldiğinde; amlar sokaklara aktığında başlayacağınız "saha görevleri" için bir ÖNHAZIRLIK.
Hepinizin seviyesi tabikide aynı değil, aranızda manitası olanlar, flört ettiği bulunanlar, YANi BiR DiŞi ile "ilk" iletişime geçmede gibINTI YAŞAMAYACAKLAR bu görevi biraz esnetebilir. Tabi kendinize bu konuda güveniyorsanız.
Amacım içinizde ki o "aşırı" başlama heyecanını emmek.
Bakın "aşırı" olanı dedim, tamamini demedim.
Heyecanın azı HAZ almaya
,(virgül)
ÇOĞU iSE ENGEL OLMAYA SEBEP OLUR.
"DUYGULARINI BASTIRMAYA ÇALIŞMA, ONLARDAN KEYiF AL"
En az 20 GÜN BUNU YAPIYORSUNUZ.
Gelişim gostergesi şu olucak:
Her geçen gün disilerle konustugunuz için eve geldikten sonraki heyecanında azalma olucak, yani bi nevi ALIŞACAKSINIZ, Köprü atma adımında daha rahat olacaksınız.
Dişiler konusunda gelişime başlamak isteyen insanın iLK SAHA GÖREVi BUDUR.
Daha derinlere ineceğiz.
Size bir sayı şartı koymuyorum bugün bu kadar toplamda bu kadar diye..
Herkesin potansiyeli farklıdır.
Kiminiz üstünde ki aşırı heyecani daha çabuk, kimi daha geç atacak.
Bunu bi süre kapanına KISTIRIRSAK, GÖREV GiBi ALGILANIR VE gelişim azalır.
Size "şuan" verdiğim tek görev:
-dişilerle konuşmaya alış
-akşam eve geldiğinde HEYECANDA AZALMA, ALIŞKANLIKTA ARTIŞ,RAHATLIK OLMALI, her geçen gün totalde daha fazla disiyle konustugun için bu belirtiyi gözlemlemek istiyorum.
Ve bu normal seviyeye geldiğinde
Heyecanin,
Aliskanligin
Normal seviyeye indirgendiğinde; ilk saha görevin bitmiş olucak.
Sadece; KONUŞUN, uzunlugu azligi önemseden, verimli olmasina odaklanarak..
Bu KOPYA KEYiFLERI BIRAKIP reeldeki boş Ve aktivitesiz hayata dönen erkeğin iLK AKTIVITESI, ilk görevi, AŞMASI GEREKEN "iLK" ŞEY..
TEMEL iLETiŞiM BECERiLERi..
SOSYALLEŞMEK ilk göreviniz, minibus şoföruyle, yaşlı bir amcayla.. FARK ETMiYOR.
KONUŞUN, iNSANLARDAN ÇOK UZAK KALDINIZ P0RNOLAR IZLERKEN, OYUNLAR OYNARKEN..
ONLARA iNSAN GÖZÜYLE BAKIN VE KONUŞUN.
HER FARKLI KONUŞMA GELiŞMENIZE YARDIMCI OLUCAK
SADECE Dişilerle sınırlamıyorum ama dişiler daha ön planda olsun.
Bu görevi yaparken ilk 10 dişiden sonra KONUŞMA SES TONUNUZU belirleyin aldiginiz tepkilere göre..
Felsefeyi anladiniz,
Felsefeyi anladiysan kopya keyifleri bırakıp hayata donmenin vakti gelmistir.
Günde en az 2 saat dışarı çık ve gez, sigara icmiyorsan al bi paket, ateş iste; yakarken gözlerinin içine bak KIZIN.. bu bile sana bisey katacak.
Özet olarak: size belki basit geliyor ama bence bi kızla gözgöze gelmeyi bile unuttunuz bilgisayar başında, veya en basitinden bişey sormayi, hafif muhabbet etmeyi bile.
Sizden bunu hatirlamaniz için bu görevi istiyorum. Raporlari buraya yazabilirsiniz.
2-3 hafta sürecek bu SÜREÇ.
KOLAY GELSiN.
Tarih: 15 ocak 2017
- mucxjzzz
Not: 2-3 ay sonra seni bir silaha donusturecegim huur çocuğu..
Not 2: Yapmamanız gibimde olmayacak, bu başlığı size değil, ortaya yazıyorum. Bişeyler kazanmak isteyen yapar.
Neyse görüşürüz.
Bu arada ülke iyice tak yoluna gidiyor, padişahlık yakinda..
Sistem bile sizi körertmeye çalışıyor. KANMAYIN.
Öptüm bebekler, Biz birer orduyuz...
mucxjzz başınızda...
eheehehhehee
Şuan şımarıyorum xd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Jugendliteraturgelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi