He bide arkadaşlar şu konuya değinmem lazım içimde KALDI...
BAKIN binler..
ASLA AMA ASLA
HATTA Bidaha "ASLA" ASSLAAA ASLA ASLAAA
Kızlarda şunu deniyim , nasıl çocuk diye bi kural "Y-O-K-T-U-R." O insanın onu gibeceği biri mi yoksa pasif olarak duracak biri mi olduğuna HIZLI karar verirler.
Bu işler asla şunu deniyim 1 hafta çıkayım vakit geçireyim gibisinden şeylerle olmuyor. Bakın amlilarla iletişim başlığındada bu var ama herkes orayı okumayacak burda da deginmem lazım. BEYLER Bu işler elektriklenme işi, Mantık işi değil. kız ile aranizda onun sizi tanimaya çalıştığı, ölçüp biçme aşamasında bi durum olduysa onun kontrolü altındaki bir köpekten HiÇBiR FARKKINIZ YOKTUR, PARANIZI YiYIP egosunu tatmin edip gerçek bir alfaya denk geldiğinde "gibTIR OLUP" gidecektir.
Bu isler bazen 30 saniyede bazen 1 2 günde belli olur, fazlası değil. Alfaysanız kızın bilinçaltı bunu zaten algılar, alfa kendini ispatlamaz, tasagina bakar hayatını yaşar giblemez ve küstah tavırları ile dişilerin ☆ amında su baloncukları ☆ oluşturur.. (güldunuz dimi amk muallakleri siziiiii.)
Düşünsenize kendinize bir köpek edinmek istiyorsunuz ama alacağınız köpek sizi bu bana iyi bi sahip olur mu diye deneme sürecine sokuyor? .d HA HA HA
olay sadece bu kadar işte. Bu gibtigimin dişileri itaat konusunda köpekten, sinsilik konusunda kediden farksızdirlar işte günümüz kızları sadece budur. Dar pantolonlar, kürkler, yapmacık ince ses tonlari, kahkahalar, topuklu ayakkabilar , ojeler, makyaj, parfümler.. hiçbiri gözünüzü boş yere boyamasin. Bi kiz kendine ne kadar bakiyosa o kadar yannan istiyodur araniyodur bunuda unutmayin. Yani onu gibip hakkını verecek olan yaydığı dalgalarla bile yanından geçerken beynini bulandıran o gizemli alfayı isterler.
Neyse BEYLER ZATEN BU KADAR YAZIDAN SONRA HALEN KIZLARIN ONAYINDA BEKLEYECEK KADAR salak olmazsinız sanırım zaten de.. Unutmayin sizin istediğiniz olacak o kahpenin değil, ve Sadee cok kısa süre içinde belirlenir onla gibişip gibişmeyeceginiz. O yüzden öyle köpek olma para yedirme sureclerine girmeyin. Hele AMK KIZLARINA PARA yedirmeye zaten dünyada en çok ben KARŞIYIMDIR.
Amlilarla iletişim başlığını okuyun hemen başında deginiyor siz eger onun azgin duygularini tetikleyemezseniz arkadas olarak kalirsiniz bu bir gerçek. Gerceker değişmez.
Nasiil tetiklersiniz?¿¿.. beni ve tcma okuyun.. keyif alın , değişim kendiliğinden gelecek
Şu andan itibaren dişilerle keyfi sohbet ve muhabbetler edin hiçbir fırsatı tepmeden olabildigince uzun vakit gecirmeye bakın.
YANLIS ANLAMAYIN ALFA ÖYLE YAPAR MI AMUHH YAA DEMEYiN, SIZ SADECE SORU çözüyorsunuz! KIZLARLA bi gib yaşamamış adamlar var burda pmden ögrendim, ondan seviyeyi baya bi alta düşürdüm beyler üstünde olanlarda var ilişkisi olanlarda var , onlara pekde gerek yok zaten yeterince iyi anliyolardır.
♢ UNUT-MA! : istediginizin olmaması için HiÇBiR SEBEP YOK.. iNSAN azminin önünde duracak birşey? ... bunun ÖNUNDE HiCBiRSEY YOK gezegenler ve koca evren bile. Evrimleşerek değişiyor ve adapte oluyoruz. Insanlik zekâ konusunda 10 level üste atlamaya devam ediyor 2050 de şuan bu yaşadığımız yıllar size 1990 lar gibi ilkel gelicek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞARININ GERÇEK SIRRI
Ficção Adolescentegelin dostlar güçleniyoruz ilkel beyin nedir insan nasıl varoldu beyin nasıl evrimleşti alfalar ve dişiler alfa nedir? dişi nedir? beyin ve nöral ağlar ve daha nicesi