6

191 2 0
                                    


  Beyler eve geldim fakat çok yorgunum görüyorum ki başlık dolmuş, ilginiz için teşekkür ederim.

Yarın devam edeceğim pc açıp beyin yorup şuan yazsam bile size faydası az olur.

Tekrardan Teşekkürler ilgi için, düşünmeyi seven, gelişmek isteyen, insan denen varlığın beynini çözmek ve beyin tarafiindan nasıl yönetildiği hakkinda bilgi sahibi olmak isteyen insanlar, çağa uygun olmak isteyen insanlar, yaşam standartıni arttirmak isteyen insanlar, öyle herşeyin (duyguların) hop diye yaşanıp bitmedigini; herşeyin tamamen hormonlar ve beyin sayesinde olduğunu bi açıklaması olduğunu bilen insanlar görmek çok güzel

Beraber öğrenecegiz.

Uyumadan önce tekrar vurgulamak istediğim tek konu şu.

Beyler annemizden öğrendiğimiz bilgiler ile ölene kadar yaşayamayız.

Birgün hepimiz yuvadan uçacağız

Farklı kizlarla tanisacagiz

Farklı insanlarla arkadaşlık kuracağız

Ve hiçbiri bizi gerekli davranışları göstermedigimiz sürece sevip peşimizden gelmeyecek, çünki onlar farklı insanlar. Seni onları gözünde yükselticek tek olay tamamen davranışların ve özgüvenin. Bunlar seni yükseltecek. Dedigim gibi inanılmaz bi değişim geçirdi insan ırkı. ● Bilginin güç olduğu ● bi çağ da yaşıyoruz. ■Fiziksel gücün güç olduğu■ çağda değil. 2 metrelik adam 1.60 boyundaki çelimsiz adamı koruyor artık. Neden? Parası var... parayı getiren şey ne? Tabikide ●bilgi●. Bir matematik öğretmeni düşün, onu değerli kılan ne? Kafasındaki bilgiler. Başka hicbir fiziksel özelliğinin önemi yok.

Arkadaşlar sadece şuan hafiften farkındalık yaratıyorum

Önce farkında olmamız lazım şuan bulunduğmuz çağın özelliklerini ve ona göre serbet verecegiz.

BAKIN tekrar söylüyorum

Eger gelismek istiyorsan
Aşk acisi cekmek istemiyorsan
Sayginlik istiyorsan
Insanlari, düzeni öğrenmek istiyor isen...

Yetişkin olduğun anda hemen bi araştırma sürecine girmen genel kültür yapman lazım.

Ve bu araştırma kesinlikle önce "kendini tanimak" üzerine olmalı. Insani ve insan beynini tanımak üzerine olmalı.

Bicok insan dişileri tanımadan yaklaştığı için cok kotu ve uzucu şeyler yaşıyor. Evler yuvalar yıkılıyor insanlar öluyor kavgalar çıkıyor amina koyayım daha ne olsun.

Dişileri tanimamiz lazım çünki "düzenli sex hayati" biz erkeklerin "CiDDEN" bir ihtiyacı. Size yemin ediyorum 2 senedir tek bi kere bile trip yemeden, trip atarak, kiza 1 2 saatte bir cevap vererek keyfine bakarak yaşayan arkadaşım var. Ve her haftasonu gibiyor. Bu olay artık rutin bi hal almış. Ona bu lüksü sağlayan ise alfa olması. Nasıl davranmasi gerektiğini bilmesi. Ve KIZI Cidden iyi gibmesi. Özgüvenli olması ve kıza iyi çakması. Buda önemli bi durum. Emin olun her ama her ilişkide kızı "gibmeniz" lazım. gibtikten sonra öyle bi köpekleşiyolarki beyler. Yeter ki iyi gibin. Kardeşler gördükde yazıyoruz yaşadıkta yazıyoruz.

Neyse arkadaşlar,

Sosyal ilişkilerde başarı için "insanlari" ve insanlarin nasil yaşadığını, ilkel beyini , beynin insani nasil yasattigini öğrenmek lazım. Insanlari Tanidiginiz için iliskileriniz kuvvetlenicek emin olun.

Düzenli sex hayatı için disileri taniyacagiz, bilincaltlarini , ne istediklerini öğrenecegız.

Buna mecburuz beyler yoksa istediginiz kadar aşk acısı çekin veya kivranin. Gerçekleri ogrenmeniz yani bilimle tanışmanız lazım. Emin olun acilar saçma gelicek. Insanin yaşaması için baska hiçbir insana ihtiyacı "Y-O-K." ÖĞRENECEĞiZ.

VAAT veriyo gibi dusunmeyin her yazılanda aşılanan bi bilgi var

Erişkin olduk beyler hepimiz artık. Ne oldugumuzu , nasil yasadigimizi ,çağımızı ,beynimizi ,gecmisimizi , bugunlere nasıl geldigimizi, beynimizi, değişiminiizi, evrimimizi

Incelememiz ve ogrenmemiz lazım ilk genel. kültür ve yapmamiz gereken iş bu olmalı sonrası daha estetik keyifler üzerine kurulu ama insan sosyal bi varlıktır ve öncelikle sosyal hayatta başarı için insanlari tanıması lazımdır. Onlarin nasil yonetildigini (ilkel beyin) algilamasi lazımdır.

Bunu beraber yapacağız.

Verdiğim ev ödevi okuudunuz dimi attığım linkteki? Gecmis entrylerde atmıştım.

Ne düşünüyorsunuz o yazı hakkında? Cidden doğru şeyler değil mi beyler. Begendiniz umarım. Biraz bilgi sahibi oldunuz nasil olup neden yaşadığımiz hakkında değil mi?

---

Gene yazdık az cok biseyler, olmasi gerekenlerden bahsettik, güçlenmek için gerekenlerden.. ben bunları biliyorum ve cok güzel aktaricam. sizlere devam edicegiz arkadaşlar merakinizi lütfen birakmayin bu önemli bir konu. Sizi seviyorum kendinize iyi bakin. Aşk acısı lütfen çekmeyin yemin ederim öyle bişey yok Picler tamamen saçmalık. Cahil insanlar sadece acı çeker. Insanlari tanıyan bilgili kültürlü insanlar kendini önemser ve cekmez aci cekse bile çok az çeker.

Herneyse hele hele karşı ırk olan amk dişilerini öyle bi anlaticam ki göreceksiniz aslında ne olduklarini iyi geceler beyler şimdilik.. lütfen o yazıyı o k u yu n..     

BAŞARININ GERÇEK SIRRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin