کندال جنر و هری استایلز از هم جدا میشن!!!
بعد از هفته ها قسم خوردن که اون سینگله ، به نظر میاد کندال جنر واقعا تنهاست.
این مدل ۲۱ ساله همه جا با دوست پسرش هری استایلز دیده شده ولی به نظر میاد همه چیز بینشون خوب نیست.
وقتی هری هفده ساله بود و تازه به لندن اومده بود، با هیچی به جز گیتارش و یه رویا ، اون یه لیست از هدفای پنج سال آیندشو پشت یه دستمال کاغذی کثیف یادداشت کرده بود.اون موقع اون واقعا نمیدونست که موفق میشه بدستشون بیاره ولی متوجه شد، نشسته توی یه گوشه ی ساکت یه کافی شاپ،که بهتره بنویسه و همراهش باشه.
شماره یک : با یه کمپانی رکوردینگ قرار داد ببندم.
شماره دو : خونه ی خودمو داشته باشم.
شماره سه : روی حداقل آلبوم اولم کار کنم.
شماره چهار : یه درآمد متداوم داشته باشم.
شماره پنج : عشق زندگیمو پیدا کنم.
اون دوست داره فکر کنه که بهشون رسیده، حداقل به بعضیاشون. توی این پنج سال اون سه تا آلبوم پلاتینیوم داره،دو تا نامزد گرمی،چهار تا سینگل شماره یک ، دو تا تور موفق توی سالنهای بزرگ و تعدادی اسپانسرشیپ های مختلف.اون پول زیادی درمیاره _ نمخواد دقیقا بگه چقدر ولی مقدار زیادیه _ و یه آلبوم چهارمم داره که توی چند ماهه آینده منتشر میشه و همه منتظرشن.والبته میلیون ها طرفدار توی سراسر جهان داره.اون به طور مرتب دعوت میشه تا ردیف اول هفته ی فشن لنده بشینه،به مهمونیای با کلاس و فنسی بین همکاراش دعوت میشه و یه بار حتی کریس مارتین از کولدپلی رو ملاقات کرد و کریس مارتین کسی بود که هیجان زده شده بود.به خاطر اون.
شاید اون هنوز همشون رو بدست نیاورده_فکر نمیکنه هنوز عشق زندگیشو ملاقات کرده باشه و با توجه به اینکه تازه از یه رابطه خارج شده فکر نمیکنه به این زودیا ملاقاتشون کنه _ ولی با بدست آوردن چهار تا از پنج تا هدف نوشته شدش فکر میکنه که تا اینجا خوب پیش رفته.
ولی نایل نظری مخالف نظر اون داره.
"من فقط میگم تو واقعا باید به خودت بیای." نایل داره حرف میزنه و با حرکات بدنش منظورشو نشون میده.یه بطری آبجو توی دستشه و اون حداقل یه کم مسته با توجه به اینکه اونا از ساعت نه مشغول نوشیدنن و الان در حال حاضر نزدیکای سه نصفه شبه. " تو نمیتونی همینجوری به ناراحت بودن و عزاداری ادامه بدی.باید بری بیرون و اون رو فراموش کنی.یکم گرده افشانی کن."
"هان؟" هری توی دهانه ی بطری خودش میگه در حالیکه یکم گیج شده. "مردم از این جمله استفاده میکنن؟"
"خب الان دیگه استفاده میکنن." نایل با یه لحن تحکم آمیز میگه و یه کم دیگه از نوشیدنیشو میخوره. یه مقداریش از پیشونیش پایین میاد و میریزه روی کاناپه.نایل فقط با اخم بهش نگاه میکنه."ببخشید.ولی من هنوزم رو حرفم هستم.تو بیست و دو سالته نه هشتاد و شش.پس باید بری بیرون و خوش بگذرونی!رقصیدن توی کلاب،به فاک دادن مردم توی دستشویی،شرکت کردن توی تری سام ها!نه اینکه با من توی پذیراییت بشینی و فیلم ببینی." چشماشو ریز میکنه." این the notebook که گذاشتی؟"
YOU ARE READING
Tangled Up In You(L.S)
Fanfictionوقتی کسی که فکرشو نمیکردی زندگیتو به بهترین شکل ممکن زیر و رو میکنه :) Cover by : @itsCipher