chapter five

1.7K 191 20
                                    

"Юнги би танд маш их хайртай, намайг уучлаарай би тэгэх гээгүй юм аа"

"Юу тэгэх гээгүй гэж Жимин? Юунд уучлалт гуйгаад байгааг чинь мэдмээр байна, тийм ч муу зүйл биш байлгүй дээ"

"Үнэхээр муу, бас би тэгэх гээгүй шүү амлаж байна"

"Жимин, хонгор минь чи эхлээд юу буруу хийчихснээ хэлэх хэрэгтэй байна" Юнги утасны цаанаас санаа алдана.

"Юу..би таны гэрт очсон тэгээд Жин ах надад аяган кекс өгсөн. Би Хусог ахтай таны тухай бас тэр таны амьдралыг яаж амьдын там болгох гэж байгаа талаар ярилцсан"

"Хүлээн зөвшөөрч байна аа"

"Тэгээд бид санаандгүй үнсэлцчихсэн гуйя надаас битгий салаарай, би үнэхээр тэгэхийг хүсээгүй юм шүү.Тэр миний хувьд төрсөн ах шиг минь хүн шүү дээ" 

"Жимин тийм ч сүртэй асуудал биш л байна шүү дээ" Юнги инээв. 

"Юу?"

"Чи албаар тэгээгүй байх, тийм болохоор би уурлахгүй ээ. Чи энэний төлөө өөрийгөө буруутгаж болохгүй. Би чамайг уучилж байна" 

"Гэхдээ би таны сайн найзыг үнсчихсэн шүү дээ?" 

"Жимин би чамд итгэдэг, битгий би чамд уурлах ёстой юм шиг болгоод бай"

"Гэхдээ та уурлах ёстой шүү дээ"

"Жимин сонсооч, нэгэнт л чи албаар тэгээгүй бас түүнд талтай биш юм чинь ингэж ач холбогдол өгөх хэрэггүй шүү дээ за юу? Бас би чамд уурлаагүй болохоор санаа зовох хэрэггүй"

Жиминий мөрөн дээрээс том ачаа аваад хаячих шиг л санагдана. 

"Дээр нь, чи надаас нуулгүй хэлж байна гэдэг чинь би чамд итгэж болно оо гэсэн үг шүү дээ, Тийм биз дээ? Жимин. Би зүгээр л чамаас шудрага байгаасай гэж хүсдэг. Харин чи ингээд хэлчихэж байгаа нь харин ч намайг баярлуулж байна" 

"Тийм ээ, надад итгэсэнд баярлалаа ахаа"

"Би чиний төлөө юу ч байсан хийнэ шүү дээ. Харин түүнээс threesome хийх талаар л битгий асуугаарай даа" 

Жимин ярвайн "Яагаад намайг юу ч хийсэн та нар тэр threesome-ийн талаар сөхдөг юм бэ?"  гэхэд Юнги инээн "Учир нь чи үнэхээр дуртай юм шиг харагддаг болохоор" гэв. 

"Үгүй ээ, тийм биш"

"Жимин!! Чи яагаад орилоод байгаа юм?" Түүний ээж асуухад Жимин инээмсэглэн "Юу ч биш дээ, Юнгитэй утсаар ярьж байна" гээд Юнгид "Би threesome хийхгүй ээ, баярлалаа" гэж хэлэхэд түүний ээж "Жимин!!" гэж ориллоо. 

•Oppa•Where stories live. Discover now