"Дараагийн амралтын өдрөөр уулзацгаая?"
"Тэгье"
Юнги түүнийг татан уруул дээр нь удаанаар үнсээд "Баасан гаригт уулзъя" гээд инээмсэглэн "Би чамд хайртай" гэхэд Жимин толгой дохиод "Би ч гэсэн танд хайртай" гээд Юнгигийн хацар дээр үнсээд цааш явахыг нь харан зогсоно. Тэр санаа алдан хаалгаа хаагаад, налан зогслоо.
-
"Миний найз залуу straight юм шиг байна" Жимин dramatically хэлээд шүүгээгээ налан доош суув.
"Чи яагаад тэгэж бодоод байгаа юм?" Тэхёныг асуухад Жимин санаа алдсаар "Учир нь тэр надтай уулзахаасаа өмнө дандаа охидтой болздог байсан бас орра гэж дуудуулах дуртай, нмайг эмэгтэйлэг харагддаг болохоор дуртай гэсэн" гэхэд тэд хоёул том нүдэлсээр "Wow" гэх нь тэр.
"Харин тийм ээ тэгэхээр би straight залуутай хоёр жил үерхчихэж"
"Битгий тэгэж хэл л дээ, тэр straight байсан бол юу гэж чамтай cheeky butt sex хийх юм?"
Жимин шүлсэндээ хахан, ханиалгасаар "Тае, бид сургууль дотор байна шүү дээ" гэхэд Жонгүк "Өөрөөр хараад үз л дээ, тэр өөрийгөө straight гээд бодчихсон байсан чинь чамайг хараад л бисексуал гэдгээ мэдсэн ч юм билүү? Ийм юм болж л байдаг шүү дээ Жимин" гэлээ.
Тэхён инээгээд "Би Жонгүкийэ гуяыг харах хүртлээ өөрийгөө straight гэж боддог байсан. Хараал ид" гэв.
Жимин толгой дохисоор "Чиний зөв өө" гэтэл Тэхён "Би мэдэж байна" гэлээ.
Жимин Юнгигийн охидтой болздог байснаас болж стрессдэх нь тэнэг хэрэг гэдгийг одоо л ойлголоо. Магадгүй тэр үнэхээр Жиминийг хараад л хоёр хүйстнээ сонирхогоч гэдгээ мэдсэн байх юм бол тэр өөрөөрөө бахархаж, бас баяртай байх хэрэгтэй байх.
Hell who isn't even gay for Park Jimin.
Гэхдээ л тэр Юнгигийн охидод илүү дуртай байх гэдэг бодлоо мартахыг хүссэнгүй. Угаасаа Жиминийг эс тооцвол тэр дандаа л охидтой болздог байсан юм чинь.
"Тэр надад их юм ярьсан, түүний хуучин найз охин Хусогтой араар нь тавьсан гэдгийг ч бас"
"Гэхдээ Хусог Юнги хоёр одоо ч дотно сайн найзууд шүү дээ"
"Тийм ээ, Юнги түүнийг уучилсан ч хуучин найз охиноо уучлаагүй гэсэн. Би түүнтэй тааралдсан. Үнэхээр хөөрхөн юм байна лээ бага зэрэг муухай ааштай л болохоос"
"Хэн л найз залууг нь булаасан хүнд сайхан хандав гэж дээ"
"Би булаагаагүй..магадгүй л дээ..мэдэхгүй ээ тэр түүнээс салчихсан байхдаа намайг олж харсан гэж хэлсэн"
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Oppa•
FanficSequel to Hyung Чамтай ганцхан цаг л уулзах гэж 5 цагийн зайтай газраас ирдэг хүнтэй хамт байгаарай..