YENİ BÖLÜMÜNÜZ GELDİİİİİ...
Biliyorum çok özlettim kendimi. Snava hazırlık yaptığım için bölüm yazamıyorum. Ama elimden geldikçe yazmaya çalışacağım.
Bölüm sonunu okumayı unutmayın...
İlk ithafımı çoook sevdiğim birisine yapmak istiyorum.
@kadriyesavur06N©N©N©N©N©N©N©N©N©N©
Bak bak bir de diyorki "dedem zorla getirdi." Ben de hemen yiyorum. Aklınca ben istenirken orada olup tiyatro izler gibi izledi olup biteni. Özellikle son sahnelerde bayağı eğlenmiş olmalı. Evden ayrılırlarken de hâla zorla getirilmiş numarası yaptı. Sanki duymadım kendi isteğiyle geldiğini. Ama o arabaya binene kadar onun gibi sahte sahte gülümsedim. Ama bu iş burada bitmedi.
Sabah Sinan'dan gelen mesaja ithaf edip evden davetin yapılacağı mekana geldim. Arabadan indiğimde Sinan'ın arabası hemen yan tarafımda durdu. Sinan arabadan inerken onun inip yanıma gelmesini bekledim. Gülümseyerek yanıma geldi.-Günaydın Hazal.
-Günaydın.
Gülümsedim ben de ne zamandır benimle mesafesini koruyan iş arkadaşıma.
Mekanın otantik bir havası vardı en azından dışardan öyle görünüyordu. Daha çok düğün salonuna benzeyen mekanın bahçesine girdik.
Yanyana yürüdüğüm Sinan birden aklına gelmiş gibi sordu.-Ilgaz içerde mi?
-O da mı gelecekti?
-Öyle dedi. Sabah mekana geleceğimizi duyunca o da geliyim mekanı göreyim dedi.
Doğru kambersiz düğün olmuyordu ben bunu unutmuşum.-Bilmiyorum. Geldiyse de görmedim.
Girişte giyimi hoş olan bir kadın bizi karşıladı. Doğrudan davetin bulunacağı salona geçmiştik ama kadın bizi uyardı.-Ilgaz Bey bu tarafta. İsterseniz siz de buyurun bir kahvemizi için.
Ilgaz zaten kahve içmeye bayılır. İçsin içsin bol zıkkımlı.
Salondan koridora oradan da bir odaya geçtik. Sinan'la o kadın birşeyler konuşuyordu biz odaya girerken. Odadaki koltukların birisinde oturan tanıdık kişiye baktım. Geldiğimizi farketmedi. Eliyle kalem çeviriyordu. Hep özenmişimdir bu hareketi yapanlara. Allah var hakkını da veriyor.
Geldiğimizi görünce elindeki çevirdiği kalemi avucuna aldı. Sonra da kimleri görüyorum bakışlarını gönderdi ikimize. Sinan'la tokalaştıktan sonra sinan sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duâ İle Sevdim
RomanceAnnem der ki :Her işine besmele ile başlayıp sağ elinle yap.Ben de anne sözü dinledim.Seni sevmeye besmele ile başladım.Ama annem kusura bakmasın ben seni solumla sevdim.Annem tüm dualarımı sana ettiğimi bilse affeder beni.Hele bir de duama şahit ol...