Kahve severim ben...
Orta...şekerli...
Farketmez.
Bana gözlerini anımsatsın yeter* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Kapıyı Açtığımda bana gülümseyen Kerim Dede'ye gülümseyerek "Hoşgeldiniz" dedim. Kerim dedenin yanındaki bir çift gözle göz göze gelince ani bir şok yaşadım. Bana "Ne işin var burada" der gibi bakıyordu. Asıl benim sormam lâzım bu soruyu. Senin ne işin var burada? Kerim dede bakışmamıza bir son verdi,araya girerek.
-Kızım neden hortlak görmüş gibi bakıyorsun? Davet etmeyecek misin içeri?
Keşke hortlak görsem. Kerim Dede'nin söylediklerine bıyık altından güldüğünü görebiliyordum.
Holdingde gördüğümün aksine spor giyinmişti. Bir pantolon, bir gömlek. Tamam bu da yakışmış.-Afedersiniz. Buyrun.
Kerim dede noel baba gibi "hohohoh" gülerek kapıdan girerken elindeki paketleri bana verdi. Annem bir telaşla yanımıza geldi. Hoşgeldin faslından sonra salona geçtik. " Bu akşam Kerim Dede gelecek"dediğimde önce şaşırdı sonra nerede gördüğümü sordu. Ben de bir yerde karşılaştığımızı, onun beni tanıdığını söyleyince ayağa ayağa kalkıp" Bu şimdi mi söylenir? Ben şimdi nasıl yetiştireceğim yemekleri. Daha yaprak ıslayacağım. " Annemin sabahtan beri yetiştirmek için uğraştığı sofrayı gören Kerim Dede yaşından dolayı beklemediğim bir ıslık çaldı. Biz koltuklara otururken Kerim Dede sofrayı inceliyordu.- Maşallah Esma yine döktürmüşsün. Hepsini sen mi yaptın? Yoksa Hazal kızım da yardım etti mi?
-Hazal çalışıyor. Yoksa o da güzel yapar.
Oturduğum koltukta gözlerin bana dönmesiyle ne yapacağını bilemedim. Askeri yeşil renkteki elbisemin işlemeleriyle oynamaya başladım. Rahatlatmaya çalışarak başörtümün boğaz kısmını esnettim. Normalde hiç utanmayan ben. Utanıyordum.Sebebi ise henüz ismini bile bilmediğim gözlerin üzerimde olmasıydı. Oturduğum koltukta rahat olmaya çalıştım. Ama nafile. Onun gözleri hâla üzerimdeydi.-Ooo öyle mi? Doğru sen üniversite okudun. Ne işle meşgulsün bakalım?
- Ben halkla ilişkiler okudum. Şu anda da bir arkadaşımla birlikte yürüttüğümüz işyerimiz var.
-İşler nasıl?
-Aslında pek iyi olduğunu söyleyemem. Ama toparlayacağız inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duâ İle Sevdim
RomanceAnnem der ki :Her işine besmele ile başlayıp sağ elinle yap.Ben de anne sözü dinledim.Seni sevmeye besmele ile başladım.Ama annem kusura bakmasın ben seni solumla sevdim.Annem tüm dualarımı sana ettiğimi bilse affeder beni.Hele bir de duama şahit ol...