5.

5 1 0
                                    

Další dny jsem tolik ponořená do práce, že nemám čas na nic okolo mě.
„Scarlett, dneska jdi domů dřív, poslední dny to tady bylo docela mazec. V pondělí ti nechávám volno, ať tě zase nesloží nějaká chřipka," nakoukne ke mně do kanceláře můj šéf Niko.
„Určitě? Ještě je tu několik meilů a pár zakázek," začnu.
„Dodělá to někdo jiný, věř mi," usměje se na mě a s přáním hezkého prodlouženého víkendu odchází.
Niko je třicetiletý brunet s hnědýma očima. Takový ten typický hezounek, pořád v košili a s úsměvem na rtech. Ne jedna z naší firmy se ho pokoušela sbalit, ale všechny pohořely. A proto se o něm začalo povídat, že je gay.
Přemýšlím, co s prodlouženým víkendem. Mohla bych jet k našim, už mi matka několikrát volala, abych se stavila na návštěvu, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala. A nebo bychom mohly někam vyrazit s Lis.

„Jsem doma!" ozve se kolem šesté hodiny večerní od vchodových dveří.
„To neuhodneš, kdo má den volna navíc!" pokračuje Lisa vesele a teprve potom vejde do obýváku, kde ležím s hrnkem kávy u Sexu ve městě.
„Je ti něco?" vyleká se.
„Nic, co by?" nechápu.
„Že se tak potutelně směješ," zamračí se.
„Víš proč? Taky mám den volna navíc!" zaraduju se.
„Vážně? To je bezva! Seth si vzal taky volno, tak bychom mohli vyrazit na tátovu chatu, co?"
Zarazím se. Co tam s těma dvěma asi bude dělat? Křenit? Ani náhodou.
„Jen si udělejte hezkej víkend, já pojedu asi k našim," mávnu rukou.
„Blážníš? Kluci se zrovna vrátili ze služebky, pojedeme všichni! Bude sranda!" plánuje.
„Ty Lis, asi to není nejlepší nápad," zamračím se.
„Neblázni. Vůbec si nemusíš Leviho všímat, beztak pojede s nějakou hvězdou. Kdyby jsi včera viděla, koho si dotáhl domů z nějaké party. Fůj," nakrčí Lisa nos a zavolá Sethovi.
„Ano lásko, za dvacet minut u našeho, ano?" ukončí hovor.
„Dvacet minut? Hrabe ti?" vyletím z křesla.
„Klid, máme hromadu času," mávne Lisa rukou a zajde do svého pokoje.
Vytáhnu z pod postele malý černý kufr s béžovými puntíky a začnu si do něj skládat věci na dva dny.
Spodní prádlo, nějaké náhradní oblečení, pyžamo, ručníky, kosmetiku, plavky, no snad mám všechno. Léky!
Vběhnu do koupelny a shrábnu do tašky všechny léky z poličky.
„Ready?" mrkne na mě Lis, když vypochoduju z pokoje s kufrem za zády.
Na sobě mám bílé skinny s dírou na kolenou, pudrový svetr a krémovou chlupatou vestu. Podzimní kabát si dám do auta.
„Jedeme s klukama, řídit bude Seth a Levi," oznámí mi Lisa.
„V tom případě jedu s vámi."
„Zlato, jede s námi už Tommy se svojí holkou, nevadí ti to, že? Já vím, že je to jako naschvál, ale Yvone je od nás z práce a zná jen mě, nemůžu ji přece předhodit tomu lumpovi Levimu."
„A mě jo?" ohradím se naštvaně.
„Ty to zvládneš, už ho znáš," mávne rukou.
„Jsi hrozná," obviním ji a otočím se k právě otevřeným dveřím protějšího domu, odkud vypochodují kluci s taškami na ramenou.
„Takže složení posádek je následující. V mém jedu já, Lisa, Tommy a Yvone. S Levim jede Oliver, Lettie a Tina. Je to všem jasné?" oznámí nám Seth, jako dětem ve školce.
„Ano pane," zasalutuje Oliver a rozejde se k černému BMW.
„Ahoj Sněhurko, tak co, bude ti můj kočár dost pohodlný?" mrkne na mě Levi, když mu předávám svůj kufr.
„Určitě bude pohodlnější, když zavřeš tu svoji hubu," zašklebím se na něj.
Kupodivu se nenaštve, naopak. Na jeho tváři se objeví pobavený úsměv.
Zapadnu na zadní sedadlo vedle Olivera a lovím z kabelky sluchátka.
„Kdo je Tina?" nakloním se k Oliverovi a pošeptám mu do ucha.
„To je Leviho nový objev. Teda na tento víkend určitě," protočí oči a zmlkne, protože Levi zrovna nastoupí do auta.
„Tak co, dětičky, připoutat a taťka vyjíždí," zazubí se do zpětného zrcátka.
„Chceš cider? Tahle jízda je totiž dost možná naše poslední. Nebo vodku?" otevře Oliver obsah svého batohu na podlaze.
„Ty sis sbalil celý bar?" zasměju se.
„Až uvidíš Tinu, pochopíš," šeptne s úsměvem.
Holku jménem Tina nabíráme několik bloků od nás. Je to černovláska, s vlasy pod zadek a šíleně velkými a křiklavě červenými rty. Jako vážně. Vypadají jako prdel paviána. A to tomu opičákovi ještě křivdím.
„Ahoj zlato," zamrká na Leviho, sotva nasedne na místo spolujezdce.
„Tino," kývne na ni Levi a nechá se vtáhnout do jejího objetí.
Stáhne se mi žaludek a raději koukám z okna na projíždějící auta kolem, než sledovat ty dva.
„Jé a koho máme tady vzadu?" otočí se přes sedačku na nás.
„Čus Tino," pozdraví ji Oliver, aniž by zvedl oči od mobilu.
„Ta Sněhurka vzadu je Lettie," představí mě Levi a propálí mě pohledem ve zpětném zrcátku.
„Jé, Sněhurka. To sedí. Hi hi. Já jsem Tina," natáhne ke mně svoji pravačku. Na ní má neuvěřitelně dlouhé rudé drápy a tak ostré, že když její ruku přijímám, škrábne mě až do krve.
Rychle ruku odtáhnu a začnu hledat kapesníky, protože vím, co dokáže i malé škrábnutí.
„Co je?" všimne si mého přehrabování Oliver.
„Vytáhni mi, prosím, kapesníky," hodím po něm svoji tašku a ukážu na krev na zápěstí.
„To ty její drápy?" vykulí Oliver oči a rychle mi podává jeden kapesníček.
S povzdechem kývnu hlavou a opřu se o opěrku. To mi byl vážně čert dlužný. Hlavně ať si toho nevšimnou ti dva vepředu, kteří jsou zabraní do poslouchání písniček.
„Hej, Oli, nemáš něco k pití?" otočí se na Olivera Tina.
Ten na mě vítězně mrkne a já se uchechtnu. Než přijedeme k Lise na chatu, moje krvácení dávno ustane, ale padne na něj celé balení kapesníků. Stejně jako do Tiny několik loků vodky s džusem. Ta má teda splávek.

True colorsKde žijí příběhy. Začni objevovat