Podzim v New Yorku je nepředstavitelně chladný. První dny v říjnu vypadají, jako poslední dny v lednu v Portsmouthu, kdy začnou ty největší mrazy.
„Tady bývají zimy kruté," drcne do mě moje kamarádka Anna, která do Ameriky přijela z České republiky už před dvěma lety, aby studovala na místní univerzitě.
„Jsem ráda, že jsi mě přemluvila vrátit se do školy," poplácám ji po rameni.
Hned v září jsem se totiž rozhodla pro částečný návrat do školy a získat titul v oblasti managementu a obchodního práva. Nejen, že studuji, co mě baví, ale navíc nemusím žádat o pracovní vízum, protože jsem získala status studenta. I když jen částečný vzhledem k dálkovému studiu.
Pár dnů v týdnu studuji a zbytek vypomáhám v jedné kavárně jako brigádnice.
„Že jo," zasměje se, až jí poskočí růžové brýle na nose.
Anna studuje herectví a touží po tom, že zazáří na Broadwayi. Sice nemá moc talent, jak sama říká, ale i větší anti talenti prý zazářili.Jinak život doma se žádným způsobem nezměnil, alespoň co mi hlásí sestry a naši. Občas mi napíše i Lisa, která plánuje svatbu se Sethem. Ale Niko nebo Levi se vůbec neozvali.
„Hele, skočím nám pro latté, jo?" rozběhne se Anna ke kavárně.
„Ok, skočím zatím vrátit knížky do knihovny," ukážu ke staré cihlové budově v našem kampusu.
Před dveřmi začnu vytahovat knížky z tašky, když se rozletí dveře a někdo mě jimi vší silou práskne do čela, až se mi zamotá hlava a spadnu na zem.
„Pane Bože, omluvám se, já..."
„To je moje vina," skočím mu do řeči a snažím se zaostřit.
Jakmile se mi to povede, začnu zírat do stejně překvapeného obličeje, jako je ten můj.
Ne. Pane Bože, jen to ne. Děláš si ze mě srandu? Proč jsi ze všech zemí světa musel pro naše setkání vybrat zrovna tu, kam jsem utekla já?
„Lettie?"
„Levi..."
ČTEŠ
True colors
Romance● 12 kapitol ● 31 292 slov Jsou přátelé opravdu takoví, jaké je známe? A co láska, je upřímná přesně tak, jak se tváří? Příběh Scarlett, tak trochu jiné dívky, které se celý život otočí vzhůru nohama. Čí barva je nakonec ta pravá? "Nejhorší na zra...