MISIR DİYORUM ÇOK GÜZELMİŞ

38 6 3
                                    

Kafede bir yandan ödevlerimi yapıp diğer yandan siparişleri yetiştirmeye çalışırken birden Rüya'yı görmemle vücudumu bir heycan dalgası sardı.
Ama bir dakika neden önlük takıp yanıma doğru geliyo o ?

- İnanmıyorum Ateş sende mi burda çalışıyorsun?

-Evet de sen?

-Evett.

Oh mükemmel oldu. Yemekten sonra kızdan uzak durmak için elimden geleni yapmıştım ve şimdi o benimle aynı yerde çalıştığını söylüyordu.
Bugün ne kadar da boktan böyle.

-Hey sana diyorum Ateş!

-Ha? Efendim. Pardon dalmışım duyamadım.

-Diyorum ki iş çıkışı bir kaç bir şey mi yapsak? Mesela sinemaya gidebiliriz. Ne dersin?

Ne mi derim? Param yok derim. Ama demem. Dermiyim ben hiç.
Şöyle bir bakarsak babamın içkileri var yani o sorun çıkartmaz. Sonuçta yemekte hazır. Ama işte benim cepte 5 kuruş yok. Daha maaş vermediler.
Diğer bir yandan da çok güzel bir kız bana sinemaya gitmeyi teklif ediyor.
Hmm napsam acaba?

-Ateşciğim. Bu geçen veremediğim ek ücretin aslanım. Kusuruma bakma unutmuşum.

O zaman dans! Bu ek ücret tamamen aklımdan çıkmıştı.

-Çok saol Hakan abi.

- Ee Ateş cevap vermedin?

Hemen Rüya'ya döndüm:

-Tabi sinemaya gidebiliriz.

iş çıkışı

Tamam kabul şuan Rüya'yı lüks arabamda gayet cool bi şekilde götürüyor olmam gerekiyordu. Ama bunun yerine otobüsteki yaşlı teyzeler daha demin onlara yer vermiş olmamıza rağmen bize dövecek gibi bakıyolar.

-Teyzecim napalım otobüsten mi atlayalım anlamadım neden çocuğunuzu öldürmüşüz gibi bakıyosunuz yani?

-Ne dedin sen?

Ananı... Dışımdan mı söyledim lan ben sıçtık. Bunların o çantaları ne kadar ağır bi fikriniz var mı?

Ardarda gelen darbelerden kaçmaya çalışarak Rüya'nın arkasına sığındım.

-Bak bak eşşeksıpalarına bak sen! Ananızın babanızın haberi var mı hiç? Tüğ yazıklar olsun sizin gibi gençliğe! Kız latife biz sözlenmeden birlikte dışarı çıkamazdık. Bak şu oğlanın yaptığına. Kıza arkadan sarılıyor.

-Ne bir dakika ? Sarılmadım ya yanlış anladınız siz. Teyze bak vurma valla anlatcam. Rüya gel çabuk gidelim burdan tövbe yarabbim.

Çabucak kendimizi dışarı attığımızda. Rüya kahkaha atmaya başladı. Bu yaşadıklarımızı düşününce bende kahkaha atmaya başladım. Yoldan geçenler deli olduğumuzu düşünüyordu ama olsundu.

-Ay öff ölüyorum Ateş ya!

Dedi. Gülerken Rüya.

-Neden çocuğunuzu öldürmüşüz gibi bakıyosunuz teyzeciğim.
Diyip tekrar kahkaha atmaya başladı Rüya.

-Aman iyiki yanlışlıkla dışımdan konuşmuşum. Bende olmasam gülecek şey bulamıycaksın ya!

Ego,ego,ego

NEDEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin