Buraya da sürekli bir şeyler yazıyorum ama şimdi yazcak bir şey de yok.
Ha bu arada bakın kimin ağzından yazıyorum bölümü ksjsndhsj.
Neredeyse ben unutuyodum be bu karakteri.
Utku'nun ağzından...
-Gerizekalı kıpırdayıp durma oturtcam bi tane yeter lan!
-Ya banane rahat edemiyorum ya!
Gözlerimi elimdeki telefondan kaldırıp tartışan Can ve Mete ikilisine baktım.
Allahın salakları.
-Utku al bak çocuğuna ya ! Can ecdadını severim düz dur ! Ay bana geldiler açılın.
Mete ellerini yelpaze niyetine kullanarak iki yanında sallamaya başladı.
Can onun bu haline gülerken ben hala düşünüyordum.
-Kanka yeter lan ne bu sessizlik?
Boş gözlerle Can'a bakmaya başladım.
Hadi ama Can bildiğin soruları sorma!
Sıkıntıyla yüzümü buruşturdum.
-Bak Utku yine aynı konuysa alçıyı kafanda kırarım!
Can cümlesini bitirince hemen Mete konuşmaya başladı.
-Utku yavrum biliyosun biz seni yargılamıyoruz. Hiç bir şikayetimiz de yok. Kardeşimizsin lan sen bizim!
İç çekerek oturduğum hastane koltuğunda doğruldum.
-Geçen annem yine sıkıştırdı kız arkadaşın var mı? Neden yok? Başımın etini yedi yine.
İkiside durumu anlayıp kafalarını yavaşca aşağı eğerken devam ettim :
-Olum anneme ne diycem ben!
-Erkeklerden hoşlanıyorum?
Meteye gözlerimi deviridim.
-Oldu öyle aniden söyleyeyim de annem kalpten gitsin!
-Bence anlayışlı karşılar. Bilirim Tuğçe teyzeyi seni üzmeyi asla istemez.
Can'ın dedikleriyle düşünceli bir biçimde ofladım.
Mete yanıma gelip elini sırtıma koydu.
-Utku kızlar yerine erkeklerden hoşlanman seni tiksinç bir varlık yapmaz. Bunu anla artık sende normal bi insansın işte sadece duyguların biraz farklı.
Meteye bakarak ona sarılmaya başladım.
Can ise hala huysuzca yatakta kıpırdıyordu.Ve sonunda beklenen son gerçekleşti.
Aniden gelen bir "tak" sesiyle Can'ın yatakla birlikte bükülmesi bir olmuştu.
Büyük ihtimalle yanlışlıkla yatağın ayarlarıyla oynamıştı.
Yine!
-Can yeter lan kaç oldu bu oynaşma şu yatakta ya! Yavru bak senin ağzına sıçarım kıçın başın ayrı oynuyo uyandığından beri uyu lan!
Onlara gülüp ayağa kalktım. Can geçirdiği "kaza" nedeniyle raporluydu.
Bizse Meteyle beraber kardeşimizin yanında durmak için okulu asmıştık.
Ama bu biyoloji dersine girmezsem sınıfta kalacağıma emindim.Bu yüzden Can ve Meteyi hastanede bırakıp okula gitmek için dışarı çıktım.
Olum hikayede resmen herkes para sıçıyo ama kimsede araba yok lan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN?
Genç KurguNeden? Neden ben hep terk ediliyorum.Henüz 8 yaşımdayken sormaya başladım bu soruyu kendime.Annemin beni bırakışının üzerine. Çok düşünmüştüm çocuk aklımla çok ta ağlamıştım. Hep çok yaramaz olduğumu annemi üzdüğümü onun o yüzden gittiğini sanırdım...