Chapter 1

40 4 0
                                    

Σήμερα ξεκινάει το δεύτερο έτος μας στο Nipissing University,η προηγούμενη χρονιά πέρασε σχετικά εύκολα και αρκέτα ήρεμα αφού είχαμε πάρα πολύ διάβασμα και λίγο χρόνο στην διάθεση μας για να ξεκουραστούμε.

Με την Lily δεθήκαμε πολύ γρήγορα και ανακαλύψαμε ότι τα κοινά μας ενδιαφέροντα ήταν πάρα πολλά. Διαβάζαμε μαζί και βοηθούσαμε η μια την άλλη στα πάντα. Είμαστε και φέτος συγκάτοικοι και είμαι υπερβολικά χαρούμενη για αυτό όπως και εκείνη.

Πριν 7 μήνες περίπου μπήκε στην παρέα μας ο Cameron, υπάρχουν και άλλα αγόρια στην παρέα αλλά ποτέ δεν μου τραβούσαν το ενδιαφέρον σαν κάτι παραπάνω από φίλοι. Εκείνος ήταν διαφορετικός, μου άρεσε από την αρχή αλλά δεν πίστευα πως θα μπορούσε να με δει αλλιώς.

Εννοώ..ήταν τόσο όμορφος μπορούσε να έχει όποια και αν ήθελε γιατί να έδινε σημασία σε εμένα; Και όμως ένιωθα πως του άρεσα, η Lily ήταν σίγουρη πως με ήθελε. Του έδειχνα τι ένιωθα,ήταν προφανές ότι μου άρεσε..ζήλευα ακόμα και όταν μιλούσε σε άλλες και δεν είμαι καθόλου καλή στο να κρύβω τα συναισθήματα μου οπότε δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει κανείς τι σκεφτόμουν. Μετά από δύο ολόκληρους μήνες,σε ένα από τα πολυάριθμα πάρτυ που γινόταν εδώ έκανε την κίνηση του και μου είπε πως με ήθελε,το ίδιο βράδυ προχωρήσαμε..ήταν γρήγορα αλλά ήμουν σίγουρη πως ήθελα να είναι ο πρώτος μου. Από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα είμαστε μαζί. Εγώ νιώθω ακόμα σαν να είμαστε στην αρχή,είμαι απόλυτα ευτυχισμένη και πιστεύω πως και αυτός νιώθει το ίδιο.

Η Lily δεν έκανε ποτέ σοβαρή σχέση,δεν είναι σταθερός τύπος όπως εγώ. Δεν πάει με πολλά αγόρια απλά οι σχέσεις της κρατάνε ελάχιστα και όταν είναι ελεύθερη φλερτάρει με πολλούς. Η ίδια έχει επιλέξει να είναι έτσι και είναι χαρούμενη με αυτό οπότε εγώ την στηρίζω πάντα.

Είμαι σχεδόν έτοιμη να γυρίσω πίσω στο πανεπιστήμιο, πρέπει να αποχαιρετήσω την οικογένεια μου και να φύγουμε με τον μπαμπά μου για να φτάσω στην ώρα μου.

Όταν κατεβαίνω στο σαλόνι τα δύο μικρότερα μου αδέρφια παίζουν και οι γονείς μου στέκονται στην πόρτα, αφού αγκαλιάσα τα μικρά αποχαιρέτησα και την μαμά μου.

''Να προσέχεις και να διαβάζεις γλυκιά μου'' μου λέει καθώς χαιδεύει το πρόσωπο μου.

''Θα προσέχω μαμά, μείνε ήσυχη..θα μου λείψεις.'' της λέω και την ξανά αγκαλιάζω ακόμα πιο σφιχτά.

''Και εμένα θα μου λείψεις.''

Δεν βλέπω πουθενά την μεγάλη μου αδερφή,δεν έχουμε τις καλύτερες σχέσεις οπότε υποθέτω πως το να με αγνοεί είναι πλέον κάτι το συνηθισμένο, δεν μου κάνει εντύπωση.

''Καλύτερα να πηγαίνουμε,έχουμε 4 ώρες ταξίδι μπροστά μας.'' ακούω τον μπαμπά μου να λέει.

''Ναι πάμε.'' αφού ξανά αγκαλιάσω για μια τελευταία φορά την μαμά μου κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητο.

Μπαίνουμε μέσα,ο μπαμπάς μου βάζει μπροστά και ξεκινάμε.





*Γειά σαας:3 Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία και ελπίζω να σας αρέσει.. θα ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ κεφάλαιο. Αν σας αρέσει πατήστε το αστεράκι και αφήστε μου ένα σχόλιο με την γνώμη σας.💖*

He's Mine •SM•Where stories live. Discover now