Έχει περάσει αρκετή ώρα και είμαι ακόμα ξαπλωμένη με τον Cameron, αν θα βγούμε όμως πρέπει να πάω πίσω στο δωμάτιο για να κάνω ένα μπάνιο και να ετοιμαστώ. Πάω να σηκωθώ και δεν με αφήνει.
''Που πας;''
''Στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ..''
''Απο τώρα; Κάτσε λίγο ακόμα.'' λέει και με σφίγγει ακόμα πιο πολύ πάνω του.
''Έχει περάσει η ώρα,δεν θα προλάβω..'' λέω καθώς πειράζω τα μαλλιά του.
''Θα προλάβεις.'' λέει και ξέρω ότι θα ενδώσω και θα κάτσω,όταν με κοιτάει με αυτό το βλέμμα δεν έχω επιλογή.
''Καλά.'' λέω τελικά και ξαπλώνω στο στήθος τους.
Μένουμε έτσι για λίγο ακόμα μέχρι που χτυπάει το κινητό μου,μετακινούμαι για να το φτάσω το όνομα της Lily αναβοσβήνει στην οθόνη και απαντάω.
''Έλα.''
''Πότε θα έρθεις;;'' λέει κάπως ανυπόμονα.
''Σε λίγο,τι έγινε;''
''Θέλω την βοήθεια σου οπότε κάνε όσο πιο γρήγορα μπορείς..''
''Εντάξει έρχομαι.'' λέω και το κλείνω.
''Τι έγινε;'' λέει ο Cameron.
''Πρέπει να πάω γιατί κάτι θέλει..'' λέω και ξεφυσάει.
''Θα τα πούμε μετά.'' συνεχίζω τον φιλάω απαλά και σηκώνω τον εαυτό μου από πάνω του.
''Εντάξει.'' λέει και φεύγω.
Στον δρόμο προς το δωμάτιο μου νόμιζω πως είδα αυτό το αγόρι αλλά από την πίσω όψη δεν μπορώ να είμαι σίγουρη οπότε δεν θα πω τίποτα στην Lily γιατί πιθανότατα θα ψάξει όλο τον όροφο. Χτυπάω μερικές φορές την πόρτα και ανοίγει με τα μισά μαλλιά της φτιαγμένα μπουκλες.
''Επιτέλους..'' λέει όταν μπαίνω μέσα και συνεχίζει να φτιάχνει τα μαλλιά της.
''Τι έγινε;;''
''Λοιπόν θέλω να με βοηθήσεις με τα ρούχα και το μακιγιάζ γιατί δεν ξέρω τι θα κάνω''
''Θα βαφτείς κιόλας; Είπες ότι θα περπατήσουμε απλά εδώ γύρω..'' το τελευταίο που θέλω είναι να τρέχουμε σε κανένα μπαρ ή κάτι τέτοιο. Η νυχτερινή ζωή δεν είναι μακριά από εδώ,μπορείς να πας και με τα πόδια μέσα σε 15 λεπτά αλλά δεν έχω όρεξη σήμερα.
''Και τι; Ξέρεις ότι γίνεται χαμός ακόμα και εδώ.''
Δεν έχει άδικο..το πανεπιστήμιο έχει τεράστιους κήπους και πάντα είναι γεμάτοι από παιδιά μέχρι αργά το βράδυ.
Στην συνέχεια η Lily μου δείχνει τις επιλογές της και καταλήγει σε ένα μαύρο ψηλόμεσο παντελόνι με ένα μπλε τοπ και τα vans της. Κάνει ένα φυσικό μακιγιάζ και δείχνει πανέμορφη. Κάνω και εγώ ένα μπάνιο. Όταν βγω στεγνώνω τα μαλλία μου, αποφασίζω να τα ισιώσω. Βάζω μόνο λίγη μάσκαρα και φτιάχνω τα φρύδια μου. Αποφάσισα να βάλω ένα σκούρο τζιν με ένα μπορντό κοντό μπλουζάκι και τα μάυρα μου all star. Δεν θα υπερβάλω καθόλου.
''Πάμε;'' λέει και παίρνει το κινητό της.
''Ναι'' λέω και φεύγουμε από το δωμάτιο.
Περνάμε και πέρνουμε τον Cameron.Οι διάδρομοι είναι σχετικά ήσυχοι και όταν φτάνουμε κάτω καταλαβαίνω το γιατί, πολλά άτομα είχαν την ίδια ιδέα με εμάς..γίνεται χαμός. Κάνουμε μια βόλτα και η Lily ερευνά κυριολεκτικά τον χώρο, απογόητευεται όταν δεν τον βλέπει πουθενά και γκρινιάζει αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε που είναι, δεν καταλαβαίνω γιατί κόλλησε τόσο πολύ..μια φορά τον έχει δει. Τελικά εντοπίζουμε την παρέα μας και πάμε μαζί τους. Κάθονται κάτω και καθόμαστε και εμείς. Μιλάμε για αρκετή ώρα και μετά από λίγο αποφασίζουν ότι θέλουν μπύρες οπότε εγώ και η Lily πρέπει να πάμε σε ένα περίπτερο εδώ πιο πέρα για να πάρουμε, προσφέρεται να έρθει και η Aria αλλά η Lily την βεβαιώνει ότι δεν είναι ανάγκη οπότε φεύγουμε.
''Μπορείς να μου πεις που είναι;'' παραπονιέται.
''Δεν μπορούμενα να ξέρουμε,είναι θέμα τύχης αν θα τον δεις η όχι.'' λέω και ξεφυσάει. Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν μιλάμε.
Πέρνουμε τις μπύρες και πάμε πίσω.
Καθώς προχωράμε προς τα παιδιά μια παρέα αγοριών μας κάνει διάφορα σχόλια και όταν κοιτάμε κάτω σε αυτούς βλέπουμε και εκείνον, δεν πέρνει μέρος σε αυτό που κάνουν οι άλλοι απλά μας κοιτάει,η Lily ταράζεται δίπλα μου αλλά προχωράμε σταθερά. Καθόμαστε με τα παιδιά, ο Cameron με τραβάει κοντά του και κοιτάω το αγόρι απέναντι μου δεν ξέρω καν γιατί αλλά κοιτάει ακόμα εμένα, στην συνέχεια παίρνει το βλέμμα του από πάνω μου και κοιτάει την Lily η οποία φυσικά ανταποδίδει. Παρτηρώ πως κάποια από τα άτομα της παρέας του κάνουν παρέα και μαζί μας, αυτό σημαίνει πως μπορεί να μπει και αυτος στην δική μας παρέα. Ωχ.
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfic''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''