Chapter 3

15 4 0
                                    



Εδώ και μια ώρα βάζουμε τα πραγματά μας στην θέση τους και ξανά διακοσμούμε το δωμάτιο, συχνά κοιτάω το κινητό μου μήπως με πήρε ο Cameron αλλά τίποτα ακόμα,περίμενα πως θα είχε έρθει μέχρι τώρα οπότε αποφασίζω να τον καλέσω εγώ. Μετά από μερικούς χτύπους απαντάει.

''Έλα μωρό μου'' λέει κάπως νυσταγμένα.

''Έλα που είσαι;''

''Στον δρόμο έρχομαι''

''Άργησες..''

''Ναι με πήρε ο ύπνος σε λίγο θα είμαι εκεί.''

''Το κατάλαβα..ωραία τα λέμε από κοντά.''

''Τα λέμε σ'αγαπώ.'' λέει κα το κλείνει.

Όταν το κλείνω βλέπω την Lily να γελάει.

''Γιατί γελάς;''

''Δεν θα στον κλέψουν..λίγο άργησε και αμέσως ανησύχησες.''

''Δεν είναι αυτό, απλά θέλω να ξέρω τι κάνει..''

''Ναι όλοι ξέρουμε πόσο ζηλιάρα είσαι.'' λέει και ξανά αρχίζει να γελάει,γελάω και εγώ.

Δεν έχει άδικο,ώρες ώρες είμαι κάπως υπερβολική αλλά πάντα γίνεται αυτό όταν ενδιαφέρομαι πολύ για κάποιο άτομο στην ζωή μου. Ακόμα και με την Lily έτσι είναι,δεν την ζηλεύω φυσικά απλά φοβάμαι πως θα την χάσω και βεβαιώνομαι πως δεν θα συμβεί γιατί ποτέ δεν είχα μια τόσο καλή φίλη..είναι σαν αδερφή μου και αφού με την πραγματική μου αδερφή δεν μιλάω καν τις περισσότερες φορές είμαι πολύ τυχερή που έχω εκείνη.

Βάζουμε και τα τελευταία πράγματα εκεί που ανήκουν και όλα είναι έτοιμα. Πέφτω με φόρα στο κρεβάτι μου,κουράστηκα αρκετά έρχεται και η Lily και κάθεται δίπλα μου.

''Λοιποον τι λες να βγούμε για καμία βόλτα βράδυ;'' λέει κάπως ενθουσιασμένα και ξέρω ήδη το γιατί.

''Ακόμα δεν ήρθαμε εξάλλου πρέπει να περιμένουμε το Cameron και να τον για να δούμε αν θέλει.''

''Αν έρθεις εσύ ξέρεις πως θα ακολουθήσει. Δεν σου είπα να κάνουμε κάτι τρελό απλά να περπατήσουμε εδώ γύρω..''

''Γιατί ποιόν θέλεις να δεις;'' λέω με πονηρό υφάκι.

''Ξέρεις ήδη.'' Φυσικά και ξέρω..

''Δεν πρόσεξες πόσο κούκλος ήταν; Σοβαρά πρέπει να τον ξανά δω.'' λέει σαν κοριτσάκι δημοτικού. Όχι ότι θα διαφωνήσω μαζί της.. Μα τι λέω;

''Ναι και να βγούμε πως είσαι τόσο σίγουρη ότι θα τον δεις;''

''Δεν θα μάθω αν δεν το κάνω.'' λέει με σιγουριά.

''Καλά θα σου κάνω την χάρη.'' λέω τελικά χαμογελάει σαν παιδί.

Την ίδια στιγμή ακούω δύο χτύπους στην πόρτα. Ο Cameron λέμε ταυτόχρονα και τρέχω να ανοίξω. Πέφτω αμέσως στην αγκαλιά του και τον φιλάω.

Η Lily ξεροβήχει από πίσω και γελάμε.

''Μου έλειψες..'' λέει και με κοιτάει στα μάτια.

''Και εμέναα.''

Ναι είχατε να βρεθείτε δύο μέρες πως αντέξατε; Συνεχίζει να κοροιδεύει η Lily. Το κάνει για πλάκα και το ξέρουμε οπότε δεν με ενοχλεί. Στην πραγματικότητα δεν είναι πάντα καλή με όλους αλλά είναι η αυτοάμυνα της, ποτέ δεν είναι κακή ούτε στο ελάχιστο με τα άτομα που είναι κοντά της.

''Σκάσε.'' πετάει ο Cameron γελώντας την ώρα που προχωράμε προς το κρεβάτι μου.

''Εσύ να σκάσεις λέει η Lily και του ''τραβάει'' τα μαλλιά,αυτοί οι δύο πάντα φέρονται τόσο ανώριμα μεταξύ τους.

Καθόμαστε και τον ενημερώνουμε για τα σημερινά μας σχέδια.

''Λοιπόν;'' λέω.

''Οκέυ δεν έχω θέμα,αλλά με το που γύρισες βρήκες το επόμενο θύμα;'' Λέει στην Lily και εκείνη τον κοιτάει και καλά απειλητικά.

''Λοιπόν πάμε στο δωμάτιο σου να τακτοποιηθείς;'' λέω στον Cameron;

''Πάμε.'' σηκωνόμαστε και με πιάνει από το χέρι.

''Θέλω να δω αν θα είμαι ξανά μαζί με τον jason.'' λέει.

Ο Jason είναι ο παλιός συγκάτοικος του και είναι στην παρέας μας. Δεν είναι στάνταρ ποτέ αν θα είσαι με το ίδιο άτομο, κάποιες φορές μπορεί να είσαι και μόνος και φυσικά αν έχεις αρκετά χρήματα πέρνεις δικό σου δωμάτιο και είσαι σίγουρα μόνος.

''Τα λέμε λέω'' στην Lily και φεύγουμε.

Ο Cameron τελικά θα είναι ξανά με τον jason αλλά εκείνος θα έρθει αύριο. Ακόμα και όταν είναι εδώ συνήθως κοιμάται με την κοπέλα του την Aria που έχει δικό της δωμάτιο και δεν μας ενοχλεί.

Τον βοηθάω με τα πράγματα και στην συνέχεια καταλήγουμε ξαπλωμένοι να φιλιόμαστε.





He's Mine •SM•Where stories live. Discover now