Το σώμα του πέφτει στο στρώμα και κάθομαι πάνω του με τα πόδια μου στις δύο πλευρές του. Συνεχίζω να τον φιλάω καθώς κινώ τους γοφούς μου ενάντια στους δικούς του. Ξέρω πως του αρέσει και μου δίνει την επιβεβαίωση όταν σκληραίνει σχεδόν αμέσως από κάτω μου. Είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου που φόρεσα αυτές τις πιτζάμες μιας και το σατέν ύφασμα μου επιτρέπει να τον νιώσω σχεδόν ολοκληρωτικά πάνω από το στενό του τζιν. Διακόπτω το φιλί και σηκώνω την μπλούζα του, με βοηθάει και την βγάζει εντελώς μόνος του. Αρχίζω να ρουφάω το δέρμα του λαιμού του ελαφρώς για να μην του αφήσω σημάδι. Σιγά σιγά κατευθύνομαι προς τα κάτω, κάνω ακριβώς το ίδιο πράγμα και στους κοιλιακούς του μόνο που τώρα χρησιμοποιώ περισσότερο την γλώσσα μου. Παίρνει βαθιές ανάσες και τα χείλη μου βρίσκουν ξανά τα δικά του. Τα χέρια του πάνε στα οπίσθια μου και με πιέζει κιάλο πάνω του. Προσπαθώ να να ξεκουμπώσω το τζιν του αλλά με σταματάει.
''Δεν έχω προφυλακτικό μαζί μου'' Λέει και η φωνή του είναι πιο βαριά από πριν.
''Σοβαρά;;'' Διαμαρτύρομαι
''Δεν ήξερα..''
''Πάμε στο δωμάτιο σου;'' Προτείνω
''Δεν μπορείς να συγκρατηθείς ε;'' Χλευάζει και βάζει ξανά την μπλούζα του. Προφανώς και δεν μπορώ.
''Εγώ μπορώ. Εσύ μπορείς;'' Προσπαθώ να φανώ σοβαρή
''Φυσικά. Πάμε τώρα.'' Λέει ανοίγει και την πόρτα. Είμαστε τυχεροί που οι διάδρομοι είναι άδειοι λόγο της ώρας. Προχωράμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Ο Shawn ξεφυσάει συνεχώς δίπλα μου και τρίβει το πίσω μέρος του λαιμού του. Δεν μπορώ να σταματήσω να κοιτάω το έντονο εξόγκωμα στο παντελόνι του, τα μαλλιά του είναι ανακατεμένα και τα μάγουλα του ελαφρώς κόκκινα. Μου ξεφεύγει ένα σιγανό γέλιο και γυρνάει να με κοιτάξει. Όταν καταλαβαίνει που κοιτάω με πλησιάζει.
''Εσύ το προκάλεσες'' Λέει κοντά στο αυτί μου
''Το ξέρω.'' Απαντάω τολμηρά
''Εγώ όμως δεν μίλησα για την υγρασία στο σορτς σου.'' Όταν κοιτάω κάτω όντως μια μικρή στάμπα έχει σχηματιστεί στο σημείο της περιοχής μου. Κοκκινίζω και δεν του απαντάω. Επιτέλους φτάνουμε,ξεκλειδώνει την πόρτα με νευρικές κινήσεις και μπαίνω πρώτη μέσα, ελάχιστο φως υπάρχει στον χώρο από την μικρή λάμπα πάνω στο γραφείο του όμως δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Ο Shawn αφού κλείσει την πόρτα με κολλάει πάνω της και επιτίθεται στα χείλη μου για δεύτερη φορά σήμερα. Βγάζει και πάλι την μπλούζα του,τελικά του έχω αφήσει έντονα σημάδια στους κοιλιακούς του όμως δεν νομίζω πως τον νοιάζει. Τα χέρια του κατεβάζουν γρήγορα το τζίν του και μένει με το μποξεράκι. Σειρά έχουν τα δικά μου ρούχα. Αφαιρεί πρώτα την μπλούζα μου και πιάνεται απροετοίμαστος όταν βλέπει πως δεν φοράω σουτιέν. Παρατηρεί για λίγο το στήθος μου. Οι κόρες των ματιών του μεγαλώνουν,η γλώσσα του βρέχει τα χείλη του και σκύβει μπροστά μου. Τα μάτια του κοιτάνε έντονα τα δικά μου για μια στιγμή και περιμένω ανυπόμονα για την επόμενη του κίνηση. Πλησιάζει στο γυμνό δέρμα της κοιλιάς μου και νιώθω την καυτή ανασα του με αποτέλεσμα να ανατριχιάσω ολόκληρη. Τα χέρια του κατεβάζουν αργά το σορτς μαζί με το εσώρουχο μου,αφήνει μικρά φιλιά στα πόδια μου και υπερβολικά κοντά στην περιοχή μου. Για άλλη μια φορά αρχίζω τρέμω. Σηκώνεται απότομα,τον τραβάω και τον φιλάω εγώ αυτή την φορά. Σηκώνει το σώμα μου έτσι ώστε να είμαστε στο ίδιο ύψος και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του. Μας μετακινεί στο κρεβάτι και πριν ξαπλώσει πάνω μου πέρνει ένα προφυλακτικό από το συρτάρι του κομοδίνου δίπλα μας. Τοποθετεί το σώμα του ανάμεσα στα πόδια μου. Τα χέρια του ταξιδεύουν στο σώμα μου. Αρχίζει να φιλάει το στήθος μου και προσπαθώ να αναπνεύσω κανονικά. Αντιγράφει τις κινήσεις που έκανα πριν και κατεβαίνει αργά προς τα κάτω. Τα χέρια μου σφίγγουν τα σεντόνια. Μόνο η σκέψη του εκεί κάτω με τρελαίνει. Φιλάει το δέρμα μου τόσο κοντά στο σημείο που τον θέλω και είμαι ντροπιασμένη από το πόσο παραπάνω υγρή έχω γίνει τα τελευταία δευτερόλεπτα.
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''