'Εχουν περάσει τουλάχιστον 3 ώρες από την στιγμή που έφυγα από το δωμάτιο του. Το μόνο που κάνω από τότε είναι να ακούω μουσική ξαπλωμένη μήπως και ξεχαστώ όμως μάταια. Κάθε τραγούδι είναι σαν να έχει γραφτεί για αυτόν. Αύριο θα έρθει η Lily και πρέπει να προσποιούμαστε και οι δύο μας πως έχει γίνει τίποτα. Ο Cameron με ξανά πήρε τηλέφωνο πριν αλλά δεν απάντησα,δεν ξέρω τι να πω. Ξέρω πως πρέπει να του μιλήσω και κανονικά αν δεν είχαν γίνει όλα αυτά με τον Shawn θα το έκανα έτσι ώστε να λυθεί το θέμα μεταξύ μας αλλά τώρα δεν θέλω. Τον αγαπάω ακόμα απλά μάλλον όχι με τον ίδιο τρόπο που το έκανα πριν. Όλα είναι πολύ μπερδεμένα μέσα στο κεφάλι μου. Αποφασίζω να πάω μέχρι το μικρό εστιατόριο κάτω έτσι ώστε να πάρω κάτι για να φάω επιτέλους. Δεν έχω όρεξη αλλά δεν έχω βάλει μπουκιά στο στόμα μου όλη μέρα. Αφού πάρω τα κλειδιά και το πορτοφόλι μου κατευθήνομαι προς τα κάτω. Καταφέρνω να μην τον συναντήσω πουθενά. Το μαγαζί είναι γεμάτο όταν μπαίνω μέσα και περιμένω αρκετή ώρα μέχρι να πάρω τελικά το φαγητό μου. Όταν επιτέλους το παίρνω προχωράω πίσω προς στο δωμάτιο μου. Πολλά περισσότερα παιδιά είναι τώρα έξω και τα μάτια μου ψάχνουν για εκείνον.. τελικά τον εντοπίζω μαζί με την υπόλοιπη παρέα κάτω από το δέντρο το οποίο είναι το γνωστό μας στέκι. Είναι ξαπλωμένος στο γρασίδι καθώς φυσάει τον καπνό του τσιγάρου και του δείχνει σκεπτικός. Δεν γίνεται να περάσω από δίπλα τους χωρίς να με δουν. Αρχίζω να αγχώνομαι καθώς τους πλησιάζω. Δεν φαίνεται να με παρατηρούν και την στιγμή που νομίζω πως τα κατάφερα ακούγεται η φωνή της Aria που φωνάζει το όνομα μου και έρχεται προς το μέρος μου. Όλοι γυρνούν να με κοιτάξουν μαζί τους και εκείνος. Η Aria με αγκαλιάζει σφιχτά και της δίνω το καλύτερο χαμόγελο που μπορώ αυτή την στιγμή.
''Καλά είσαι κορίτσι μου;'' Ρωτάει με φανερή ανησυχία στον τόνο της
''Ναι μια χαρά εσύ;'' Προφανώς και τα μάτια μου όπως και όλη μου η εμφάνιση διαψεύδουν τα λόγια μου.
''Δεν φαίνεσαι και τόσο καλά,ξέρεις πως μπορείς να μου μιλήσεις για ότι και αν σε απασχολεί έτσι;''
''Ναι Aria το ξέρω..''
''Λοιπόν μήπως φταίει ο καυγάς σου με τον Cameron;'' Πως ξέρει για αυτό;
''Πως το ξέρεις;''
''Μίλησε στον Jason και του είπε πως δεν του απαντάς στο τηλέφωνο.. Ρώτησε αν είσαι καλά..''
''Ο Jason τι του είπε;''
''Πως το πρωί που σε είδε φαινόσουν κάπως..πεσμένη. Και αυτός είπε πως θα προσπαθήσει ξανά να σε πάρει..''
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''