Αμέσως πανικοβλήθηκα, το μυαλό μου δεν είχε προλάβει να επεξεργαστεί το τι ακριβώς είχε γίνει μόλις τώρα. Αν μας έβλεπε δεν θα με συγχωρούσε ποτέ. Έσπρωξα τον Shawn από πάνω μου ίσως με περισσότερη δύναμη από όση θα έπρεπε.
''Φύγε τώρα.'' απαίτησα δεν μίλησε απλά μου έριξε ένα διαπεραστικό βλέμμα και μπήκε γρήγορα μέσα στις αντρικές τουαλέτες. Αμέσως έκατσα στον μικρό καναπέ που μόλις τώρα πρόσεξα ότι βρισκόταν στον χώρο. Λίγα δευτερόλεπτα μετά η Lily εμφανίστηκε μπροστά μου.
''Τι κάνεις εδώ; Είσαι εντάξει;'' Λέει και κάθεται δίπλα μου
''Ναι απλά δεν άντεχα άλλο όρθια..'' Βάζω τα δυνατά μου για να φανώ άνετη
''Oh, σε έψαχνα παντού..έφυγες πολύ απότομα πριν..''
''Δεν ήθελα να χορέψω άλλο..εσύ τα έδωσες όλα πάντως'' Αλλάζω όσο μπορώ το θέμα και απλά ελπίζω ο Shawn να περαμείνει εκεί μέσα μέχρι να φύγουμε..
''Ήμουν καλή; Είχα κομπλάρει τρομερά με τον Shawn απέναντι μου και όταν με κοιτούσε για αρκετή ώρα έχανα τον ρυθμό, πίστευα ότι θα πέσω.'' Αστειεύεται.
''Εμ ήσουν μια χαρά.''
''Ελπίζω να μην φάνηκα γελοία, πραγματικά αυτός ο τύπος θα με τρελάνει. Κάθε φορά που τον βλέπω δεν ξέρω πως πρέπει να φερθώ. Είναι τόσο γαμημένα καυτός. Δεν συμφωνείς;''
''Ξέρεις πως δεν είναι ο τύπος μου. Νομίζω πως αρκετά κάτσαμε..'' Σηκώνομαι αμέσως όρθια. Ξέρω πως ο Shawn τα έχει ακούσει όλα και απλά πρέπει να την πάρω από εδώ πριν πει και άλλα.
''Θέλω να πάμε λίγο έξω. Έφυγε από εκεί που καθόταν πριν κατέβω εγώ και δεν ξέρω που πήγε..'' Αν ήξερες..
''Εντάξει μπορούμε να πάμε έξω με τους άλλους..'' Συμφωνώ καθώς φεύγουμε επιτέλους από εκεί.
Όταν βγαίνουμε έξω μένω παγωμένη στην θέση μου.. Ο Jason παίξει ξύλο με έναν από τους τελειόφοιτους και ο Cameron με τους άλλους προσπαθούν να τους χωρίσουν. Η Aria κλαίει και φωνάζει ανάμεσα τους. Τρέχουμε αμέσως προς το μέρος τους, η Lily πάει στην Aria και εγώ προσπαθώ να πλησιάσω τον Cameron χωρίς να με χτυπήσουν. Σπρώχνω μερικά άτομα και βρίσκομαι ακριβώς πίσω του. Εκείνος προσπαθεί να τραβήξει τον Jason όμως με το που χωρίζει τα σώματα τους η γροθιά του άλλου βρίσκετε στο πρόσωπο του. Μια τσιρίδα ξεφεύγει από το στόμα μου, τραβάω την μπλούζα του και τον γυρίζω προς το μέρος μου πιάνω το πρόσωπο του στα χέρια μου και βλέπω το πρήξιμο που ήδη έχει αρχίσει να δημιουργείται κοντά στο μάτι του. Δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα αφού φεύγει αμέσως από μπροστά μου και επιστρέφει πίσω σε αυτόν. Τώρα παλεύουν οι δυό τους. Έχω τρομοκρατηθεί, προσπαθώ να τραβήξω την μπλούζα του όμως είναι πολύ πιο δυνατός από εμένα..δεν καταφέρνω τίποτα. Δεν μου μένει κάτι άλλο για να κάνω από το να μπω ανάμεσα τους όμως με μια σπρωξιά του άλλου βρίσκομαι στο έδαφος. Κάνεις τους δεν το παρατηρεί. Δεν νιώθω πόνο οπότε αμέσως στέκομαι στα πόδια μου. Τα κορίτσια είναι ήδη δίπλα μου και με βοηθάνε. Είμαι ανίκανη να κρατήσω τα δάκρυα και τις φωνές μου..
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''