Chapter 12

28 3 0
                                    


Τα βήματα μου είναι γρήγορα και σταθερά καθώς πλησιάζω την πόρτα του. Επαναλαβμάνω μέσα στο μυαλό μου όλα αυτά που θέλω να του πω για είμαι προετοιμασμένη. Από όσο ξέρω δεν έχει συγκάτικο αφού έχει πληρώσει για να έχει ένα δωμάτιο μόνος του,έλεος.. Βέβαια μπορεί να είναι με κάποια άλλη.. ελπίζω να μην είναι. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και χτυπάω, περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και τελικά ανοίγει. Φαίνεται έκλπηκτος με την παρουσία μου. Εγώ όμως είμαι περισσότερο έκλπηκτη με το θέαμα μπροστά μου. Δεν φοράει μπλούζα μόνο μια αθλητική φόρμα και τα μαλλιά του είναι βρεγμένα. Με κοιτάει χωρίς κανένα συναίσθημα και περιμένει να μιλήσω προφανώς. Έχω ξεχάσει όλα όσα είχα σχεδιάσει να του πω και ο λαιμός μου έχει ξεραθεί.

''Θέλεις κάτι;'' Τελικά μιλάει πρώτος

''Μπορώ να περάσω μέσα;''

''Όχι δεν μπορείς.'' Πρώτη απόρριψη.

''Θέλω να σου μιλήσω..''

''Δεν  νομίζω πως έχω να πω κάτι μαζί σου Emily.'' Δεύτερη απόρριψη.

''Έχω εγώ να πω κάτι όμως οπότε άκουσε με για να φύγω.'' Δεν απαντάει απλά κάνει στην άκρη και μπαίνω μέσα. Το δωμάτιο του είναι τεράστιο σε σχέση με τα δικά μας. Έχει διπλό κρεβάτι,μεγάλη τηλεόραση και άλλα πολλά. Υποθέτω πως έτσι είναι όταν έχεις πολλά λεφτά.

''Σε ακούω'' Λέει και σταυρώνει τα χέρια του μπροστά μου

''Λοιπόν..δεν ξέρω τι εννοούσες χθες όταν είπες πως αν περιμένω την σιωπή σου δεν θα την έχω αλλά δεν πρέπει να μαθευτεί τίποτα από αυτά που έγιναν μεταξύ μας..Αν μάθει η Lily δεν θα με συγχωρέσει ποτέ,είναι το μοναδικό άτομο που έχω και νοιάζομαι τόσο. Δεν θέλω να την χάσω.'' Προσπαθώ να μην κοιτάω το σώμα του και επιλέγω να μην αναφέρω τον Cameron για τώρα.

''Αυτό να το σκεφτόσουν νωρίτερα. Ακόμα και αν δεν μάθει εκείνη ίσως πρέπει να μάθει ο γκόμενος σου. Συγκεκριμένα ίσως πρέπει να του πεις εσύ τι έγινε.'' Μου την δίνει τόσο όταν με ειρωνεύεται.

''Αν μάθει εκείνος αυτόματα θα μάθει και η Lily. Δεν γίνεται αυτό που λες.''

''Και εσύ για ποιόν νοιάζεσαι; Για την φίλη σου ή για αυτόν;''

''Και για τους δύο! Έκανα ένα λάθος το ξέρω όμως σε παρακαλώ μην πεις σε κανένα για αυτό.'' Ένα λάθος που θα ξανά έκανα..

''Λάθος..'' Γελάει ''Όταν έκανες αυτό το λάθος δεν ήξερες ποιό ήταν το σωστό;''

''Ήξερα αλλά''

He's Mine •SM•Where stories live. Discover now