Από την στιγμή που γυρίσαμε με τις μπύρες μέχρι τώρα η Lily δεν έχει σταματήσει να φλερτάρει μαζί του. Δεν ξέρω την βρίσκω κάπως υπερβολική δεν γνωρίζει τίποτα για εκείνον,ούτε καν το όνομα του. Επιπλέον τον έχω πιάσει να με κοιτάει περίεργα αρκετές φορές και μετά απλά συνεχίζει να προκαλεί την φίλη μου. Προσπαθώ να τα αγνοήσω όλα αυτά για να μην δώσω την εντύπωση πως επηρεάζομαι ή κάτι τέτοιο. Στρέφω την προσοχή μου στα παιδιά που από ότι άκουσα θέλουν να παίξουν αλήθεια η θάρρος,ποτέ δεν βρήκα το νόημα σε αυτό το παιχνίδι και ποτέ δεν έχω παίξει ούτε σκοπεύω να το κάνω. Όλοι συμφωνούν πως θέλουν να παίξουν και ο Cameron με κοιτάει σαν να θέλει να δει αν έχω πρόβλημα που θα πάρει μέρος σε αυτό..απλά του γνέφω και χαμογελάω δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάτι που δεν πρέπει. Κανείς δεν ρωτάει εμένα γιατί όλοι ξέρουν πως απλά δεν μου αρέσει να παίζω,κατά τα άλλα μου αρέσει να βλέπω τους άλλους όταν κάνουν τις προκλήσεις τους..
Πριν προλάβουν να αρχίσουν βλέπουμε τον Nicolas να έρχεται προς το μέρος μας μαζί με ένα άλλο αγόρι. Mε τον Nicolas κάνουμε συχνά παρέα ο άλλος είναι σίγουρα καινούριος.
''Τι λέει παιδιά,πως είστε;'' λέει ο Nicolas με ένα τεράστιο χαμόγελο
'Ολοι απαντάνε καλά και τα γνωστά και πιάνουν την κουβέντα.
''Από εδώ ο φίλος μου ο Christian..είναι καινούργος πήρε μεταγραφή από άλλο πανεπιστήμιο.''
''Χάρηκα'' λέει ο Christian και κάνει χειραψία με όλους μας καθώς του λέμε τα ονόματα μας. Φαίνεται καλός..
Τελικά κάθονται κάτω μαζί μας και ο Christian μας λέει μερικά πράγματα για εκείνον.
''Λοιπόν γιατί πήρες μεταγραφή;'' τον ρωτάει ο Cameron.
''Βασικά το προηγούμενο πανεπιστήμιο δεν μου άρεσε ποτέ όπως ακριβώς δεν άρεσε και στον φίλο μου τον Shawn και η οικογένεια του μένει εδώ στον καναδά οπότε αποφασίσαμε να έρθουμε εδώ..κάναμε τις απαραίτητες αιτήσεις μας δέχτηκαν και ήρθαμε,ήμαστε στο ίδιο έτος με εσάς..'' εξηγεί
''Και ο φίλος σου που είναι;'' λέει η Lily
''Ακριβώς στην διπλανή παρέα..αυτός με την άσπρη μπλούζα'' λέει και τον δείχνει ''Σε αυτούς πηγαίναμε αλλά έτυχε να συνταντήσω εσάς..'' Ώστε λοιπόν Shawn είναι το όνομα του..όταν γυρνάω να κοιτάξω την Lily με κοιτάει ήδη κατά ενθουσιασμένη. Αμέσως σηκώνεται όρθια και για μια στιγμή πίστεψα πως θα πήγαινε να μιλήσει στον Shawn αλλά ήρθε και έκατσε δίπλα μου.
YOU ARE READING
He's Mine •SM•
Fanfiction''Δεν θα σου κάνει κακό, δεν θα το επιτρέψω.'' ''Εκείνη πρέπει να προστατεύσεις όχι εμένα..'' ''Εσύ υπάρχεις για εμένα, όχι εκείνη.''